Ks uyelerı sıze bı sorum olucak bı bakarmısınız

geçenlerde bır sarkı dınlemıstım ben

fakat sarkının ısmını bılmıyorum

ındırmıstım pc ye format ıttıgımda oda gıttı

sarkı yabancı

klipte adam piyano calıyo sonra bı kız gırıyo içerı yerde beyaz buyuk bı sayfa var

adam pıyanoda sarkı soyledıkce kızda resım cızıyo

en sonunda adamın resmını cızıyo ve orda sarkı bıtıyo ızleyen varsa bı zahmet bana adını sarkının yazarsa veya lınk atarsa sevınırım


0|0
0|1

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

  • bilemedim malasef

    0|0
    0|0
Yükleniyor...