Böyle bir vücut çok mu abartı yoksa çekici mi?

Bende bıktım sürekli vücut sorusu görmekten ama sıradan biri gibi olmaktansa böyle olmak iyi değil mi sizce :D

Güncellemeler:
22gün bu soruda aslında merak ettiğim şey kızların kas sevmesi falan değil bu adamın vücudu çok orantısız yani forearm (ön kol) kasları inanılmaz iri ama omuz göğüs karın vs bakıyorsun aşırı fazla değil. Herkesin dikkat ettiği nokta farklı demek ki. Kendimce bir deney yapayım dedim ama yorumlar iyice kafamı karıştırdı :D

0|0
31|26

Kızlar Ne Diyor 31

  • cok iyi

    0|1
    0|0
  • Biraz hafifi faha iyi

    0|1
    0|0
  • abartii

    0|1
    0|0
  • Valla
    İtici..

    0|1
    0|0
  • ay hayır ya çok itici

    0|1
    0|0
  • Çekici ama bundan fazlası itici

    0|1
    0|0
  • Çok iyi

    0|1
    0|0
  • abartılı

    0|1
    0|0
  • herşeyin fazlası kötü. hiç etkileyici değil

    0|1
    0|0
  • kolları çok kalın kolları ince olsa daha güzel olur

    0|1
    0|0
  • İtici

    0|1
    0|0
  • Abartı evet

    0|1
    0|0
  • Bu nasil orantisizliktir ya igrenc

    0|1
    0|0
  • Çekici.

    0|1
    0|0
  • Abartili

    0|1
    0|0
  • Adamın meme uçları 😕
    Çekici değil, omuzlar iyi duruyor sadece.

    0|1
    0|0
  • Abartı bu ne ya

    0|1
    0|0
  • Abarti

    0|1
    0|0
  • Güzel ama kollar coşmuş birazcık 👌 yani sanırım güzel bence de

    0|1
    0|0
  • gayet çekici

    0|1
    0|0
  • Abartı bence

    0|1
    0|0
  • Bundan fazlası asla olmamalı. Bundan az biraz daha "az" olabilir

    0|1
    0|0
  • Çok abartı şekilli olsa yeter

    0|1
    0|0
  • ÇOK abartı

    0|1
    0|0
  • Kollar filan çok abartı

    0|1
    0|0
  • Gereksiz

    0|1
    0|0
  • Çok abartılı bence

    0|1
    0|0
  • Abartı

    0|1
    0|0
  • 😱 İgrenccccccc. Hayattan soğudum. Erkeklerden soğudum. 😰😨. Koca evrenden herşeyden soğudum.
    Ben İntihar etmeye gidiyorum. Hoşçakalın. 😖😖

    0|1
    0|1
    • Hepsini Göster
    • 22gün

      @kullanıcıadıgereksiz kapalı profilli kezo sadece klasik boşver bro

    • 22gün

      Ben İsviçre yim üaldşals ikinizde ön yargılı konuşuyorsunuz haklı bir taraf yok sadece gereksiz kırıcı laflar dönüyor yani iki taraftanda @AnswerTheQuestions gerek yok hacı düşünce özgürlüğü tek bir kelime ile insanları eleştirmeyiz farklı düşünürsün o farklı düşünür kimsenin hayatına kimse karışamaz üakdialkx

  • Bence çok iyi

    0|1
    0|0
    • 22gün

      Ama sol kolunun eklem kısmında kızarıklık var acaba bısıymı oldu 😔😔

    • Hepsini Göster
    • 22gün

      göğüs uçlarına göre değil de kas yapısına göre cevaplarsam muhtemelen türk değil :D yani göğsü de genetik onun türk olmasıyla alakası yoktur :D ama bu vücut muhtemelen ünlü birinindir veya bir bilek güreşçisi olabilir

    • 22gün

      Mükemmel ya 😍😍

  • Kızlar Devam
    1

Erkekler Ne Diyor 26

  • biz vücut geliştirmecilere göre iyi bir vücut ama bayanlara göre biraz fazla yaratığımsı gelebilir. bu adam profesyonel değil çünkü orantısız gelişmiş. artık vücut genetiğinden midir yoksa çalışma şeklinden mi bilemem. şu da bir gerçek ki, bu adam natural bir büyüme yapmamış. Steroid bariz belli ediyor. beline bakarsak yapısal olarak zayıf bir adam ama. biceps ve bilekleri çok iri bir adamın bilek ve bicepsi gibi duruyor. iki kolunin genişliği beliyle aynı diyebiliriz. yinede bana göre iyi bir vücut.

    0|1
    0|0
  • Adamın damarlarını toplasan kendine kablo fabrikası kurarsın.
    Vücudun her bölgesi ayrı bir cumhuriyet, özerklik ilan etmişler.

    1|1
    0|0
  • Abartı ya

    0|1
    0|0
  • abartı

    0|1
    0|0
  • abarti o koll o goguse gitmez cok orantisiz kollar jay cutler gogus jeff seid mk

    0|1
    0|0
  • hayır değil ama kollar biraz abartı :D :D :D

    0|1
    0|0
  • Böyle olamazsın zaten ileri seviye steroid kullanman lazım 😃

    0|1
    0|0
    • 18gün

      evet belli bir noktadan sonra ilerleme duruyor omuz göğüs normal adamda hatta iyi genetikle o kol da yapılır ama forearmlar için %99 steroid takviyesi almış bir bilek güreşçisi falandır ya da %1 ihtimalle genetik mutasyonla olmuştur. Doğal yolla o çapta forearm yapmak imkansıza yakın

  • Adam zaten Kızlar beğendim diye yapmamış. Adam bu işi seviyor ve bu işe hayran kendisini böyle seviyormuş ki yapmış.

    Kızlar böyle sevmez ama orası ayrı.

    0|1
    0|0
  • İyi tabi bosver kizlari degerini bilmiyorlar

    0|1
    0|0
  • Bence süper çekici bir orantısızlık.. :) :P

    1|1
    0|0
  • normal kollar bıraz abartılı

    0|1
    0|0
  • Fazla

    0|1
    0|0
  • abartı birşey yok bu adamda

    0|1
    0|0
    • 22gün

      evet bodyci değil de bilek güreşçisi vücudu var adamda zaten merak ettiğim şey de bu adamın forearmları insanüstü ama vücudu forearmları kadar ileri düzeyde değil insanların düşüncesini merak ettim

  • abartı be bro

    0|1
    0|0
  • Eh biraz abartılı ama sexy <3 :)

    0|1
    0|0
  • Meme ucları fazla dik ve bu kadar damarlı itici ayrıca bu vucut steroidli kesin

    0|1
    0|0
  • Bence Abartı Kollara Bak Ya :D

    0|1
    0|0
  • Asiriii
    göğüs kol komuz orantılı çıkmamış. sanirim iğne yi çok yemis

    0|0
    0|1
  • Abartı

    0|1
    0|0
  • İyi değil hafif kas olmalı

    0|1
    0|0
  • Gayet iyi

    0|1
    0|0
  • damar olmasa ideal

    0|1
    0|0
  • Bu vücuttan sonrasi hayvanlastiriyor kaba oluyor ideal olan bu

    0|0
    0|0
  • Daha irileşmiş halim

    0|0
    0|0
  • Kollar çok abartı duruyor biraz havası inerse normale dönebilir 😊

    0|0
    0|0
    • 22gün

      havası derken :D

    • Hepsini Göster
    • 22gün

      bence fotoshop vardır bu fotoğrafta ve biraz da pump etkisidir yani bu kola sahip biri heralde prof. bilek güreşçisidir. Çok anormal duruyor

    • 22gün

      Evet her ikisi de olabilir gerçek gibi duruyor ya da fotoğraf acısı bilmiyorum ama ilk bakışta orantısız kesinlikle

  • bu normal. yurtdisinda genelde erkekler boyle vucut gelistirmeyi severler, ki kizlarin ilgisi de bu yonde.
    turkiye deki kizlar ne istedigini bilmiyor

    0|0
    1|0
Yükleniyor...