Hayatında tek birşeyi değiştirme imkanın olsa...

Yani yaptığın için pişman olduğun ya da yapmadığın için pişman olduğun tek birşeyi değiştirme imkanın olsa neyi değiştirirdiniz


0|0
15|21

En İyi Erkek Görüşü

  • 4 sene önce arabayla şarampole yuvarlandım hayatım değişti psikolojik olarak . o arabaya binmezdim imkanım olsaydı

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • o son kurabiyeyi yemezdim

    0|0
    0|0
    • ahaha :D yenisini almayı dene :D

  • lambanın cinini dıtttttttttttttttttttttttttttt

    0|0
    0|0
  • Değiştirmem gereken şeyi 18 yıl geç olmasına rağmen 7 yıl önce değiştirmiştim.

    0|0
    0|0
  • Yaşımı herhalde, tekrar çocuk olup aynı hayatı bir kere daha yaşamak isterdim, daha tedbirli daha mükemmel

    0|0
    0|0
    • aynı şeyleri tekrar yaşamak sıkıcııı :)

    • Hepsini Göster
    • soru için teşekkürler konuşmanın sonu :p :)

    • rica ederim :) cevap için teşekkürler :D

  • Maddi durumumu çok daha fazla olmak üzere değiştirirdim :)

    0|0
    0|0
  • 5 sene öncesine döner, okuduğum bölümü değiştirirdim.

    0|0
    0|0
  • bi tek şeyi değiştirsem bu kez de neden şu değil de bunu değiştirmedim diye pişman olurum :S

    0|0
    0|0
    • :D:D bu bende de olurdu kesin

  • Intahardan vazgecmezdim :)

    0|0
    0|0
  • 16 Mart 2010 gününde yaptığım bir tercihi değiştirmek isterdim :)) Ah ulan ben ne salaklık yaptım ...

    0|0
    0|0
  • sanırım yüzümdeki sivilceleri yok etmek isterdim ama o zaman da çok yakışıklı olurdum lan. bilmiyorum pff .s.s :D

    0|0
    0|0
  • Hangisinin hayır veya şer olduğunu bilmediğimden kadere razıyım. Belki şuan bulunduğum durumdan öte bir durumda olabilirim..

    0|0
    0|0
  • galatasaray'ı bu ligden alır pes ünited ligine atardm :)

    0|0
    0|0
  • oturur adam gibi üniversiteye hazırlanırdım.çöllerde okumak zorunda kalmazdım ...

    0|0
    0|0
  • birine özel sırlarımı anlatmazdım burdan biri;)

    1|0
    0|0
  • doğmazdım amq

    0|0
    0|0
    • şu fotoğraf olmasaymış keşke :((

    • Hepsini Göster
    • yaa sayfayı açmak gelmiyor içinden :(

    • benim yüzümden mi abooow :)) senin için değirtiririm derdim ama demicem :P

  • tipimi ve 5 yıl öncesine sbs ye daha çok çalışırıdm

    0|0
    0|0
  • doğmamayı tercih ederdim bilseydim gelmezdim bana denmedi böle bir dünya

    0|0
    0|0
  • kişilğimiiii.

    0|0
    0|0
  • Yav arkadas az once tuvalette afedersin nasil s*ctiysam bok yapismis cikmiyo fircada yok s*ctigima pisman oldum yemin ediyorum tuvaletimi degistirmek isterdim.

    0|0
    0|0
  • onu seviyorum demek için 4 yıl beklemezdim

    0|0
    0|0
    • oda seni seviyormuymus

    • Hepsini Göster
    • böylesi hayırlıymış

    • :/ pek hayır göremedim. Sadece acı ve gözyaşı

Kızlar Ne Diyor 15

  • çok küçükken sinirden kendime zarar vermişim onun çok az izi kaldı onu değiştirmek isterdim. psikopat mıyım neyim :( agsfdhsfd

    0|0
    0|0
  • Geçmişi değiştirirdim.

    0|0
    0|0
  • Hayatima soktugum kisileri cikariridim bir birrr...

    0|1
    0|0
  • Okuduğum Bölüm

    0|1
    0|0
  • Şu an hayatımdaki adamı hiç tanımamak isterdim.

    0|0
    0|0
  • gittiğim okulu değiştirseydim keşke... (arkadaşlar açısından)

    0|0
    0|0
  • hiç aşık olmak istemezdim

    0|0
    0|0
  • bir tane var size söylemiyeyim ama

    0|0
    0|0
  • meslek seçimimi

    0|0
    0|0
  • Kendimi değiştirirdim

    0|0
    0|0
  • gecen hafta sonunu değiştirirdim pişman oldugum ıcın :))

    0|0
    0|0
  • Evlenmezdim !

    0|0
    0|0
  • 2 yıl önce sevgilimden ayrılınca karşım abiri çıktı onun teklifini kabul etmezdim...vee 2 yıl sonra o ilk ayrıldığım kişi karşım açıktı.. en azından ben hatalar yapmamış olurdum ve biz barışırdık.. sırf o insanla yaptığım hatalardan dolayı barışamadık...

    0|0
    0|0
  • 6 sene öncesine gdip mustafanın çıkma teklifini kabul etmezdim

    0|0
    0|0
  • Kendimiii...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...