Ne olacak bu Beşiktaş'ın hali?

Dünkü hakemin hataları haricinde yenilen goller için ne diyorsunuz? Ne olacak bu Beşiktaş'ın hali?


0|0
510

En İyi Kız Görüşü

  • Hakem katletmese 6 gol mü yerdik bonz mu içip sordun soruyu. Net galip gelicektik hele ki o faul bizim lehimize verilseydi ki net o faul bize yapıldı! Halimizde bişey yok kendi takımınıza bakın düşmanlık yapıp bıyık altından güldüğün belli.

    0|3
    0|2
    • Fenerde ikinci ivan bebeki yaşıycak bekleyin görün...

En İyi Erkek Görüşü

  • İlk gol savunma hatasından yendi ama takım reaksiyon gösterip hücuma başladı 2-3 kez geldi hatta son paslar olumsuzdu ama sen takimi 10 kişi bırakıp üstüne saçma penaltıyla iki farka neden olursan hem psikolojik hem de fiziksel olarak yıkarsın. Aksi halde bu takim benfica gs ve başakşehir maçlarından ilk yari geride olup mac çevirmiş takim bu maçı da çevirirdi
    Bundan sonrasına bakacak olursak , şampiyonlar ligi gitti ama ligde gs ve fb ye göre avantajliyiz avrupada yolumuza devam ediyoruz büyük sıkıntı yok

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 4

  • İyi olur inş

    0|0
    0|0
  • büyük konuşmak istemiyorum :D feyenoord bizi bekliyor

    0|0
    0|0
  • beşiktaşı ye sen

    0|0
    0|0
  • Hakem hatası yoktu. Beşiktaş balonu söndü

    0|3
    2|2

Erkekler Ne Diyor 9

  • Beşiktaş'da gözle görülür bir düşüş var Adana, Benfica, Başakşehir, Fenerbahçe ve Kıev maçlarında hep kötü futbol vardı. Eski günlerinden eser yok gibi, biran önce toparlanması lazım kendi açısından.

    0|0
    1|1
    • Diğerlerini anlarım da Adana maçında kötü değildi takim , hatta en çok pozisyon bulduğu 3 maçtan biridir bu sezon. Beceriksizlik coktu bol posizyon kaçtı orası ayrı konu tabi. Tolgay in kaçırdığı pozisyonlar falan %100 du.

    • Hepsini Göster
    • Karşısında da

    • @KurabiYe evet bu konuda çok haklısın ama oda bizim beceriksizliğimiz :) iyi oynamadan nerdeyse pozizyonu girmeden kazandık. Adana'yı küçümsediğim filan yok inş kalırlar ligde toparlanırlar ama şu an durum maalesef böyle.

  • Kronoloji diye bir bilim var.. Hakem 2-0 geriye itip 10 kişi bırakmasa böyle mi olacaktı? Geçiniz boş soru sormayın..

    1|1
    0|1
  • Çöküş bu saatten sonra

    0|2
    0|0
  • Hep hakem de hakem...
    Adamlar çatır çatır oynadı ve yendi. Ağlamayınız.

    0|2
    1|2
  • yenilen gollerde hatalar olabilir zaten 2-0 dan sonra takım çöktü

    0|0
    0|0
  • Bos soru sorma !!!

    1|0
    0|1
  • kötü bir malubiyet

    0|0
    0|0
  • beşiktaştan bir b"k olmaz aynı tas aynı hamam yine elendi her zaman ki gibi

    0|0
    1|4
  • Bu mac hakem hatası görülmeden yorumlanamaz elini kolunu kesip bir adamı savaşa gönderince elinin kesik olmasını bırakıp sonuca bakalım der misin

    0|1
    0|1
Yükleniyor...