• Sor
  • Bence

Kusarak zayıflama da sağlığı bozulan var mı aranızda?

Ben neredeyse 3,5 aydır kusuyorum ve 14 kilo verdim.şu anharika bir görünüme kavuştum ve bu kusma olayının hiç bir zararını görmedim. hala daha yemeği çok kaçırdığım zamanlar da kusuyorum. aranız da problem yaşayan ya da çevresinde problem yaşadığını duyan var mı. eğer yoksa bu yöntemi herkese öneriyorum.

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • eevet gecen sene hastanede yattım kızın teki geldi sadece 32 kilo pda senın gibi zayıflamaya calısmıs ve sonrasında ölmek üzere hasteney geldi alah korusun yama öyle bişi spor yap yağlı yeme bu kdr basit pampa ya :D

Erkekler Ne Diyor 13

  • Hasta olmadığınızı mı iddia ediyorsunuz böyle yaparak?

  • bu şekilde zayıflayan çok ama daha sonra metabolizman bozuluyor ve bişey yediğin zaman hemen kusma hissine kapılıyorsun, faydalı bişey değil yani..

  • 1ay

    Yemeden kusamazsinki yeme o zaman delirecem yav

    • 1ay

      niye yemiyim sevviyorum yemek yemeyi

    • 1ay

      Kuskus ye hahayy

  • şaka herhalde anoreksia mı neydi hastalığı var ölen mankenler bile oldu git spor yap sevgilinle öpüş koklaş inan deli gibi verirsin..bende haydar dümen gibi :)

  • mankyahmısun

  • mantıklı düşün sence normalmi bu yaptığın

  • bu kızların zayıflamak ve zayıf olmak huylarını hiç anlamıyorum. ben bugüne kadar zayıf kız seven erkek görmedim hepsi ele avuca gelir etli kız ister ve severler. ama kızlar ya bunun farkında değil ya da başka bir durum =) allah akıl fikir versin.

  • lan ne pis yermiş burası :S

  • oda yenimi cıktı

  • az ye yediğini eritmek için yürüyüş yap.sağlığınla oynama

  • ölerek zayıflama var işe yarıyor ama sağlığı bozuyor biraz.

  • anan olsam doyurmam seni ben yapacam sen yiyip kusucan boşa gidecek öyle mi o.o

Kızlar Ne Diyor 11

  • kusma fobim var

  • Şu an bir zararı yok gibi gelir uzun vadede zararını görürsün.

  • nasıl kusuyorsun ya :Sşu anyasıyormusun pekı

    • :D yasiyorum. hala kusuyorum. kilo vermek icin degil amaşu ankilomdan cok memnunum 36 beden olabildim sonunda. neyse iste rahatlatiyor beni mutlu hissettiriyor

    • Öncekileri Göster
    • 8 9 aydir kusuyorum tek bir zararini bile gormedim aksine gayet iyiyim. az yiyosan kusma bence. cok kalorili seylerse kus. ben deli gibi yedigim icin kusuyorum. sana gerek yok ki ozaman.

    • Az yiyozda veremiyoz bir turlu

  • Ayy cok iğrenç bişi kendini kusturmak zayıf kalmak bu kadar mı önemli ki sağlığından bile?

  • bir süre sonra bırakamaz hale geliyorsun

  • Kusamayan bir insan olarak okumamis sayiyorum

  • bi gün bağırsaklarını kusacan diye korkuyorum

  • bnde kilo vermeye calisiyorum cok yedigim zaman pisman oluyorum kusmak istiyorum ama igreniyorum ya nasil yapicam :S

    • tıkabasa yiyiyorum yediğimi asla kısmam dikkat etmem sonra yemeği kestiğim anda hemen tuvalete gidip kusuyorum. boğazına parmak sokarsan rahatça kusabilirsin. yemeği yer yemez kus ki kiloya dönüşmesin yediklerin. ve ayrıca yemek yerken sıvı birşeyler tüket yoksa mümkün değil kusamassın. kola gibi asitli içecekler çok rahat kusturuyor. ama içmiyorsan onları mutlaka yemek yerken su bardağıda hep bir elinde bulunsun

  • yakında saç dökülmelerin tırnak kırılmaların cilt solgunluğu kan eksikliği vitamin eksikliği, kabızlık vs peş peşe sıralanır. hayırlı olsun. şimdiden sırasıyla doktorlardan randevu almaya başla

  • nasıl kusuyosun yaa ben yapamıyorum

    • tıkabasa yiyiyorum yediğimi asla kısmam dikkat etmem sonra yemeği kestiğim anda hemen tuvalete gidip kusuyorum. boğazına parmak sokarsan rahatça kusabilirsin. yemeği yer yemez kus ki kiloya dönüşmesin yediklerin. ve ayrıca yemek yerken sıvı birşeyler tüket yoksa mümkün değil kusamassın. kola gibi asitli içecekler çok rahat kusturuyor. ama içmiyorsan onları mutlaka yemek yerken su bardağıda hep bir elinde bulunsun

  • 1ay

    benimde yarın tam bir ay olucak ve ben tam 6 kilo verdim açıkcası bir zararı olmadı sadece aniden ayağa kaktıgımda gözüm kararıyo onun dışında çok iyiyim :)

    • 1ay

      evet o bende de oluyor. benim yakında 2 sene olucak kusma işi. 5 ay kadar önce bir gece bayıldım hastahaneye kaldırdılar bağışıklık sistemim çökmüş. baya 30a yakın serum yedim. ama toparladım. çok iyiyim hala kusuyorum ara ara

    • Öncekileri Göster
    • 1ay

      53 ten aşağı düşemiyo musun?

    • 1ay

      düştüm 49u gördüğümde oldu ama çok çirkin oldum. boyum 1.70 aşırı zayıf göründüm. ama 49un altına hiç düşemedim

Yükleniyor...