Galatasaray ligden çekilsin ve Batı Avrupa liglerinden birinde oynasın dedi bir arkadaşım?

Ben Fenerbahçeliyim ve daha demin Galatasaraylı bir arkadaşım dedi ki Türkiye liginde hakemler hep Galatasarayın üstüne oynuyor. En iyisi ligden çekilip İngiltere liginde falan oynayalım biz. Ben de dedim ki olur mu öyle şey. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Bence haklı.
    Galatasaray ligden çekilmeli.
    Yukardaki malum zaten fener destekçisi, diğer gurup ise ona verdiği destekten dolayı bjk yi kayırma hakkını elde etmiş, tek zulum gören Galatasaray.
    Galatasaray ligden çekimeli diyorum.
    Ha bu arada savunacak hiçbirşeyi kalmayan suçüstü yakalanan insanların utanç duyup gizli takılmaya başlamaları zaten benim sözlerimin ıspatıdır...

    3|3
    0|4
    • Kardeş o zaman Glatasaray futbol takımı nerede oynayacak? Her hafta kendi arasında maç mı yapacak?

En İyi Kız Görüşü

  • Onu diyen kimse kesinlikle çok doğru demiş, Galatasaray bu ligden çekilmeli.
    Hani şu magdur olan Trabzon varya, geçen yıl ve bu yıl Galatasarayı başına gelen kasıtlı hakem hataları çok daha fazla
    kalkavan tarafından kayseri maçında 2 puanın çalınsın, palabıyık tarafından bjk maçında 2 puanın çalımsın, saçı başı oynayan emek hırsızı, tetikçi aydınuz tarafından 3 puanın çalınsın ve yine palabıyık tarafından daha ilk yarıda emre beleşoğluna kırmızı gösterilmesin ve o maç sana kaybettirilsin...
    Şimdi Trabzon çıkıp bir iki maç sayar ben ise oynadıgımız her maçı sayarım.
    Sakın bana kimse geçen seneki denizin yönettiği maçı söylemedin. Hiç bir iddiası kalmamış olan Galatasaraya kasıtlı olarak maç kazandırım sene başındaki bilerek yaptıkları pisliklere kılıf bulmaya çalıştılar o maçta. Bak işte GS lehinede hatalar oluyor demekti amaç
    Oysaki GS zaten bitirilmişti, 3 paun alsa ne değişecektili o maçta.
    Hani bunlar çok kurnaz ya...
    EVET GALATASARAY KESİNLİKLE BU LİGDEN ÇEKİLMELİ !

    3|3
    1|4
    • Peki Galatasaray ligden çekilirse Galatasaray futbol takımı ne yapacak? Her hafta kendi arasında mı maç yapacak?

Erkekler Ne Diyor 27

  • ondanmı 4 sene üst üste şampiyon yapmışlar bunları türkiyede fenerbahce 2 sene üst üste oldu diye 3 sene olacak diye kıyamet kopardılar zamanında

    0|2
    0|0
  • ne saçmalıyor o arkadaşın

    0|2
    0|0
  • arkadaşının dünyadan bihaber😂adamlar yanında ki iskoçları almıyor gidip avrupanın ucundan bir takımı alacak. İstanbul takımı nasıl ingilterede

    0|0
    0|0
  • Hic bir türk takimi avrupa da oynayamaz. Her sene küme düşerler ;)

    0|0
    0|0
  • Arkadaşının kafasından istiyorum 😂😂

    0|0
    0|0
  • Arkadaşına söyle bonzai çok kötü, dönüşü yok güzel rüyalar gördürüyor ama sonunda tüm vücut çöküyor buz bir sokakta ölüyorsun 🤔🤔🤔

    0|1
    0|0
  • OOO nereye daha karpuz kesecez şurada 15 gün sonra falan. galatasaray bir çayımızı içmeden bırakmayız valla.

    0|0
    0|0
  • Yav he he çok da umrumuzda :D (FB)

    0|1
    0|0
  • hayır ülke kurtarmıo
    eğer küçük ülke iseniz ve liginiz yoksa başka ülkenin lat liglerinde oynarmısınız
    mesela liechtenstein vaduz takımı isviçre 3. ligte

    0|0
    0|0
  • gs nin ilk 8 haftada aldigi puanlarin yarısı hakemler tarafindan her sene boyle

    0|1
    0|0
  • Fransada oynayabilir😂

    0|1
    0|0
  • Ohooo oyle birseyi ilk Trabzon yapmali asil trabzonspor aci çekiyor bu ligde

    0|0
    0|0
  • 90 öncesini anlat kimin tarihi lekeli

    0|2
    1|0
  • yaşlar kaç :D

    0|0
    0|0
  • Türkiyede futbol Lig tv gelirlerinin üzerine oynanır. Bu yüzden de en çok taraftarı olan takımlar her zaman kayırılır. Doğal olarak 3 büyükler (!) topluca ligten çekilse bir rahatlık yaşarız kanımca.

    0|0
    0|0
  • Ben gsliyim Kime sorsan her takım taraftarı zaten hakemden şikayetçi Klasik şeyler

    0|1
    0|0
  • İngiltere 2. ligine averaj takımı olarak alınabilir İngilizler bunu degerlendirirler

    0|0
    0|0
  • Burda o tür olaylar oluyorsa dışarda her türlü daha kötüsü olur

    0|0
    0|0
  • düdüklemiş seni

    0|0
    0|0
  • Gider de İngiltere kabul eder mi orası muamma. Pttye gitsinler orası daha iyi

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...