Kapat

4 aydır Body yapıyorum steroid ve bir takım maddeler alıyorum sorun çıkarırmı?

evet dostlar 4 aydır spor yapıyorum herürlü supliment ve steroidi kullanıyorum kilo aldırıcı haplar vitaminleri alyorum şu an çok motiveyim çok özgüvenliyim bu gidişle ne gibi sorunlar çıkar ya da neler olur?

Güncellemeler:
kız arkadaşımada basıyorum iğneyi benim gibi oldu ne yapmalıyım

0|0
2|6

En İyi Kız Görüşü

  • Bobrek yetmezliğinden haftada 3-4 kere diyalize girer ağrısının yorgunluğunu acısını herseyını çekersin altı üstü.

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Creatin amino asit bcaa glutamin whey ne varsa ya da gainer ama steroide bulasmayaydn iyiydi ben bunlari kullanıyorum

    0|0
    0|0
    • baba her gece iğneyi vuruyorum kola 48 cm oldu

    • Yohhhhaminaa ne yaptin mk ben 1 senede bunlarla 40 zor yaptim 48 nedir laa

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 1

  • Kiza niye bastin 😂

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 5

  • 4 aylık sporcu için steroid kullanmak çok çok yalnıştır.

    0|0
    0|0
  • Ya bir git şurdan 😃 4 aylık bir sporcu kullanamaz bunları troll bu soru

    0|0
    0|0
  • En fazla ölürsün

    0|0
    0|0
  • kardeş steroid kullanlar hep sağlık sıkıntısı oluyo hepsinde

    0|0
    0|0
    • Baba çıldırdım her akşam vuruyorum iğneyi yakında shyntol e başlıcam

    • zorlama kardeş bende vücut geliştirme yapıyorum daha protein bile kulanmadım stroid çok kötü bişe sağlık problemleri başlar erken yaşta

  • he tabi canim arnoldsin sen zaten 😂

    0|0
    0|0
Yükleniyor...