Kapat

Ofsayti bana nasil aciklarsiniz?

Futbol terimi disinda ofsayti nasil tanimlarsin :)


0|0
5|26

En İyi Erkek Görüşü

  • Diyelim iki arkadaş alışverişe gittiniz ve sen bir çanta beğendin onu tam alacaksın başka bir kadın daha elini uzattı ve onu almak istiyor. çanta senin elinde ve o kadını geçip kasaya gitmen lazım ama kadın izin vermiyor sana. ve senin arkadaşın da kadının arkasında yani kasaya daha yakın ve sen çantayı arkadaşına fırlatıyorsun ki gidip kasaya ödeme yapsın. işte buna ofsayt denir :) Eğer arkadaşında seninle aynı hizada olupta çantayı ona versen ve kadını geçse gitse sorun yok ama arkadaşın kadını bir adım bile geçmiş olsa ve sen çantayı arkadaşına vermiş olsan bu haksızlık olur işte futbolda da bunun adı ofsayt şekerim :P

    1|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 25

  • tam gol olcak topun direkten dönmesi ya da işlerin yolun da gitmesi
    bir işi tam becerecekken hata yapma durumu.
    https://www.youtube.com/watch?v=yEasYU4P8pg

    0|0
    0|0
  • Diyelim ki kalabalık bir yerdesiniz sen otruyorsun arkadas grubunun arasinda karsindaki cocikla bakisiyorsunuz ama aranizda bir kac kisi var tam goremyorsunuz arkanda da bir kadın daha var tam senin arkanda sen o bir kac kisiyle o kadinin arasindasin cocuk tam goz kirpiyor senin o bir kac kisiden yakin olman lazim çocuğa eger hala. kadin ve bir kac kisi arasindaysan sen ofsayttasin ama yerinden kalkip o bir kac kisiyi aradan cikardiysan yani onlar senin yerine gecti sen onlarin yerine gectiysen cocukla aranda bisey kalmadiysa ofsayt yok

    0|0
    0|0
  • ARada burdada kullanıyorum beni saçma sorularıyla veya cevaplarıyla güldüren bazende kızdıran üyelere sen baştan ofsaytsın diye :)

    0|0
    0|0
  • bak şimdi sen alış veriş yaptın ödeme için sıra bekliyosun ama biri sıra felan dinlemeden en öne geçip ödeme yapmak istiyo al sana ofsayt

    0|0
    0|0
  • yanlış yaparsan ofsayt oluyor

    0|0
    0|0
  • Futbol disinda ofsayt nasil oluyo
    Frikik tamam da ofsayt ofsattir yani

    0|0
    0|0
  • Bak az önce paylaştım başka bir konuda işte bunun sonu ofsayt;)
    https://www.youtube.com/watch?v=O2f9qJywtM8

    0|0
    0|0
  • Aciklamak zorunda değilim

    0|0
    0|0
  • Sevgilinden 1 adım önde olursan ayrılır senden yanyana ya da geride olcaksun

    0|0
    0|0
  • bütün herşey mükemmel ortam müzik falan ön sevişme öpüşme kısımları da güzel geçti , tam mevzuya başlıyacaksın , kadın ben adetliyim der ya işte ofsayt da böyle birşey

    0|0
    0|0
  • hiç uğraşamam hakem ne diyorsa o

    0|0
    0|0
  • biz yıllardır ofsayta kafa patlatalım sen futbol terimi dışında de oldu mu şimdi? :) :)

    0|0
    0|0
    • haha normal ofsayti google yazsan cikar maksat olaylarla ofsayti tanimlamak :)

    • Hepsini Göster
    • yani o isi yapanlar bile yanilio ofsayt anlatilmasi zor yasanmasi kolay bir durum :) ne edebiyat yaptim he :)

    • ama doğrusunu söyledin :) anlatmasına anlatırsın da bunu anlayacak birileri olması lazım :) çünkü ofsayt artık öyle tanımında olduğu gibi olmuyo sadece, bazı yorumlarda katmak gerekli :)

  • basılmak :)

    0|0
    0|0
  • uzun hikaye

    0|0
    0|0
  • Sen pozisyona gir ben anlatırım yavaş yavaş.

    0|0
    0|0
  • Yapma bunu ya,

    Rakibin pas anında senden önde olması.

    0|0
    0|0
  • erken boşalma bence. Gole gidiyorsun ama hakem düdük çalıyor gol olmuyor :)

    0|0
    0|0
  • O kadar sabırlı olduğumu sanmıyorum 😄

    0|0
    0|0
  • Topun bir futbolcunun eline temas etmesi

    0|0
    0|0
  • ters olumsuz anlamında

    0|0
    0|0
  • gerdek gecesinde babanın odaya girmesi :D

    0|0
    0|0
  • bence itici

    0|0
    0|0
  • Şimdi ürettim. . Mesela bir erkek var diyelim ve sen ona doğru yürüyo sun ama bir de başka bir kız düşün çocuğun önünde dekolte ile eğiliyor mini etek giymiş gösteriyo falan çocuğa. İşte bu kız ofsayttan gol atıyo. Kolay oluyo yani.. o sırada araya kızın babası abisi falan girip ofsayt bayrağını kaldırırsa gol olmaz.. ama gözden kaçırırlarsa kız golü atar.

    0|0
    0|0
  • off side (ölü bölge)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Ofsayti bir yerde okumustum :D kiz arkadasini yataga attin tam gol olcak :D babasi girdi odaya 😂😂 en buyuk ofsayt buymus 😂😂

    0|1
    0|0
    • aslında bu kırmızı kart gibi birşey.. offsayt kızı yakalayacakken bir anda elinden kaçırmadır..

    • Hahahahha bn anlmam bn bøyle duydum :D

    • doğrudur.. neyse sonucta ikisi de birbirine yakın..:) ama türkiye gibi ülkelerde offsayt bitmez.:)

  • Atak yapan takım defans yapan rakip oyuncunun arkasında ki kendi oyuncusuna topu atarsa ofsayttır

    Yani rakip ceza sahasına toptan daha yakın duran futbolcunun durumu ofsaytır 😊

    0|0
    0|0
    • futbol disinda diyorum ama

    • Mesela yakışıklı bir adam karşıdan sana doğru geliyor gülerek yaklaştı.. yaklaştı.. ama yanından vız arkanda ki kızın yanına gitti sana değil ona gitti adam sen de Burak Yılmaz gibi elin ensende geri döndün 😄😂

  • Bir adım öndesin

    0|0
    0|0
  • Burak yılmazz derim 😂😂

    0|0
    0|0
  • Biliyorum ama nasıl anlatırım bilmiyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...