Deniz Ateş Bitnel hakkındaki karar?

Malum açıklamaları basına düşünce direkt TFF'den ceza geldi. Bu yardımcılar kim bilmiyorum ama Deniz Ateş Bitnel ne kadar haklı? Haklı değilse neden ceza alıyor böyle saçma saçma düşüncelere düşüyor insanlar maç geçmişte kaldı 4 kırmızı 2 penaltılık maç sonrasındaki olayların kararı daha yeni çıkıyor 60 gün hak mahrumiyeti cezası aldı Deniz Ateş Bitnel. Bildiğim kadarıyla 60 gün hakemlik rütbesinden olacak. Çok kötü bir şey de değil yani bilmeyenler için söyledim. Bana kalırsa bu lig ya gerçekten karışık ya da karıştırmak isteyen basın. Son ihtimal de Türk hakemleri gerçekten kötü ve bunlar tesadüf değil çünkü her maç bir olay var yeteneksizlikten de ortaya çıkabilir bunlar.
Bu olaylarda 22. Hafta da olması gerekiyor geçen sezon ama dediğim gibi karar yeni çıktı GS 2-1 TS maçta 4 kırmızı çıkmıştı 2 penaltı vardı biri TS adınaydı ama TS'nin iki penaltısı verilmemişti kırmızı kart görmekten maç 3-0 mağlup sayılacaktı TS, sağlam olaylı maçtı ama Bitnelin yaptığı açıklamaların cezası bence normal. Tutmasamda asla takımları suçlamam. Bilmeyenler içinde TS'ye oyun oynanıyor, yardımcıları tanımıyorum TS yakıldı gibisinden açıklamalarda bulunmuş bir taraftara ve olay basına sızmıştı. Saygılı biçimde yorumlarınızı paylaşın, telden yazdığımdan ne kadar iyi açıkladım bilmiyorum ama imla hatası düzeltmekten bıktım şu an.

Güncellemeler:
24gün Galatasaraylı değilim taraftarlarının internetten neler yaptıklarını iyi bilen biriyim ama görmezden gelecek kadar Türk takımlarının dostuyum. Bitnel hatalı olduğunu düşünüyorum maçı bir kez daha izledim şimdi. TS'li oyuncular ve özellikle Cavanda yanlışlıkla omuz atmış hakemin suratına doğru oradan yanlış anlaşılma bir kırmızı zaten sadece Özere üzüldüm 2 tane saçma sarı kart 2 side bom boşmuş.
www.ligtv.com.tr/.../galatasaray-2-1-trabzonspor-mac-ozeti

0|0
0|3

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Müsabaka sonucuna etkilemeye yönelik girişimlerde bulunmak diye ibare geçiyor
    Bu çok agir ve önemli. Bunu daha çok açmalılar havada kalmasın

    0|0
    0|0
  • İlginç bir karşılaşmaydı evet.

    0|0
    0|0
  • Tüh yaa Gs oyuncusuna ceza verilir mi? Gs diğer maçlarda ne yapacak şimdi?

    0|1
    0|1
Yükleniyor...