Hayatta yapamadıklarınızın listesi?

Şu hayatta yapmak isteyipte henüz yapamadığınız şeyler neler? Dürüst ve açık sözlü olalım.

Benim seks en başta. Bir de sahneye çıkıp şarkı söylemek.


0|0
3|7

En İyi Kız Görüşü

  • evet ya valla o sahnede şarkı söyleme benimde hayalim ama önce şarkı söyleyecek bir sahne ve topluluk lazım hatta güzel ses lazım :D benim sesim kötüdür daha doğrusu dinlediğim tarzı söylemek zor bir kız için hele bir de çünkü yabancı metal falan dinlerim :) nasıl söyleyeceğim ben o şarkıları :)) neyse paraşütle atlamak falan ya da yüksek bir kayalıktan denize atlamak dünya turu evin yolunu bulamayacak kadar sarhoş olmak

    0|1
    0|0
    • sarhoş olursun o kolay. paraşütle atlama hayali de güzelmiş :) ya ben de ses var da kendi tarzımda da iyiyim ama ne zaman sahneye çıkabilirim, veya çıkacak cesareti bulabilir miyim onu bilemiyorum.

    • Hepsini Göster
    • 200 yazmışım 2003 olacaktı

    • :D anladım

Kızlar Ne Diyor 2

  • argentiniene gitmek :D

    0|0
    0|0
  • Oyuncu olmak isterdim, yapamadım.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Merhaba kardeş;

    Ulan arkadaş yaşımız 70'e gelmiş de yapamadıklarımıza ağlıyoruz sanacağız birbirimizi

    Neyse, bugüne kadar yapamadığım şeyler

    1- Kadınları kapayamadım, özellikle kendi çevremdekileri

    2- Kaymakam olmak istiyordum olamadım

    Kaymak adam, şuan bir iki hayvan profesör bize kayıyor, merkep bile olamaz onlar CC ile sınırda bırakmış

    3- Babamı adam edemedim.

    Sabah annemin üstüne atladı, tü senin yüzüne kadın dedi

    Zor ayırdım onları.. Yaş gelmiş 60'a kedi köpek gibiler.

    0|1
    0|2
    • :D :D haklısın kendimi 70 gibi hissediyorum sanki herşeye geç kalmış gibi, daha hayat başlamadı bile veya yeni başlıyor belki de. senin durum da zormuş ama aile kavgası çekilmiyor hiç, ben de üçüncüsünü başaramadım evdekileri adam edemedim

  • 1-Seks

    2- Küfür söylemek

    3- Sigara içmek

    4- Alkol almak

    5- Elizabeth olmamak

    Bu 5 i hayatımın gurur tablosu gibi bişey :D

    0|0
    0|0
    • bunlar ama yapabildiklerinin listesimi yani?

    • Hepsini Göster
    • haa evet onları sordum :) ama küfür etmek sigara alkol kullanmak vs. zor iş değil ki istesen kolayca yaparsın onları :)

    • Yapamıyorum işte :D Beyinde o kadar kötü olarak işlemiş ki olmuyo :D Tabi 1 ve 5 olabilir onlar kötü değil :D

  • Otobüse akbilsiz binmek

    0|0
    0|0
  • Elizabethten kurtulmak, 50 katlı binanın çatısından atlamak, şarkı söylemek, babamdan para istemek.

    0|0
    0|0
  • bmw x5 almak

    0|0
    0|0
  • Interrail yapamadım ama yapacam kafaya koydum.

    0|0
    0|0
  • benım de kate uptonla seks yapmak

    0|0
    0|0
Yükleniyor...