Kızlar siz olsanız nasıl davranırdınız????

Geçen gün sınıfta oturuyoduk telefonunu oyun oynucam diye aldım sonrada bir karıştırayım dedim p*rno buldum şok oldum kızlar siz olsanız ne derdiniz ? nasıl davranırdınız? çocuktan hoşlanıyorum hemde :(((


0|0
11|14

En İyi Erkek Görüşü

  • erkeklerin doğası bu yapcak bişi yok herkesin telinde olmasa da vardır bir yerler de belki de haberi yoktur orada olduğunun. Sonuçta sebebini bilemezsin idare etceksin önemli olan sana nasıl davrandığı seninleyken ne hissettiğidir. Sen yanındayken onu unutturabiliyosan ve yanındayken utanıyosa korkmanı gerektircek bir durum söz konusu değil :)

    1|0
    0|1
    • O da sonradan çok utandı yüzüme bile bakamadı :D

    • Hepsini Göster
    • doğru yapıyosun burnu sürtsün yaptığı şey normal değil. kabul etmen ya da hiçbişi göstermeden senle barışması demek o şeyle ilgili şeyleri seninle paylaşması falan demek o kadar rahat olmasın evliliğe kadar. :) doğru yapıyosn dğru devam et :) bu normal bişi değil çünkü akıllı adam telefonunu vermez varsa öyle bişi :D herşey çıkar işin altından ayık ol :) sevgilerle.. :)

    • Çok teşekkür ettim :))

Erkekler Ne Diyor 13

  • p*rno izlemeyen erkek yoktur. o yüzden bu bir sorun olmaması lazım senin için.

    1|0
    0|1
  • hormonsuz mu o

    1|0
    0|1
  • ne yani sen onu cinsel duyguları olmayan biri olarakmı biliyordun bu tur şeyler canlıların dogasında vardır ihtiyaçtır öyle şeylere bakarak masturbasyon yapması gayet dogal bu tur bir sormanın senin yaşının baya kucuk oldugunuda duşunerek yazmasammı dıyede düşünmedim degil cem yılmaz dedigi gibi siz onu sıcmıyormu biliyordunuz

    0|1
    2|1
    • Üniversiteliyim, ayrıca telefonunda tutması farklı bisey

    • Hepsini Göster
    • Tersler gibi cevap veriyosun şurda adam gibi bişey sorduk kasma. Ayrıca bilgisayar denen bisey var dimi?

    • tamam özürdiliyorum hatalıyım cevabımı degiştiriyorum = ay nekadar igrenç şimdi o tlf bakarak masturbasyon yaptı ve ben o tlf elime aldım inanmıyorum belkide spermleri tlfona degdi megersem bir sapıkla arkadaşmışım birçok unili arkim var kimisi bekar evinde kimiside yurtta kalıyo bilgisayar hepsinde mevcut degil ben olaya o yüzden öyle baktım ksbkma

  • Yav insan "dosyalarım" kısmına şifre koyar :D Millette de hiç akıl yok.

    1|1
    0|0
  • Genç bir adamın teli karıstırılımı dua et cplak fotolarını bulmamıssındır :d İnsanı ihtiyac yav ne olucak.

    1|0
    0|1
  • Anormal bir durum yok, genç bir adam... hayatında birileri de yoksa çok yadırgama.

    1|0
    0|1
  • Doğal :)

    1|0
    0|1
  • kesin ergendir mk.

    1|0
    1|0
  • hiç güleceğim yoktu :)

    1|0
    0|1
  • sana dedim galeriye girme diye

    1|0
    0|1
  • ne güzel otur beraber izlersin :)

    0|0
    1|0
  • bence çok normal. birisiyle beraber izlemek isterdim.

    0|0
    0|0
  • P*rno izlenir mi ... ne iğrenç erotik desen neyse

    1|0
    0|1
    • Ne alaka be p*rno denir tabikide

    • P*rno izlmesi garip geliyor tamamen yapmacık ilişki..


      erotik videolar daha kaliteli oluyor...

    • Sevgili değiliz ve beraber izlemiyoruz anladın?

Kızlar Ne Diyor 11

  • Gayet normal.

    1|1
    1|1
  • erkekler için doğal bir şey ama onların sex hayatına karışırsan işte o zaman seni karşı takımdan görür hem biriyle yatmamış onları izleyerek kendini tatmin etmiş onu anlamalısınnn =)

    1|0
    0|1
    • evet erkeklere karşı bu konuda anlayışlı olun. nasıl rahatlayacaklar başka türlü dimi ama.

  • bence normal ama telefonunda tutmamalıydı.

    1|0
    0|1
  • cok normal her erkegin telefonunda mutlaka olmuştur

    1|0
    0|0
  • hata sende. madem oyun oynamak için aldın ne diye özel dosyalarını karıştırıyorsun? ben yapsaydım görmemezlikten gelirdim.. erkek bu napacaksın. yadırgamazdım.

    0|0
    0|0
  • Ben sevgilimin arama motorunda denk gelmistim p*rno yazisina. İlk baya bozuldum da sonra geçiyo yani.

    1|0
    0|0
  • Ondan sogurdum liseli ergenler taşır ancak... Büyük ihtimallede liselidir.

    2|2
    2|0
  • bütün erkekler izler, kızların da çoğunluğu izler, normal bir şey :D

    1|0
    1|1
  • Normal birsey erkekler izliyor hep zaten.

    1|1
    1|1
  • ehhhehe geçmiş olsun :D

    1|0
    0|1
  • doğal karşılardım sanırım

    1|0
    0|1
Yükleniyor...