Sizce hangisini seçeyim ?

Arkadaşlar bir yerde çalışmaya başlıycam bu yaz boş kalmıyım dedim bir cafede garsonluk getir götür işleri falan yapıcam. Şimdi bana patron eğer aylık çalışırsan 15 günde bir izin veririm 900 tl alırsın dedi haftalık çalışırsan 1 gün izinn 200 tl alırsın dedi. ya da günlük çalışırsın 900 tl yi günde 30 tl olarak alırsın dedi. daha önce çalışmadımda sizce hangisi daha avantajlı olur ? 1 ay dayanabilir miyim günlük alırsam hemen harcar mıyım bütün almak daha mı iyi ? Yoksa haftada bir gün izin mi yapayım 100 tl eksik alıcam öylede.


0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • o tarzda yerlerde günlük almak en mantıklısı ay sonu vermez 1 ayın boşa gider

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • haftada bir gün izin yap patlarsın.o 100 tl ye de değmez.zaten garsonken tip de alırsın.hele de güzel kızsan herkes bırakır bişeyler aylık en az 300 de tiplerden alırsın

    0|0
    0|0
    • o kadar büyük bir yer değil ya internet cafe normal cafe karışık bir yer ama 300 tl tip gelceğini sanmıyorum :D

    • Hepsini Göster
    • yok değil ya temizlik sipariş alma tost yapımı falan

    • iyi o zaman git bişey olmaz sıkılmazsın.

  • vaktin gecsin iste bos kalma al 900 ü ihtiyaclarını gör 1 ay sonra ztn ramazan iş olmaz o yüzden 900 ü al yani :) hayırlsı olsun

    0|0
    0|0
  • maddi ihtiyacına göre değilşir

    parçalı para kıymeti olmaz aylık al toplu para iyidir

    0|0
    0|0
    • bende öyle düşündüm ama ya ay sonunda paramı alamazsam ?

    • yakın esnafa sor nasıl bir yer gübenilirmi yıllarca iş yapan bir yerm, esnaf not verir

    • ya bir şekilde ordan o parayı alırım hanide benim için sorun şu 30 tl günlük alırsam çabuk harcarım elimde para kalmaz diye düşünüyorum bir de ilk çalışcam paranın kıymetini henüz pek bilmiyorum :D

  • 30 geldiği gibi gider.En iyisi aylık

    0|0
    0|0
  • Ben olsam günlüğü tercih ederim.

    Hep öyle yaptım.

    0|0
    0|0
    • sebep?

    • Günlük almak daha güzel çünkü , ben 1 ay bekleyip toptan alsamda o gün bitiyor.

      Günlük alsamda o gün bitiyor. En azından bazı masraflarını çıkartırsın, eğlenirsin vs vs. 1 ay beklemezsin.

  • 1 ay çalış,900 tl al.

    0|0
    0|0
  • toplu almaya bak bence

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Bence günlük yap çünkü alışma faslın olsun vazgeçmek isteyebilirsin... + yazın 15 gün aralıksız çalışmak ölüm gibi olur..

    0|0
    0|0
    • günlük alırsam para tutamam elimde yaa ailemde yok burda çok harcarım ben :D

Yükleniyor...