İsmail Cevahir'in İnönü stadına astırdığı pankart hakkında düşünceleriniz?

İsmail Cevahir'in İnönü stadına astırdığı pankartın üzerinde "Bu aziz milletin hizmetkarı , bu vatanın evladı,sen sakın üzülme, Allah Şahit Beşiktaşlı seninle..." yazıyordu ve pankartın solunda Beşiktaş amblemi sağında ise R.T.E resmi vardı.Pankart sonra kaldırıldı ve ismail cevahir tag'i türkiye gündeminde 2. sırada yer aldı.Beşiktaşlılar çarşı dahil olmak üzere ismail cevahirin ihraç edilmesini istiyor.Siz ne düşünüyorsunuz?


0|0
8|8

En İyi Kız Görüşü

  • defolsun gitsin.

    2|3
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • adam akplidir astirmistir ne var bunda. asil mitingde hazirlanan cakma carsi icler acisiydi. carsililar cArsi der carsi degil.

    o degil de bu adamlarin arkasinda milyonlar var madem neden bu tür sahtekarliklara kalkisiyorlar, cakma carsililar mhp bayragi falan iggiufigogufuf

    1|2
    0|0
    • Bi' mitingde Turk bayragi yok, her yer AKP bayragi. Kazlicesme'ye bir bakiyoruz her yer Turk bayragi, arada bi' kac tane AKP bayragi var.


      N'oldu bi' anda Turk olduklari mi aklina geldi bu andavallarin.

    • negzel iste bir avuc capulcu mitinglerini ay yildiza boyatti. daha ögrenecegi cok sey var (:

    • Ya aman hepten sapittilar. Cde orak cekic te var. Ada anarsizm var. Rde geri vites var. Genel olarak siyasi orgut degilki bu adamlar. Besiktaslilarin hepsi anarsist, komunist, yanar doner mi demek yani :)). He iyi ben de maca gittim. Komunist degilim misal, anasist te degilim.

  • Besiktaslilarin hepsi sanki ayni dusuncede. Takim la besiktas. Siyasi orgut vs degilki.

    2|1
    0|0
  • biraz daha abartırsanız Türkiyenin %80 inine karşı bir savaş açacaksınız ki hodri meydan

    kaybedenin kim olacağı açık!

    1|0
    1|5
    • Hodri meydan mi? link


      Biz zaten meydanlardayiz twitternevin.

    • Hepsini Göster
    • Nerden tutsam elimde kaliyor. Tamam bu saatten sonra cahil insanlarla konusmayi birakiyorum.


      Pardon, sen haklisin. En hakli sensin.

    • :D:D:D anlamadığın cümleler kuran insanlara cahil savunması yapmak iyi bir teselli ;)

  • herkese benden +1

    0|1
    0|0
  • özgürlükler kısıtlanamaz

    1|0
    0|0
  • bir şey söylicem de bu beşiktaşlılar için söylenmiş iyi bir söz değil mi yani:))

    0|0
    0|0
  • Özgürlük diye birsey var.

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 8

  • hükümetten çıkarı olan bu adam derhal ihraç edilmeli

    edilmezse çArşı affetmez

    asılolan cevahir değildir

    1|0
    0|0
  • Arada böyleleri çıkacaktır bunlara takılmamak gerekir kesin bir ihaleye girecek hükümete yalakalık yapıyor

    1|1
    0|0
  • Haklı.Çarşının amigolarını tutukladılar r.t.e yüzünden gidip bide onun resmini koymuşsa Sekmediklerine dua etsin.

    1|0
    0|0
  • çarşıya karşı adam

    0|0
    0|0
  • zengin değil mi hapsi oçe

    1|1
    0|2
  • gereksiz işler

    0|0
    0|0
  • balla artık bişey düşünmüyorum

    0|0
    0|0
  • Bu sabah sormuştum aynı soruyu. link

    Sorumdada dediğim gibi,Beşiktaş için utanç verici bir durum bu,ismail cevahirin yaptığı.Acilen klüpten ihraç edilmeli bence

    1|1
    0|0
Yükleniyor...