Sizce nasıl spor yapmalıyım?

Vücudu toparlamak için spor yapmak istiyorum ama salona gitmek istemiyorum evde çoğu alet var zaten kum torbası dahil sizce neler yapayım kalıplı biriyim ama kilodan ötürü onu nasıl düzeltirim ne demek istediğimi anladınız ne yapmalıyım


0|0
2|4

En İyi Kız Görüşü

  • nerede fazlan olduğuna bak ve ona göre sporunu yap. internette bir cok vidyo var neler yapilabilecegine dair. bu spora uygun yemek listeleri vb. yani demek istediğim kafana göre yapma orantısız bişey olur çıkarsın 😂 spor salonuna gitmesen bile bir spor hocasına danışıp neler yapabilecegini öğrenebilirsin. kolay gelsin 👍

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Evde spor aletleri varsa daha sormandaki amaç nedir?
    Sadece harekete geçmen lazım. Motive için motivasyonunu arttıracak müzikler dinle. Kendini negatif edecek şeylerden uzak tut.

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Yok yani ne yapacağımı bilmiyorum karışık istemiyorum

Kızlar Ne Diyor 1

  • Sabah erken saatte yapmalısın ki sporunu gün içinde seni dinç tutsun kahvaltidan yarim saat sonra başla

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Neler yapayım peki

    • 1ay

      Koşu yap bacak kasların gelişsin ısınma hareketleri yapmadan ağır spor yapma kas yirtilmalari meydana gelebilir şınav ve mekik fazlasiyla cek yani elindeki imkanlari bilmediğim için bir şey söylemek zor da

Erkekler Ne Diyor 3

  • googledan vucüt tipine uygun program bul ve zaman kaybetmeden başla

    0|0
    0|0
  • Çok düzenli calisman gerekır bence

    0|0
    0|0
  • sabah erken kalkıp aç karnına 1 saat spor yaparak başlayabilirsin düzenli olarak

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Spor olarak neler mesela

    • 1ay

      koşu yani kardiyo yarım saat koşup yarım saat 40 dakika da kum torbası dövebilirsin bu ara da karbonhidratı azalt ekmek yeme

Yükleniyor...