Sınıf geçme hakkında

Arkadaşlar 4 zayıfım geliyor Dil anlatımda içinde zayıfların ortalamam 2.98 meslek lisesi okuyorum bizim okulda ortalama 2.5 imiş sınır, ben şimdi dil anlatım olduğu için sorumlumu geçicem yoksa sınıf tekrarımı yapıcam lütfen acil cevaplarsanız

Güncellemeler:
NOT:LİSE 3 e gidiyorum

0|0
32

En İyi Kız Görüşü

  • sınıf tekrarı

    0|0
    0|0
    • brden söylenr mi böyle ya sende :D çocuğun içine ateş düşürdn hç yaşamadn herhalde bu duygyu

    • Hepsini Göster
    • noldu geçtim sınıfı hani kalıyodum :)

    • kardeş kaçtane zayıfın vardı da geçtin sınıfı ve karne ort kaçtı?

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 2

  • Sorumluluğa kaldın geçmiş olsun

    0|0
    0|0
    • sağlık olsun cevap için teşekkürler

    • Hepsini Göster
    • valla bu saatten sonra çalıştırsanda pek bişey değişmez :) seneye inş

    • Sorumluluğa kaldın art tarafı sınıfta kalmadın ümidini kesme :(

  • ortalaman yüksekse geçiyorsun diye biliyorum

    ama sınırı aşmışsın sınıfta kalmayacağın kesin

    0|0
    0|0
    • cevap için teşekkür inş geçerim ders çalışmamanın acıları işte :)

    • Hepsini Göster
    • Bizim hocaların egosu tavan yaptığı için geçirmiyolar okuldaki dersinden en zor geçilen hoca olmak istiyorlar

    • zor geçirince ikramiye mi alıyolar nedir? :)

      saçmalık..

Erkekler Ne Diyor 2

  • ortalamayla öteki 3ünü direk geçersin. dil anlatım baraj olduğu için sınava girmek zorundasın. sınıfıda geçtin

    0|0
    0|0
    • abi budur işte bende böyle biliyorum cevap için teşekkür ederim

  • sınfıta kalıyorsun.bütünlemeye gir en kolay ders hangisiyse sana göre,yükselt onu.dil anlatımı da geçmeye bak.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...