Kusursuz bir vücudu zekaya tercih eder misiniz?

Özellikle bayanlar, size harika bir vücut vaat ediliyor. Fakat zeka konusunda aptal sarışın olacaksınız. Böyle bir vaadi değerlendirir misiniz?

Seçiminizi neyden yana kullanırdınız?

Zeki olayım, nasılsa zeki kadın güzelleşmenin de bir yolunu bulur diye mi düşünürsünüz?

Yoksa güzel olduktan sonra zeki olmasam bile bazı şeyleri kendim öğrenebilirim mi dersiniz?

Beyler, sizin için kusursuz güzellikteki kadın mı ön plandadır yoksa zekasını sunup; gölgede bıraktığı güzelliği mi?

Peki hanımlar, sizler erkek arkadaşınızın kolunda kas, göbeğinde baklava olsun ister miydiniz?

Şahsi fikrim bunlar olmayınca da bir çok şey yapılıyor herifle. Fakat zeki olmayan bir erkekle de yapılacaklar sınırlı kalıyor.

Bunu göz önünde bulunduracak olursak; varsın çirkin olsun ama bana el sallaayabilen bir beyni de olsun.


0|0
1|22

En İyi Erkek Görüşü

  • ancak aptallar zekayı çürüyecek ve zamanla güzelliğini yitirecek bir şeye değişir.

    1|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 21

  • Zor bir soru, kendim için asla tercih etmezdim. Birlikte olacağım kişi için birşey diyemiyorum.

    2|0
    0|0
  • Çok zeki kadın hep kendini kanıtlama çabasında ve hep ben haklıyım havasında olacaktır,

    Güzellik olup zeka olmasa başını belaya sokmanktan başka bir şeye yaramaz :)

    Dengeli olsa güzel olur, ama zeka güzellikten fazla olmalı ama herşeyin aşırısı fazla :)

    1|0
    0|0
  • Ya niye zorluyonuz? Güzel kız akıllı olsun. Niye yani illa birini seçtiriyonuz? Bize de yazık. Güzel diye beyin folloşlaması geçirmeyelim, akıllı diye sürekli felsefeden, cebirden bahsetmeyelim. Niye ya niye? Nefes alsın diyoz da o son çare. Önce elimizdekilere bakalım.

    1|0
    0|0
  • benim zekam ikimizide yeterde . 2 siinide seçmem herhalde zeka eser miktarda olmalı geri kalan güzellik olmalı

    1|0
    0|0
  • bence kadın fazla akıllı olmamalı, o kusursuz güzelliği ile bana gelsin ben onun zekasını istediğim düzeyde sabitlerim ;)

    1|0
    0|0
  • Kafa yapın uyuşunca senin bu saydıkların kusura bakma ama FASA-FİSO ... Burkina-FASO :)

    1|0
    0|0
  • napıcam akılsız adam dünya güzeli olsa

    kimse alaz

    millet okadar salak değil

    salak olan bir ihtimal alır

    1|0
    0|0
  • Güzellik görecelidir.Zekası benim için dana önemli

    1|0
    0|0
  • Her insanda az çok zeka var ama önemli olan o zeka kırıntısını açığa çıkarabilmesi. Vücut yaşlanır ama zeka bir ömür boyu gereklidir.

    1|0
    0|0
  • Kuantum fiziğini mi çözecez ne yapayım zeki kızı, güzel olsun benim olsun...

    1|0
    0|0
  • zeki olmasın aptal olsun ama taş olsun badem olsun fındık fıstık olsun

    1|0
    0|0
  • Çok uzun sormuşsun, okumaya üşendim :D

    1|0
    0|0
  • benim için güzellik ve sadakat ve hanımlık ön planda, zeka olmasa da olur :)

    1|0
    0|0
  • tabi ki ederim :)

    1|0
    0|0
  • önce kafayı geliştir sonra vücudu :)

    1|0
    0|0
  • Zeka Zeka Zeka

    1|0
    0|0
  • aptal sarısın olsun ne dersen yapar koyun gibi olsun

    1|0
    0|0
  • SagLam Kafa saglam Vucutta OLur !

    1|0
    0|0
  • El sallayabilen beyin derken? Uçuk kaçık, adam sendeci, alkolik, "keyif pezevengi", laf ebesi, abuksabuk cümleler kurup "zeki" olduğunu iddia eden boş adamlardan mı? Hep öylelerini seven bir matmazel tanıdım da, kendini sürtük görürdü hep. İflah olmazdı. Onun akıllısı olsun, yeterli

    0|0
    0|0
    • Kocaeli Üni İngilizce Öğrt'likte okuyorum deyip de hazırlık sınıfı ve 1.sınıf öğrenci listelerinde ismi çıkmayan bir kız bu... İlginç

  • Elma mı armut mu tarzında bir yaklaşım var soruda... İlla ki bu ikisinden birini seçmeye zorlanıyoruz. Ki iki şık da aşırı zorlamanın ürünü.

    Herkesin güzellik anlayışı farklı iken "kusursuz güzellikteki kadın" nasıl bir şey? Bana göre Megan Fox fazlasıyla itici mesela, şu "kusursuz" denilenlerden birisi.

    Zeka ile de güzellik gölgede bırakılmaz. Güzellik zaten "gölgede bırakılacak" bir şey değildir, güzel gelen şey illa ki "parlar"... "Güzel gelen şey" dedim ki insanın aşık olduğu kişi ona "dünya güzeli / yakışıklısı" gibi gelir. Hani diyorlar ya "Bu tipsizle bu nasıl çıkıyor?" diye, cevabı bu.

    Aklı başında her erkek, kadınlarda "kusursuz güzellik" ve "zeka"dan önce şefkat arar, şefkat. Bu yoksa, o kadında 4 bilinmeyenli denklem çözecek zeka olsa ne olur ki?

    0|0
    0|0
  • İsterdim. Zeki kadınla ne yapıcam atomu mu parçalıcam her gün ? Ama diğer türlü sevisir zevk alırdım. Benim zekam bana yeter

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • kesinlikle hayır.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...