2014 Dünya Kupasında Hangi Ülkeyi Destekleyeceksiniz ?

Gönül isterdiki biz de o turnuvada olalım ama malesef başaramadık, peki siz hangi ülkeyi destekleyeceksiniz ?

Benim Hollanda'ya karşı hep bir sempatim olmuştur ama favorim Brezilya.


0|0
9|38

En İyi Erkek Görüşü

  • Türkiye yok heycan macere yok dostum bu futbol anlayışıyla zor zaten :(

    1|1
    0|0
    • zaten gitseydik kanser olurduk burda izlerken, çok kötü futbol oynuyoruz bile diyemiyorum çünkü futbol oynayamıyoruz biz..

    • Hepsini Göster
    • abdullah avcıyla bu işin yürümeyeceği belliydi, bence mustafa denizli ya da yılmaz vural çok daha başarılı olurdu. özellikle yılmaz vuralı çok merak ediyorum :)

Kızlar Ne Diyor 9

Erkekler Ne Diyor 37

  • Portekize sempatim var ama Almanya alır gibi

    0|1
    0|0
  • Brezilya ev sahbi olarak favori bence.

    0|1
    0|0
  • Muslera´lı Uruguay

    0|1
    0|0
  • Hollanda

    0|1
    0|0
  • Hollanda ya da Portekiz'in kazanmasını isterim.

    0|1
    0|0
  • Almanya

    destekliyorum

    0|1
    0|0
  • İsveç ibra yetiyo tek başına

    0|1
    0|0
  • Almanya orda bizim elemanlar olduğundan dolayı . :)

    0|1
    0|0
  • Panzerler tabiiki

    0|1
    0|0
  • Hollanda :)

    0|1
    0|0
  • Arjantin

    Brezilyada dünya kupası kaldırsa baya bir olay olur heral

    0|1
    0|0
    • fena olur ama ben Brezilya nın kupayı başka takıma bırakacağını pek sanmıyorum :)

    • Hepsini Göster
    • aramadım ama o da vardır :)

    • buarada uruguaya kimse pek şans vermiyo ama onlarda çok sağlamlar :)

  • Almanya .

    0|1
    0|0
  • sonuna kadar brazilya hacı :) ama abd de olablr katılıomu bilmıorm ama :)

    0|1
    0|0
    • abd katılsa da bişey yapabileceğini pek sanmıyorum, çok formda ülkeler var bu sene :)

    • Hepsini Göster
    • hangi takım güzel futbol oynuyorsa onlar çıksın finallere, isim önemli değil keyif versin yeter :)

    • tabi orası öyle tr katılaydı iyiydi ama abdullah avcı saolsun :)

  • hiçbiri Türkiyemiz yoksa heyecanda yok :(((((

    0|1
    0|0
  • son düdüğe kadar TÜRKİYE! biz çok maç çevirdik son saniyelerde.

    0|1
    0|0
  • Brezilya İspanya >.. Almanya

    0|1
    0|0
  • almanlar iyi bir jenerasyon yakaladı.şampiyon olabilriler

    0|1
    0|0
    • aynen kadroları çok genç ve saldırgan bir futbol anlayışları var :)

    • top bir o kaleye bir bu kaleye gider maçı almanlar kazanır :))

  • Deutschland :D

    0|1
    0|0
  • Uruguay Hollanda Danimarka favorilerim genelde de bir başarı elde edemiyolar pek :(

    0|1
    0|0
    • uruguay ve hollandadan bu sene çok şey bekliyorumda danimarkanın pek şansı olduğunu sanmıyorum ama bir sürpriz yaparsa güzel olur :)

  • almanyayı desteklicem onların futbolu bana hoş geliyor. Birde Türk vatandaşlarımızda çok ya ondan :)

    0|1
    0|0
    • aynen benimde almanyaya sempati duymamın sebebi orda yaşayan Türk vatandaşlarının çok olması, yukarıdaki bayan arkadaşlardan birine de onun için sormuştum almanyayı desteklemenin bir sebebi var mıdiye :)

    • Hepsini Göster
    • aynen finalde kim alır bilinmez artık :) ama bence son 4 de almanya hollanda brezilya ve ispanya olacak arjantin finale çıkamaz. Etkili oyuncuları var ama ispanya almanya hollanda milli takımları çok uzun süreden beri yan yana oynuyor ..

    • katılıyorum sana :)

  • Almanyayı desteklerim.

    0|1
    0|0
  • Dün Japonya yenmeseydi Irak ı ben Irak ı destekleyecektim...

    0|1
    0|0
  • Arjantin,Almanya

    0|1
    0|0
  • ben uruguay dan sürpriz bekliyorum şamp olabilirler. hollanda iyi top çeviriyor ama izleriz :D

    0|1
    0|0
    • favorim brezilya olmasına rağmen bende uruguaydan umutluyum bu yıl, inşallah onlar kazanır :)

  • kore ve japonya varsa tabi eğer yoksa ispanya

    0|1
    0|0
  • bizim daha sansımız var olurmu olur olmazsa. Uruguay

    0|1
    0|0
  • bizim hiç şansımız kalmadı mı

    0|1
    0|0
    • kalmadı diye biliyorum. rakiplerin form durumuna ve oynadığı futbola bakınca iyiki de kalmadı demek geçiyo içimden ;)

  • Katılacak olan en güçsüz Afrika ülkesi kim olursa onu destekleyeceğim ben

    0|1
    0|0
    • en güçsüz mü :) ozaman fazla uzun sürmicek heralde desteğin :)

    • Hepsini Göster
    • uaehash Fenerin başı beladan kurtulmuyo zaten bide öyle bişey yaparsa komple kapattırırlar heralde klübü :)

    • ben azize de uçan tekme atabilir umuduyla istiyorum biraz da :)))))))))))

  • ben artık messi yi finalde görmek istiyorum :)

    0|1
    0|0
  • Şu an Hollanda adamlar hakettikleri yere gelsin bir kerede

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    7
Yükleniyor...