2 gun oncenin dambillerin agrisi 😭?

2 gun once dambillerle calistim kolum cok agriyo napicam ben ya. Aptaal hoca isinmadan yaptirdi setleri😒😭


0|0
4|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Isınmak ile ilgili degil bence kolların zayıf ve kas hafızası yok belki ilk defa yaptın belki uzun zamandır yapmıyorsun bu geçici hanttallık donemidır bı hafta filan surer artık acıya katlanmak zorundasın 😂

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 17

  • semsiye mevzusu olcak o kadar ısınmadan danbıl kaldırırsan olacagı bu hocan düsünmeden hareket etmis agrısı geçer dert etme ugrasmıs oldun sporu unutma " acı yoksa gelisme yok "" gayet normal

    0|0
    0|0
    • 2
      Kg. 4 kg toplam

    • Hepsini Göster
    • 106 kiloyum. 1 hafta sonra 2 ayim olacak. 14 kilo vermis bulunuyorm🤗🙈. Hedef yilbasina kadar 99.

    • kendini kasma istedin kadar kos danbıl zıplat beslenmene dikat etmezsen birsey olmaz bosa caba yani istedin kiloya ulasmak istiyorsun beslenmene dikat etmen yeterli boy kaç ? ben 1.80 boy 101 kg

  • Dinlendir 24 saat geçer bir dahada ısınmadan yapma sakatlık olur allah muhafaza bilinç spor bu işte insanların sakatlanması ve spordan soğmasıma sebeb olan etkenler.

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • teşekkur ederim :) sorun olursa buradayım :)

  • Vicks al ağrıyan yerine sür zaten 2 günü atlatmışsın en fazla 2 güne gider yine de katlanamıyorum diyorsan vicks sür ağrısı geçiyor.

    0|0
    0|0
  • Ne güzel ağrıyorlar işte

    0|0
    0|0
  • Mahalle arasındakı fitness salonuna gittiysen normal :) ama hicbi hoca ısınmadan agırlıga sokmaz. Ayrıca agrımasının diger sebebi de : kol kaslarının hantal olusundan kaynaklanıo olabilir 💪

    0|0
    0|0
    • Mahalle arasindaki fitness salonu nasil oluyormus acaba. Halaymi cekiliyo mesela zumba yerine. Sacmaliga gel

  • Isınmayla alakası yok hiç yapmadıysan olur bende şu an ayak ağrısı çekiyorum daha önce spor geçmişim var ama ara verince öyle oluyor

    0|0
    0|0
    • Ewet hic yapmadim

    • Hepsini Göster
    • Ama dinlendirmek gerekiyormus. Zorlamamak gerekiyo

    • Hayır Tamamen yanlış bilgi zorlamamak kaydıyla oraya kan pompalaman ve kasları ısındırman gerek tamamen yapmazsan çok fazla zamanını alır geçmesi daha önce çok yaşadım biliyorum

  • Hocanı acil değiştir, kas zedelenmesi olur

    0|0
    0|0
  • ısınmadan mi? nasıl hocaymis o?

    0|0
    0|0
  • Isinmadan yaptirmasi hata da bir kac gune gecer o hamlik agrilaridir

    0|0
    0|0
  • Birkaç gün cekersin

    0|0
    0|0
  • Bol bol uyu

    0|0
    0|0
  • kaslar çalışıyo normaldir

    0|0
    0|0
  • Alakası yok hamsın tabi ki ağrıyacak

    0|0
    0|0
  • Telefonla ilgili sorunmu var

    0|0
    0|0
  • hamlamışsın spora devam 👍 geçer o bir iki güne.

    0|0
    0|0
  • Ağrısı geçer bekleyerek.

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 4

  • Isınmadan yapılması bide agirmi kaldirdin spor kademeli yapılır bir kereden alışık olmayan vücut yaparsa et kırığı diyorlar galiba o olur bir haftaya kadar ağrı cekersin

    0|0
    0|0
  • Birkaç güne hiçbirşeyin kalmaz

    0|0
    0|0
  • birisi boynuna ve kollarına masaj yapsın. bide ılık suda banyo ol. rahatlatıcı çaylar iç geçer..👍

    0|0
    0|0
  • 2 kilo ile kolun mu ağırdı yok artık

    0|0
    0|0
Yükleniyor...