Bildiğiniz komik futbolcu isimleri var mı? :):)

arkadaşlar bildiğiniz komik futbolcu isimleri var mı?

salako, baki mercimek, ekeke gibi :):)


0|1
18|31

En İyi Erkek Görüşü

  • .DDDD alen boksiç, babangida,babayaro,:DDDD

    2|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 30

  • kaka

    cocu

    götze

    squilacci

    1|0
    1|0
  • olma mı . aleksandr kaçankılıç isiac boakye(bok ye):D tshabalala

    1|0
    0|0
  • kaka,götze,

    1|0
    0|0
  • Var. Bugsaşspor'da yedek oyuncu Habsurttin.

    1|0
    0|0
  • durmuş, rahim, götz, hamsik

    1|0
    0|0
  • ajax da oynuyor Sigthórsson biz bunu okurken s..ktrson diye okuyoruz :)

    1|0
    0|0
  • Boka, Cacau, Ekeke, Götz, Kacar vs.. =)

    1|0
    0|0
  • makakula...:D

    1|0
    0|0
  • inci yarakos :D

    1|1
    0|0
  • Haruna Babangida.

    1|0
    0|0
  • boca Bastin

    1|0
    0|0
  • sikilaçi

    2|0
    0|0
  • tımyscuk varya bayernde işte bide tyton var psv de

    1|0
    0|0
  • hulk hem yeşil devede benziy

    1|0
    0|0
  • boka,honda,amokachi,babayaro,alen boksic,cacau,tim cahill,dede,mario götze :)

    1|0
    0|1
  • amisulashvili

    1|0
    0|0
  • MALdonado :))))

    1|0
    0|0
  • maldonado - salako - Haruna babangıda - Alen boksic- Celestine babayaro-arhur boka

    1|0
    0|0
  • götze çakamo

    1|0
    0|0
  • eskıden besıktasta rahim vardı :)

    1|0
    0|0
  • YAYA BANANA (Yürüyen Muz)

    1|0
    0|0
  • KAKA var mesela

    1|0
    0|0
  • eskiden kanatlarovski vardı

    1|0
    0|0
  • Schillaci (sikilaçi),marek hamsik, Amisulahvili,popov,kaka,kaan dobrowski,musisi,malyarov,

    1|0
    0|0
  • 'BALE' yok Flamenko amk :D

    1|0
    0|0
  • Babangida

    1|0
    0|0
  • Tim Cahill

    Nikita malyarov

    Omam Bızık

    Martin Skirtel

    Predrag Skimic

    1|0
    0|0
  • skilachi.. amokachi.. gotz skilachi çok eski 80 lerden

    1|0
    0|0
  • chiimbonda

    djemba djemba

    1|0
    0|0
  • Berbatov :)

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 18

  • kaka pepe

    1|1
    0|0
  • kert kütt

    birde popoviç mi ne vardı .

    1|1
    0|0
  • eskiden bir takımda Rahim diye bir futbolcu vardı. bir kaç kere spikerin maç anlatmasını duymuştum. çok komik gelmişti. Rahim koşuyor, Rahim hızlandı...

    1|0
    0|0
  • berbatov:))

    1|0
    0|0
  • Cahill var yahu ne gülerim ona <3

    Kaka , Götze <3 ( Futbolunu severim karakterini asla.. )

    Spor sorunu yerim :* <3

    1|0
    0|0
  • kaka leite :))))) isme bak öğğğ

    1|0
    0|0
  • ebenika var...

    1|0
    0|0
  • bi koku muydu neydi :D

    1|0
    0|0
  • kaka :D :D

    1|0
    0|0
  • kaka var mesela :D

    1|0
    0|0
  • ___________GÖTZE___________

    1|1
    1|0
  • Mario Götze :D

    1|0
    0|0
  • Kaka,Götze,Potuk.

    1|0
    0|0
  • Maldonado bide Dede, Nene var :DD:.D

    1|0
    0|0
  • basketbolcu var,kaimakoglou,marko popovic.

    futbolcu kaka,götze falan :D

    1|0
    0|0
  • yaa hayrettin vardı bizde.hayrettin vidaları gevşettin denirdi o vakit:D

    1|0
    0|1
  • Cahill var yahu ne gülerim ona <3

    Kaka , Götze <3 ( Futbolunu severim karakterini asla.. )

    Spor sorunu yerim :* <3

    0|0
    0|0
  • popoviç ... amakomi

    1|0
    0|0
Yükleniyor...