Bir bayan ilişkisini kurtarmaya niyetliyse karşısındaki kişiye kaç gün tanımalıdır?

dengesiz tavırlarım var ve engel olamıyorum...ilişkiyi bir bitirdim bir barışalım dedim..bi öyleyim bir böyle..en sonunda arkadaş olarakta görüşmeyelim dedim (barışma teklifi ettikten sonra neymiş ilişkiyi bn bitirmişim onda da heves kalmamış sırf bu lafına)hoşçakal yazdım o da yazdı..ertesi gün farkettim ki yanlış davrandım ve onu seviyordum iki trip bir nazdan ilişkinin bitmesi anlamsız geldi...duygularımı net bir şekilde yazdım görüşmek dileğiyle dedim..mesaj attım bugün ikinci gün olacak cevap atmadı bu süreçte hiç mesaj atmadım...böyle biri kafasında bitirmiş olabilir mi ya da kaç gün bekleyebilirim bir akıl verin?


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • çocukda az bir tip varsa gereksiz moral bozuluklarına gerek yok diye düşünmüş olabilir, keşke daha kararlı olsaydın işin çok zor

    1|0
    0|1
    • atar mı dersiniz?

    • Hepsini Göster
    • dengesizi buraya yazdım ona tutarsız dedim

    • ayrıca ben bunları ergenlikten çıkmış biri için kullandım ergensen devam et normal derim

Erkekler Ne Diyor 6

  • Arkadaş olarak bile görüşmeyelim dedikten sonra artık o da kafasında bitirmiş olabilir. Geri dönse de bundan sonra işiniz zor. Benim de eski sevgilim durduk yere ilişkiyi bitirmişti, daha sonra tekrar aradı ve devam etmek istedi. Yine çıkmaya başladık ama asla ona karşı eskisi gibi hissedemedim. Ister istemez, bu kız yine kafasına esti mi çeker gider diye düşünüyorsun, bağlanamıyorsun. Zaten sonra da ilişki yürümüyor.

    0|0
    0|0
    • illa ki olumsuz bir mesaj bile olsa cevap atabilir

    • Hepsini Göster
    • Baktım da sizin ilişkiniz daha çok yeniymiş. Bu yüzden olumsuzsa hiç geri dönmeyebilir.

    • evet öyle

  • senin anlattıkların bana 4 yıl ilişki yaşadığım bir hatunu hatırlattı eften püften şeylerle kavga ederdi sebepsiz trip atardı yine öyle bir günde verdim kararımı ne olursa olsun bir daha onunla beraber olmayacaktım çok mesaj attı çok aradı ama cevap vermedim çünkü bu ilişki beni çok yormuştu ve sende bu çocuğu çok yormuşsun

    0|0
    0|0
    • ben çok aramam öyle niye hunharca parçalayayım ki kendimi?tek mesaj attım bunun üzerine yüzsüzleşemem teklif var ısrar yok..ama sinir oluyorum sonuçta bizi aileler tanıştırdı ve ailem bana soruyor nasılsınız diye iiyiz nereye kadar diyebilirim..ve faceimde ekli silmemiş

    • Hepsini Göster
    • tanışalı 3 hafta oluyor

    • o zaman salla gitsin bende bir şey sandım

  • sizin iş olmaz

    0|0
    0|0
  • en az 40 iş günü:D

    0|0
    0|0
    • bok yesin!ben çok aramam öyle niye hunharca parçalayayım ki kendimi?tek mesaj attım bunun üzerine yüzsüzleşemem teklif var ısrar yok..ama sinir oluyorum sonuçta bizi aileler tanıştırdı ve ailem bana soruyor nasılsınız diye iiyiz nereye kadar diyebilirim..ve faceimde ekli silmemiş

  • ilişkiyi kurtarmaya çalışan kişi hep daha çok seven daha çok acı çeken kişidir. tüketmemek gerek kendini. oluruna bırak

    1|0
    0|0
    • düzelir mi mesaj atar mı?

    • bozulmuşsa düzelmez. birkaç gün bekler derim.sen bişey yapma... düzelirse kendiliğinden düzelir zaten.

    • yok yapmam zaten

  • üj bej o.O

    0|0
    0|0
    • o kadar bekleyemem valla bizi aileler tanıştırdı ailelere ne diyeceğim sürekli iyiyiz diyemem

    • Hepsini Göster
    • onuda atmam insan gibi yazdım bitirmeyelim bu kadınların doğasında var bazen sabırsızlaşıyor ve ani çıkışlar yaparak kendimizi karşımızdaki kişinin yerine koyamıyoruz dedim..ama bitmesini istediğimi bilmen ve özür dilemem belki sana yardımcı olabilir art niyetli olduğumu düşünme ...benimle ilgili soru işaretlerin olabilir ki bu şuan için gayet normal dengesiz tavırlarım aklını karıştırmasın dedim yazdım daha ne diyeyim.

    • az nefes al :)

Kızlar Ne Diyor 1

  • sen bekle. o trip yapıyordur biraz rahatlasın kafası. e burnunun sürtülmesini hak etmişsin yapacak birşey yok.

    1|0
    0|0
    • hakettim ama bir şekilde döner değil mi?

    • Hepsini Göster
    • uğraşmak değil bunun adı. sen o kadar laf söyleyip bir mesajla düzelsin istiyorsun ona da yazık değil mi? biraz alttan alıcan valla.

    • tek istediğim mesaj atsın ama olumlu ama olumsuz

Yükleniyor...