Onu arkadaşlarımdan silmeli miyim?

Bunuda mı bize soruyorsun canın ne istiyorsa onu yap diyebilirsiniz. Ama... Yardımcı olun. Dinleyin. Hoşlanıyordum ondan. Oda hoşlanıyordu.Yani sanırım. Arkadaşı gelip bana öyle söyledi. Onun bakışlarından hal hareketlerinden bende anlamıştım. Sonra ben onun hoşlandığını öğrendim ve bir tepki vermedim..Sustum. O gelip asla benimle konuşmadı. Beni görünce kaçtı falan işte. Bakmıyordu artık bana. Sonra facebooktan ekledi..Ekledikten birkaç gün sonra hesabını dondurdu. Bir ay kadar böyle kaldı. Okulda yüzüme bakmamaya devam etti. Sonra hesabını açtı ve tabiki konuşmadık hiç. Geçenlerde yanlışlıkla ona birşeyler yolladı kardeşim facebooktan. Açıklamamı yaptım özürümü diledim. Önemli değil yazdı.. O kadar. Ve bugün. Karneleri almak için okula gittim. Biz mezun olduk yani onu son görüşüm. Yüzüme bakmadı yine yakınımdayken. Uzaktan birkaç kere baktığını gördüm ama oda tesadüfen olmuştur. Sonuç olarak üzüldüm.. Çok. Ağladım eve dönüş yolunda. O sevdiğimi hiç bir zaman bilmiyordu. Ama onu facebookta falan görünce kötü hissediyorum bir yandan asla silmek istemiyorum bir yandan onu silmelisin ki unutasın diyorum.. Napardınız yerimde olsaydınız?

Güncellemeler:
%95 silmek için nedenim var. Ama biliyorum ki merak edeceğim hep napıyor diye.. Allahım ya:(

0|0
3|2

En İyi Erkek Görüşü

  • silme turşusunu kur

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Keşke ucundan cesaret verseydin, arkadaşı sana gelip söylediyse o söyletmiştir haberi vardır mutlaka, yoksa bile senden sonra mutlaka gidip ona da söylemiştir, senden olumlu-olumsuz bir tepki beklemiştir ama alamayınca da cesaret edememiştir.Eğer birdaha görme-görüşme imkanın yoksa bu kadar kolay vazgeçme facebooktan da olsa dene, selam ver, naber filan de çok detaylı konuşmana gerek yok.Malesef insan herkesten hoşlanamıyor, hoşlanıyorsan da bu kadar kolay pes etme.İlerde pişman olmaman için en azından arkadaş gibi konuş, ne zarar göreceksinki ufacık sohbetten.

    0|0
    0|0
    • geçenlerde yanlışlıkla kardeşim ona anlamsız harfler yazmış Özür dilerim dedim kardeşimin yazdığını söyledim. Önemli değil dedi. O kadarcık ya.

    • Hepsini Göster
    • Yüz vermezsen yüzüne bakmaz tabi.Işte konuş sohbet et yavaş yavaş herşey çıkar ortaya.

    • anladım tamam.

Kızlar Ne Diyor 3

  • Belli etmeyi deneseydin biraz? çocuk bir işaret alamamış neden açılsın

    1|0
    0|0
    • Biliyorum bir işaret alamadı.. Ama okulda arada ona uzun uzun baktığımda oluyordu. Gerçi artık ne önemi var..

    • Geçmeden önce akıl etseydin :(

    • Geçmeden öncede hep görmezden geliyordu ki ne yapabilirdim

  • Hayatında başka birisi var belli ki uzak duruyor pas vermiyor.

    0|0
    0|0
    • yok...

    • Belki baskasını seviyordur. Bilemem. Ama pas vermesi için birazcık ilgimi belli etmem lazımdı. Bende edemedim ki

  • Silmelisin onu unut bosver.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...