Günahını bana bırak sevabın sende kalsın

Evet arkadaşlar bu cümle ne demeye geliyor eski erkek arkadaşım ayrılmanın üzerinden kısa bir süre sonra böyle bir şey paylaşmış anlayamadım ne demek istediğini anlayan?

Güncellemeler:
Bir sürü anlam çıktı kafam karıştı şimdi .s

0|0
3|6

En İyi Kız Görüşü

  • sen üzülme gülüm incilme

    canımın içi iki gözüm sakın küsme

    bana hediye bırak bütün kederleri

    ben ağlarım ikimizin yerine gbi bşey dcem ama ta kendsi :D

    1|0
    0|0
    • böyle diyen adam onca lafı söyler miydi bee demediği lafı bırakmadı :D :(

    • Hepsini Göster
    • Yorum yapan kız için yazmış seni bırakma nedeni bu kız tecrübe ile sabittir...

    • tecrüben neydi..

Erkekler Ne Diyor 6

  • O erkekten bir bok olmaz*öyle adamın. Lafta delikanlı ayaklarına yatıyor gavat.

    0|2
    0|0
  • sevgilin bu kadını seviyor olabilir link

    0|0
    0|0
  • Senle sevgili iken çok günah işledim hakkını helal et günahlarını bana ver sevabın sende kalsın demek istiyor.

    0|0
    0|0
    • Herkes başka yorumluyor çok kafam karıştı .s bir laf sokmada olabilir mi? niye böyle tuhaf tuhaf yazıları oluyo ya :/

    • Hepsini Göster
    • Amaan boşver ben uyuyorum :D kafa 0 olursa süper olacak ama yarın sınav var neyse hadi iyi geceler. canını sıkma.

    • başarılar, iyi geceler.. yardımın için teşekkür ederim

  • en değersiz eşyan bile benim olsun, mücevherler senin olsun demek istiyor.

    0|0
    0|0
  • kisaca hiçbirşeyini istemiyorum demek

    0|0
    0|0
  • Barzo detected :) ne buluyorsunuz bu öküzlerden anlamış değilim :) öyle yazınca oldu zaten mal ya :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • zaten bir hayrin yok, bir iyiligin sevabin varsada sende kalsin anlamina gelmis iste

    0|0
    0|0
  • kıroca geldi bana

    0|1
    0|0
Yükleniyor...