Karşı cinsin size nasıl hitap etmesini istersiniz ?

Karşı cinsiniz bir arkadaşınız, sohbet ettiğiniz birisi.

İsminizle mi hitap etsin ? Kanka mı, Kardeşim mi ?

Özellikle kızların cevaplarını merak ediyorum ; Ben şahsen artık normal kız arkadaşlarımla konuşurken yanlış anlamasınlar diye ikide bir araya kardeşim lafını sıkıştırıyorum. Yoksa bana yazıyo modu oluyor.

Kardeşim lafını bir baya söylemek itici midir ?


0|0
31

En İyi Kız Görüşü

  • Yakınsa itici değildir ama uzaksa iticidir

    0|0
    0|0
    • Niye uzaksa iyi değildir ? Ben kardeşim diyerek ona yaklaşma tarzımı belli ediyorum yani..

      Sonra triplere giriliyor malum.

    • ya anlatamam iyi değildir işte

    • Sen anlat ben anlarım ya.. Vallahi çevremde ki çoğu kız arkadaşıma böyle hitap ediyorum ben.

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 2

  • Hoş değil kardeşim kardeşim, bacım diyeydin bari o ne ya :D İsimle daha iyidir,

    0|0
    0|0
    • Bacımda diyorum valla asdas :D Ne var ya , yaklaşım tarzımı belli ediyorum işte.

      Kardeşim gibi görüyorum seni manasında. ? Kötümü yani.

  • Güzel bayan diyr hitap etmesi çok hoş

    0|0
    0|0
    • Güzel bayan mı ? Oldu olacak sevgilim diye hitap edeyim.

      Arkadaş diyoruz yav. :D İltifatlara girip kızın aklını bulandırmaya gerek yok

    • Ozaman ismiyle hitap et

Erkekler Ne Diyor 1

  • Kardeşim kanka falan gerek yok ya adımla hitap etsin sonuçta normal arkadaş

    0|0
    0|0
    • Erkeklerin bu acıdan bakması normal. :D Bir kızın sana kardeşm diye hitap etmesi hoş olmaz pek

    • Aynen öyle. kardeşim lafı kıza yakışmıyor

Yükleniyor...