Neden çoğu insan, bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın zihniyetinde?

Hafta içinde hakem hatasıyla 6-0 yenilen Beşiktaş bugün oynanan Bursaspor maçını hakem hatalarıyla kazanmıştır. Fakat ne Şenol Güneş ne taraftar ne de yönetimden hakeme laf yok. Ama hafta içinde oynanan maçın hakemini şikayet etmişlerdi. Marcelo kesinlikle kırmızı görmeliydi , Gökhan Gönül'ün pozisyonu penaltı falan değil. Ama günü kurtardılar ya kimseden ses yok. Bu zihniyetle ülke futbolu ilerler mi? (Not: Sadece Beşiktaş için değil tüm takımlar için geçerli )


0|0
27

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Maç izlemiyorum zaten tüm dünya futbolunda hileler dönmüyor mu?

    iddia yüzünden oluyor neredeyse tüm bunlar belki onu kaldırmaları gerekiyordur gerçi bu seferde illegal olarak oynanır. Sanırım devlet de en azından vergi alayım diyor. Yani fanatik olan kişiler haricinde pek kimsenin umrunda değil.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

  • Bütün takımlar ıcın gecerliyse Beşiktaş'tan yola cıkmıycaksın gece gece sinirlerim bozulacak assdf

    0|0
    0|2

Erkekler Ne Diyor 6

  • Bu işler böyle bu maçı haklarıyla kazandılar yersen :)

    0|1
    0|1
  • hafta içi hakemler yüzünden ağlayanlar şimdi başkasına haksızlık yapıldığında sessizlige bürünüyorlar bu iki yüzlülügü herkes görsün ayıp valla :/
    bu galibiyete sevinen taraftar varsa utanmalı kesinlikle

    0|3
    0|1
  • Kardeşim Allahınız olsun be, Nasıl penaltı değil be, kör müsünüz nesiniz ya

    0|1
    0|2
    • İşte bu zihniyetten bahsediyorum. Buna kör müsünüz dersen hafta içinde oynanan maçta da sana kör müsün derler

    • Hepsini Göster
    • İşinize geldiği yerden bakmaya devam ettiğiniz sürece 6 yer gelirsiniz

    • Hadi ordan! Maçı izlemeden onun bunun lafı ile ahkam kesin siz.!

  • Futbolu sevmem ama türkiyede futbol böyle.

    0|1
    0|0
  • Bana dokunmayan yılan bın yasasın herkoyun kedı bacagıdan asılır bunlar yahudı ata sozlerı

    0|0
    0|2
  • Koy bizde bir vişne vodka

    0|0
    0|0
Yükleniyor...