Galatasaray dan Flaş İbrahimoviç Ataği. Zlatan Sezon Sonu Gelebilir?

Florya ve Riva için yetki akıp müthiş bir gücü arkasına alan Dursun Özbek sezon Sonu İbrahimoviçi almak istiyor Şampiyon olunması halinde Dursun Özbek 35 yaşındaki dünya starıyla 2 yıllık anlaşma yapmak istiyor


0|0
1|12

En İyi Kız Görüşü

  • Gelmesin artık bizi devamlı kandırdılar ibrahimovic diye diye

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 11

  • Hayırlısı ama boş haberler yapılmasa iyi olur artık resmi görüşmeler başlarsa bakarız.

    0|0
    0|0
  • komik değilv kanka

    0|0
    0|0
  • O adam türkiyeye gelirsem. fenerbahceden baska. takıma gidersem 10 milyon euro anlaşma yaptı baska takıma gitmesi imkansız. Turkiyeye gelmeside oyle

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Yahu adam niye anlaşma yapsin sidik yarısımi yapiyo Azizle şu Azizin lafina inanmayin artik

    • 1ay

      Arastir gör

  • Arkadaşlar bu haberlere inanıp boşuna umutlanmayın

    0|0
    0|0
  • hemde 2 demek

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Nasıl yani 2?

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      o adam türkiyeye gelmez

    • 1ay

      Gelirmi gelmezmi bilmem ama Galatasaray girişimde bulunacak bir gerçek varki İbra şu an Premier Ligin temposunu kaldıramıyor.

  • fanatik fotomacin haber kaynagi sen misin yoksa

    0|1
    0|0
  • Bnce aguero alinsin :D hazir Guardiola ile arasi kotuyken :D

    0|0
    0|0
  • Kaynak?

    0|0
    0|0
  • Yav he he

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Dikkat et senin kulubunude satin almasin

    • 1ay

      Galatasarayliyim ama salak salak haberlere inanmiyorum

    • 1ay

      Inanma

  • Gelir gelir 2 yıldır görüşmeler devam ediyor www.ntv.com.tr/.../ibrahimovic-galatasaraya-mi-geliyor,eySI9w3K9U-ph_BNy7xN9A

    0|0
    0|0
    • 1ay

      2 yil once kimse alamazdi

  • gomezde beşiktaşa gelecek
    ama selena gomez :D

    0|1
    0|0
Yükleniyor...