Beyler aşık olduğunuz ama acılmadığınız kız

beyler aşık olduğunuz ama acılmadığınız kız meğersem size aşıkmıs facede ekledi fotolarınızı begenıyo ne hissedersiniz yazarmısınız ondanmı yazmasını beklersiniz


0|0
1|9

En İyi Erkek Görüşü

  • hani bir küçk kıvılcım atarız belkim. :))

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Kızmı gorebılıyorum ısten Gucten ... link

    0|0
    0|0
  • seviyosam gider konuşurum feysle meysle olcak işler değil bunlar

    1|1
    0|0
    • ama önce tepkisini görmek lazım

  • bende facebook mu açsam ne

    0|0
    0|0
  • Ben yazmam. Onun yazmasını beklerim...

    0|1
    1|0
    • eklemiş adını öğrenmiş fotolarını begenıyo ve sende asıksın hiç mi bişey yapmıycaksın ?

    • Karakterim dolayısıyla yapmazdım. Hatta bugüne kadar hiç bir kıza açılmadım ben. Durumu onlar çaktı :) O şekilde ilerledi...

    • asıkda gurur olmaz

  • Ben bu kadar şanslı olamam bu işte bir terslik var diyip kıza selam bile vermem.

    0|1
    0|0
  • yazacaksın tabi yaa bu zamana kadar beklediğin hata

    0|0
    0|0
    • ismini öğrenmişim eklemişim onun yazaması gerekmıyomu

  • takla atarım oturma odasından salona kadar ama şu an ne yazık ki öyle bir durum yokkk

    0|0
    0|0
  • Asik olsam ben eklerdim her erkek ekler

    0|0
    0|0
    • ciddimisin bu beni neden eklemıyo :d

    • Hepsini Göster
    • yada benm bişey yazmamı beklıyo olmazmı?

    • Yok canım niye beklesin. Kizdan beklencek sey mi bu

Kızlar Ne Diyor 1

  • ondan bekle atma sakın

    0|0
    0|0
    • sen bu pakizeye bakma yaz valla yazmaz ben kendımden bılıyorum

    • sen bu mahoyada uyma bu gibi tipler kendini birşey zanneder

    • yok yazmam zorla güzellik olmaz :D

Yükleniyor...