Şu 4 madde ile onun beni sevmediği anlamı çıkar mı?

1: kitaplığına 300 kitap almıştı yerleştirirken bir kitapdan 2 tane olduğunu fark etti ve fazla olanın bir tanesini bana verdi o gün bende kitap almıştım iskender palanın kitapları bende tüm kitaplarını tamamlamak için 1 kitap eksikti o eksik kitap onda vardı ama ondada bir eksik vardı ama ben kalktım bendeki kitabı ona hediye ettim. AMA O ELİNDE Kİ FAZLA KİTABI BANA VEREBİLDİ BENİM GİBİ EN SEVDİĞİ KİTAPDAN VAZEÇMEDİ.

2:ben ona manevi değeri yüksek bir saat aldım yani kız kardeşimden istemiştim hoşuna gideceğini düşünerek yani onun için başkasından bir istekde bulundum o ise ( kozmatik dükkanı var )kendine numune olarak gelen parfümü geri göndermemiş bana saklamış bana hediye etti.

3.fotograflarını ve yazılarını o benim özelim deyip göstermeyişi

4:benim telefonumu merak edip bakmaması ona baktın mı diye soru sordugumda BANA NE HERKEZİN ÖZELİ demesi


0|0
2|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Akıllı ve makul bir adam olduğunu gösterir bu söylediklerin. Aynı zamanda senin daha fedakar olduğunu ama onun seni sevmediğini asla göstermez.

    0|0
    0|0
    • ben bunlardan beni sevmediğini çıkarmştım

    • Hepsini Göster
    • nasıl bir ilişki anlamadım

    • Cinsel ilişki.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Fotoğraflarını ve yazılarını göstermemesinde bir aşırılık görmüyorum. Son derece normal. Veya telefonuna bakmıyor diye senden hoşlanmıyor demek te değil. Bence duruma biraz açıklık getir.

    Aranızdaki ilişki hakkında bir detay vermemişsin. Kanka mısınız? Arkadaş mı? Dost mu? Aşık mı? Her bir duruma göre bu şıklar fark gösterir. Bence biraz daha detay ekle :)

    0|0
    0|0
    • sevgili gibi bişey ama adını koymadık ben onu 4 senedir seviyordum

    • Hepsini Göster
    • evet seviştik

    • Vallahi pek durumu açık ve net anlamadığım için yorum yapamayacağım. Umarım mutlu olursun...

  • Arkadaş belli ki seni "herkes" yerine koyarak dışlıyor, sevmediği açık.

    0|0
    0|0
  • saygılı.. ama bu tarz durumlar ister istemez kuşku uyandırıyor insanda.. ve kuşku çok garip bir hastalıktır.. istemeden bir çok şey yaptırır insana..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • bence böyle şeylere fazla takmamalısın birazda senin kuruntun gibi geliyor, kişiliği öyledir belki orasını sen daha iyi bilirsin, sonuçta ne kadar sevgilin olsada herkesin kendine ait bir özeli olmalı çok rahatsız oluyorsan bunları kendisine söyle açık sözlü bir insana benziyor

    0|0
    0|0
    • ben ona soruyorum ama hep kaçamak cevaplar veriyor ben böyleyi diyor

    • bence oldugu gibi kabullenmelisin hem nasıl oldugunu söylemiş sana senin isteklerine göre hareket etmesi onu o yapmaz ki, ortada abartılıcak birşey yok yani ki eğer ardında başka şeyler varsa illaki ortaya çıkacaktır.

  • Sen biraz fazla ciddiye almışsın sanki belli ki senin diğerlerinde farklı tutmuyo ya da ben böyle anladım en azından.

    0|0
    0|0
    • bana farklı oldugmu söylemişti ama eger psikolojik açıdan ve insan davrnaışları açısından ele alırsak bence bilinç altı bana beni sevmediğini söylüyor

    • Hepsini Göster
    • neye göre değerlendireceğim peki bana bir kaç örnek ver

    • Bilmiyorum onun kendini ifade etme şekli çok farklı olabilir.

Yükleniyor...