Hayatınızda hiç unutamadığınız kadın/erkek varmı?

hayatınızda hiç unutamadığınız kadın/erkek varmı? varsa kimdi?


0|0
11|40

En İyi Erkek Görüşü

  • Evet

    Evet

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 39

  • Hayatımızda unutmadığımız insanlar vardır mutlaka kadın erkek, onlarda unutulmaması gerekenlerdir. Bunu yaşanılanlar açısından sormuşsanız, her yaşanılan şey kişiye göre farklılık gösterir. A ile yaşadığını B ile yaşayamayabilirsin. Ama B ile yaşadığınıda A ile yaşamamışsındır. Birnefeslik yaşamda unutulmaz arkadaş ve dostlarımızın çok olması duygu ve düşüncesiyle

    0|0
    0|0
  • onun ben heeeamınaaaaa

    0|0
    0|0
  • ortaokulda sevdiğim bir kız vardı. 15 sene geçti ama aklımda hala.. en son 8 sene önce falan görmüştüm onu. kız resmen aşmıştı, manken gibi bir şey olmuştu. benden 3 gömlek üstün biri olmuştu işte :)

    0|0
    0|0
  • lise aşkım 4 yıl geçti diyebilirrm konşmyrz bile zaten aramızda doğru düzgün bişeyde geçmedi nedense ama o farklıydı benm için

    0|0
    0|0
  • Bi zaman unutmak için çabalıyorum. Tam unutuyorum. Sen gibi manavın biri çıkıyor ve bağırıyor: "Hıyar 1 lira!" Kahretsin yine aklıma geliyor... :))

    0|0
    1|0
  • Hayatımda unutamayacağım Su dünyada gordugum ve unutamayacağım tek şey...

    link

    0|0
    0|0
  • Hıhı evet var. Toplu taşımada tam önümde duran kim olduğunu bilmediğim bir kızın kokusu.

    Neden hiçbişey yapmadıysam.

    0|0
    0|0
  • Hayatımda gönülden bağlanmış olduğum kimseyi unutmadım, yollarımız ayrılsa bile anılarımda kalacaktır. İyi ya da kötü geçmişse bile unutmamak gerek diye düşünüyorum. Sonuçta bizibiz yapan geçmişteki o insanlarla yaşadıklarımız değilmi.

    0|0
    0|0
  • var ama bende kalsın

    0|0
    0|0
  • ilk sevgilimi hiç unutmadım 3 yıl önce bir trafik kazasında kaybettim sonrasında hiçkimseyi sevemedim...

    0|0
    0|0
  • varlar ama çok kişi tek tek sayamıyorum

    0|0
    0|0
  • birden fazla oldu bebişim,

    0|0
    0|0
  • var ya da yok amaç ne ? insanlara acı çektirmek mi :@

    0|0
    0|0
  • elbette var ... ve sanırım herkesin vardır ama benim herkesin aksine ilk aşkım vs değil unutamadığım sadece bir gece beraber olduğum bir kadın .. 2006 dan beri halen aklımda

    0|0
    0|0
  • Jennifer lopez lisedeyken kliplerini izleyip az takılmıyordum...

    0|0
    0|0
  • ''Vardır istemez deyip kapıyı kapatıyor''

    0|0
    0|0
  • saedec kadın ve sadece erkekmi

    yksa kadınerkekmi :))

    kadın anam erkek babam

    kadınerkeklr uzk dursun bnden :))

    0|0
    0|0
  • Misafirlige gittimize yanlısla odasına girdimde.

    +Üzerimde rahat kıyafetlerim var

    -Iı pardon abl...

    +Ve benim yatak odamısn

    - E walla abl..

    +Yani herşey olablir.

    Diyen üst komşumuz özlem abla seni unutmayacagım ne kadar sigara koksanda :D

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Türkdili hocamı unutamadım.çok güzel kızdı :)

    0|0
    0|0
  • Hiç unutmam...?''Alzheimer''

    0|0
    0|0
  • sevmişsen unutmak istemezsin sadece alışmak istersin onsuzluğa

    0|0
    0|0
  • var tabi ilk okul öğretmenim çok korkardım ondan

    0|0
    0|0
  • Hayır yok herkesi çok kolay silerim

    0|0
    0|0
  • Yok, umarım da olmaz. Artık evleneceğim insan olmalı hayatımda. Bakalım.

    0|0
    0|0
  • birilerini unutamamak yapımda yok yani yok =)

    0|0
    0|0
  • evet vardı. çok eskiden. peşinden çok süründürdü... o yüzden

    0|0
    0|0
  • alevi bir kız arkadaşım vardı onu unutamıyorum

    0|0
    0|0
  • var. . adını unuttum

    0|0
    0|0
  • olmazmı 3 sınıf öğretmenim

    leyla hanım

    :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 11

  • Deniz Gezmiş

    Unutmayacagız seni yoldaş .

    2|0
    0|0
  • Hayatımda mükemmel bir insan var diğerlerine gerek yok :)

    0|0
    0|0
  • elbette war..

    ilkler unutulmaz

    0|0
    0|0
  • Özgür ..

    Bilmiyorum unutma aşamasındayım heralde..

    1|0
    0|1
  • evet ılk askım

    0|0
    0|0
  • Yok :))

    0|0
    0|0
  • yeterki tersini göreyim unutmam kolay

    0|0
    0|0
  • yok..

    0|0
    0|0
  • Tanımadığım biri biran geldi göz göze geldik bana bir şey verdi hep sakla dedi ve gitti..

    0|0
    0|0
  • yok şekerim

    0|0
    0|0
  • var tabiki keremiiii :(

    0|0
    0|0
Yükleniyor...