Anneniz birkez daha evlenmek üzere olsa napardınızz?

Anneniz 3 kere evlenip boşanmış ve birkez daha evlenmenin eşiğinde. siz konuşmalarını istemiyosunuz ama annenz gizli saklı o adamla görüşmeye devam ediyo napardınızz? nasıl davranırdınız?


0|0
7|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Evlenmesinde bir sıkıntı yok ama üç kere denemiş olmamışsa fazla zorlamamasını önerirdim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Biraz empati kurun herkes hayatın zor olduğunu çocuklarının kendi hayatında kadınında desteğe yalnız kalmamaya ihityacı var.

    0|0
    0|0
  • hayat çift üzerine kurulu. bence bir şansa da ha vermelisin annene.

    0|0
    0|0
  • evlensin banane

    0|0
    0|0
  • pıçaklarım o.o 3 ney lan daha ben evlenemedim

    1|0
    2|1
  • Olumlu karşılardım ben başıma geldi olaylar seninki en azından 3ncüde...

    0|0
    0|0
  • yuhannesburgerler

    0|0
    0|0
  • memlekette adam bırakmamış weqewq

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Karışmaya hakkım yok, kendi hayatını yaşıyor sonuçta, iyi ya da kötü, onaylamasam da onun hayatı / onun kararı.

    1|1
    0|0
  • 3 kere mi ? annemi durdururdum .

    0|0
    2|0
  • Gülümsetti sorun.

    Son günlerde o kadar dalgınım ki. Gülerken neye güldüğümü unutuyorum çoğu zaman anlayacağın sadece boşluk.

    3-4 gün oluyor. Annem ananem geldi memleketten oturuyoruz öyle televizyon bakıyorum ne televizyonda konuşulanları önemsiyorum ne de annemle ananemin konuşmasını. Bir süre geçti öyle toparlandım su almaya iniyorum. Anlıyorlar ama ne olduğunu anlamaya çalışıyorlar annem seslendi evlenmeyi düşünüyorum dedi verdiğim tepki peki.

    O an ananem ve annem öyle ayağa kalkıp kendine gel iyimisin ne oldu ''Yüz binlerce soru'' demeleri vardı ki.

    Soruna gelince annemin evlenmesine izin vermem. Hı biz yola beraber çıktığımızdan oda böyle bir şey istemez.

    Senin annene gelince alıp karşıma konuşurum. Önceliği sen olman gereken bir konu.

    0|0
    0|0
  • çocuk değil ki bir tokat at hayır de. anne yani istediğin kadar hayır de istediğini yapıcak.. yapcak bişey yok.

    0|0
    0|0
  • Annemin hayatı sonuçta

    0|1
    0|0
  • Oha 3 kere annem evlenirken ben nerdeydim://

    0|0
    0|0
  • ben annemi babam dan başkasıyla düşünemem ama onun hayatı saygı duymak zorundayım evladı olarak

    0|0
    0|0
Yükleniyor...