Tm mi Mf mi ? Siz olsaydınız ne yapardınız ?

Arkadaşlar çok önemli bir sorunum var ...

Fen öğrencisiyim , fakat eşit ağırlığa geçmeyi düşünüyorum...

seçimler tamamen bana bırakılmış durumda ve ne yapacağımı bilemiyorum ...

Tm ye geçmek istiyorum çünkü fizikten anlamıyorum sadece ... kimya ve biyoloji iyi ... fakat mf de olmak istediğim meslek de yok... edebiyatım dil an. sözel dersllerim daha iyi siz olsaydınız ne yapardınız ?


0|0
9|6

En İyi Kız Görüşü

  • Mf de kalip devam edebilirsin nasilsa katsayi problemin yok. Meslek secimin daha genis olacaktir. Tm ye gectiginde ayni sansa sahip olamayacaksin...

    1|0
    0|0
    • ama işte fizik yapamadıktan sonra mfde olmamanın anlamı var mı bilmiyorum

    • Fizik yapamamk tek senin sorunun degil ki. Basarabilen ogrenci sayisi cok az. Tm ye gectiginde meslek secenegin azalacak, zaten tm mf dersleri cok farkli degil. Sen tarihi mf de de goruyorsun. Tm ye gore daha avantajlisin

Erkekler Ne Diyor 6

  • sonra çok pişman ursun söyliyim tm okuması rahatta sonra sıkıntı çekiliyor kardeşim tm işte ben mf okudum kebap yani matematik yazar en kötü ihtimalle hani ufakta olsa iş uuramaitisat işletme bu devirde BENCE sıkıntı

    1|0
    1|0
  • TM yap abicim. Pişman olmazsın. Açıklamaya kalksam 40 sayfa sürer.

    MF ağırlıklıyım. MF ve TS'yi tavsiye etmiyorum. TM'den hemen hemen herşeyi olabiliyosun.

    1|0
    0|0
  • Istedigim meslek ugruna sinava sozelden girecek biri olarak istedigin meslek adina dusunmeden ymye gec

    1|0
    0|0
  • ben olsam geçmezdim ama senin için önemi yok sen olsaydın ne yapardın? bu önemli.

    1|0
    0|0
    • çok kararsızım bu yüzden bilemiyorum

    • Hepsini Göster
    • daha açık yazayım.

      bölümünü değiştirmen arık bir şey farkettirmiyor bildiğim kadarıyla.

      sınavda tm sınvalarına gir oradan aldığın puanlada tercih yapabiliyorsun.

      umarım hakkında hayırlısı olur.

    • evet bişey değiştirmiyor...çok teşekkür ederim ... umarı hayırlısı olur

  • Kesinlikle MF

    1|0
    0|0
  • Tm ye geçme mf kraldır. Gerçi bu biraz da gelecekte ne olmak istediğin ile alakalı. Ben fizik bilmeden mühendis oldum mesela no Problem

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Aynı durumdaydım ben de, sırf fizik çalışıcam diye diğer derslerimi boşlamıştım. TM'ye geçtim, hiç uğraşmadan iyi notlar aldım ve şimdi hukuk öğrencisiyim. MF okumanın tek avantajı (bana göre) dilersen sınava TM'den de girerek oradaki bölümleri de seçenek olarak tutabilirsin.

    0|0
    0|0
  • cevap açık seçık ortada tabıkı tmcı ol sonucta baska bı meslek bıle ıstesen artık bolumun pek anlamı yok ıstedgın meslegı secersın..

    1|0
    0|0
  • MF iyidir ...

    1|0
    0|0
  • Ben de tm'de daha iyiyim genel olarak mesela fizik falan hiç yapamam. Ama istediğim meslek fm de olduğu için ve biyolojiden kopmak istemediğim için mf de kaldım. Seçeceğin mesleğe göre bence fiziğe dayanmalısın.

    1|0
    0|0
    • ben de tm de iyiyiym ... ama ne mesleği seçeceğimi bilmiyorum bilsem zaten bir dakika bile düşünmem çok kararsızım .. fende istediğim meslek olsa fiziğe katlanmaya da razıyım ... ama işte kafam çok karışık

    • Sabancı gibi bir üniversite seçersen bu konuda çok rahat olursun. Tm ya da mf olduğuna bakmadan bölümüne 2. sene karar verebiliyorsun. Benim çok işime yaradı tavsiye ederim :)

  • artık bölümün önemi kalmadı istediğin mesleği seçme şansın var. ben eşit ağırlık mezunuyum ve sözelden tercih yaptım.senin de şu durumda TM ye geçmen daha iyi gibi.

    1|0
    0|0
  • Bölümün önemi yok sanırım artık alan dışı tarzında. O yüzden MF okuman sana faydalı olur hem sözel derslerinde iyiymiş...

    0|0
    0|0
  • Ben edebiyat veya sınıf öğretmenligi istiyorrum. yani eşit ağır lik ama eşit ağırlık secenlere soruyorum sen memnu musunuz diye bazilari sayisalda olmak isterdim diyorlar

    0|0
    0|0
  • bu durumda TM ye giderdim ki zaten eşit ağırlık mezunuyum.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...