Biriyle dışarı çıktığımız zaman hesap ödetmemek

Kızlarla bir yerlere gidince kesinlikte hesap ödetmiyorum , ama neticede öğrenciyiz :) kızlara hesap ödetmek çok itici gelir bana siz ne düşünüyorsunuz ?

  • Erkekler : Hesabı kimseye ödetmem
    A seç
  • Erkekler : Hesabı ödemem o sıra tuvalete filan giderim :)
    B seç
  • Kızlar : Hesap öderim
    C seç
  • Kızlar : Hesap ödemem,zaten ödetmiyorlar
    D seç
  • Kız/Erkek : Arada sırada ben öderim arada sırada arkadaşlarım öder
    E seç
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0
2728

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 27

  • aynen yaa ben şahsen hiç hoşlanmam hesap ödeten erkekten yediğimz bir ekmek arası içtiğmz bir bardak çaydı bir erkek arkadaşım vardı anadolu erkeği geçinirdi ama bunların lafını ederdi geçen ben ödedm şimdi sen ödiycen diye aptal

    1|1
    0|0
  • bende para olduğunda bazen vermeye çalışıyorum ama sevgilim kabul etmiyor ben öyle erkekmiyim diyor ben de sesimi çıkarmıyorum.ama alman usülüne karşı değilim.çok samimi olmamışlarsa sadece erkeğe yıkmak doğrı değil.

    0|1
    0|0
  • Öyle bir şeyi sorun etmem ne olcak.

    0|2
    0|0
  • Uff bu muhabbet çok sıkıcı ya kendimi bildim bileli hiç öyle bir problem yaşamadım arkadaşlarım arasında. Herkes kendi hesabını öderdi eğer birisi bir şey ısmarlıyacaksa onun şakasını yapardık hadi gine iyyiz cüzdanımız biraz daha ağır kalacak sen taşıma o cüzdanı ben taşırım zahmet olmasın filan diye . Öyle yani yoksa problem haline getirilmiş saçma bir şey olarak görüyorum

    1|1
    0|0
  • Ortak ödenebilir öğrenciysen hemde kesinlikle ortak ödenmeli.

    0|2
    0|0
  • Çoğu erkek bunu sanırım gurur meselesi yapıyor bana yanlış geliyor...insan ne olursa olsun insandır..yeri gelince ben de ödemeliyim..karşımdakinin bakış açısı verdiği değere bakaım..

    0|2
    0|0
    • Estağfurullah,bazı erkekler kadınların aciz olduklarını düşünüp de hesap ödetmediğini düşünüyor ve bence bu kobuda haklılar. Yani çoğu erkeğin kadına hesap ödetmek istememesi bu durumdan ve toplumdan alacakları tepkiden korkmalarından iler geliyor. Bu durum ise kadını erkekle eşit olma şartından alıkoymak anlamına ve kadını ikinci plana itilmesine yol açabiliyor. Bunu söylemek istedim. Bu nedenle yorumumda belirttiğim şekilde olmasından yanayım.

    • Hepsini Göster
    • Açıklayabildiğime sevindim. Çünkü iki görüşü de içimde barındırırken net olmak bazen zorlaşabiliyor. :))

  • Öderim.

    0|1
    0|0
  • bende ödüyorum erkeksiniz diye parayı yoldan toplamıyosunuz benim vicdanım rahatsız oluyor

    0|1
    0|0
  • çok samimiysen bnce hesabı kızda ödeyebiir bu sorun olmaz ama çok fazla muhabbetin yoksa kızın ödemesi braz odunluk olabilir :)

    0|1
    0|0
  • Kızlar : Hesap ödemem,zaten ödetmiyorlar fakirim ben.

    genelde önceden çalışmış olduğum mekanlara gideriz oralarda da kimse benden 5 kuruş almaz :D

    0|1
    0|0
  • ögrenciysen alman usulu esastır

    diğer türlü paran varsa ödersin, o da öder falan karışık yani :d

    0|1
    0|0
  • Bende sürekli erkek arkadaşımın ödemesinden rahatsız oluyorum. Herkesin bir bütçesi var sonuçta. Bence en ideali alman usulü. Yani herkes kendi yediğini ödesin :) Yada anlaşma yapın bir o ödesin, bir sen. Sırayla :) Ama tabii bu fikri kız arkadaşının vermesi gerekir. Gidipte ona hesabı sırayla ödeyelim dersen alınabilir. Onun düşünceli olması lazım :)

    0|1
    0|0
    • Kadında en çok dikkat ettiğim şeylerden biridir.. Gerçekten seven kadın her zaman karşısındakini de düşünebilecek inceliği gösteren kadındır. Tebrik ederim seni düşüncenden ötürü.

    • Teşekkür ederim :) Hatta geçenlerde kazanamayacağımı bildiğim bir iddiya girdik, karşılığında kazanamayan diğerine yemek ısmarlasın dedim. Tabiki kaybettim ve yemeği ben ısmarladım. Sürekli o hesap ödediği için böyle çözümler üretmeye çalışıyorum :)

  • abi kimin parasıyla artistlik yapıonuz ya:D

    0|0
    0|0
  • kimse kimseye borçlu kalmasın herkes kendi yediğini ödesin diye düşünenlerdenim.

    0|1
    0|0
  • hani kızlar erkekler esitti ?

    0|1
    0|0
  • Doğru olanı yapıyorsun.:)

    0|1
    0|1
  • Ortaklaşa koyun paranızı ortaya :D

    0|1
    0|0
  • kabul etmem,nasıl kazanıyor,onun eline nasıl geçiyor kim bilir

    karşındakini de düşünmek lazım

    0|2
    0|0
  • bu konuda kız erkek ayrımı saçma geliyor bana.yani erkekler gurur yapmasın,müsade etsinler.kadınlarda erkekleri yolunacak kaz konumunda düşünmesin.

    0|1
    0|0
  • yanımda erkek varsa hesap ödemem yanımdakine ödetirim banane. eğer kız arkadaşımsa herkes kendi yediğini öder veya yanında para olmayabilir sıkışık olabilir ikimizden biri o zaman ben ya da o öder işte duruma göre

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    7

Erkekler Ne Diyor 27

  • Aslından içimdeki feminen duruşun güçlü olduğunu düşünmeme ve birçok kadının bu durumu aşağılanmış gibi algılamasını bilmeme rağmen sana katılıyorum çoğunlukla. Ancak ikiniz de öğrenci olduğunuz için arasıra Alman usulü yapmanızın daha adil ve ekonomik olacağı kanısındayım.

    1|0
    0|0
  • Kadında en çok dikkat ettiğim şeylerden biridir.. Gerçekten seven kadın her zaman karşısındakini de düşünebilecek inceliği gösteren kadındır. Sen eli açık bir insan ol her zaman, ama karşındaki hatundan bu yönde bir incelik çabası görmüyorsan kendini daha fazla yoldurtma derim ben.

    1|1
    0|0
  • Kroluk mudur? maçoluk mudur? Gerilik midir? bilmem...

    Hesabı ben öderim her daim.

    Baba öğüdüdür.

    Para p.şta yakışır elinde olanı sevdiklerinle birlikte ez.

    Dibine kadar.

    0|0
    0|0
  • ya şoyle soylym eğer sevgilim leysem asla odetmem aama eğer arakdaş ortamındaysak bir ben oderm bir gün o oder bir gün o oder oyle gider yani bir nevi sırayla

    0|1
    0|0
  • Param varsa bakmam öyle işlere. Yoksa da yemeğe gitmem :)

    0|1
    0|0
  • samimiysem ödetmem

    0|1
    0|0
  • ödetmeyiz ulan

    0|1
    0|0
  • kızlarla alakası yok duurmun ben arkadaşlarımla da bir yere gittiğimde de hesabı ben ödemeye çalışıyorum durumum yoksada ya hesabın belli kısmını öderim ya da söylerim sonuçta çağımız gereği kız erkek eşit ama biraz centilmenlik yapmak gerekiyor.karşımdaki bu durumdan kendini kötü hissedersede ''yemeği ben ısmarladım kahvelerde senden '' derim

    1|0
    0|0
  • ben ödemem aga , kibarlık iki yüzlülüktür. benim içimden gelmiyor. ha bana odun mu dicekler çokta ipimde

    1|0
    1|1
  • Öğrenci olduğumuz için hesabı ortak öderiz

    0|1
    0|0
  • öğrenci adamız adamım alman usulü olmalı :D

    0|1
    0|0
  • benim masama oturan kız, hiç bir zaman hesap ödeyemez.

    0|1
    0|0
  • ASLA ÖDETMEM. para kurtarmazsa bile bulaşık hane ne güne duruyor asdfghjklşi

    0|1
    0|0
  • yanımda paranın hesabını yapan birini mümkün olduğunca taşımamaya çalışıyorum kızlarla çıkarsam ben öderim arkadaşlarımla çıktığımdada bugüne kadar hiç ben öderim sen öde hesabı yapmadık sanki sıra koymuşcasına bir şekilde ödeniyo

    0|0
    0|0
  • Olur mu öyle saçmalık arkadaşım. Elin kızının hesabını ödeyeceğine bir dilenciye sadaka ver bari de sevaba girersin. Hop, özdeşim kur Mürsel. :D

    1|0
    0|0
  • Hayat müşterektir.Oda ödeyecek bende.İnsan erkekliğini yemek mamasından sonra değil evlilik masasından sonra belli etmeli...

    0|0
    0|0
    • Yeni yedim ya..

    • Afiyet olsun.Tok açın halinden anlamazmış derdi teyzemin evladı da inanmazdım :(

  • sadece kız arkadaşınsa alman usulü sevgilinse ödeyebilirsin :D dediğin gibi öğrencisin sonuçta.

    0|0
    0|0
  • bir defa sen ödersin öbür defa kız öder. kendi hesabını herkez kendi ödesin iticidir...

    hesabı bana kitlemeye çalışan kızlara kıl olurum. kız dediğin azcık gururlu olcak kendi hesabını kendi ödemek isteyecek

    0|0
    0|0
  • ortak ödenmeli eger oğrenciyseniz ya da alman usulu yapın gittsinn ilerde laf etmezsiniz.. eger samimiyet varsa ben oderim

    0|0
    0|0
  • Bi kız için Kerizlik yapmakta bana itici geliyor :)

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    7
Yükleniyor...