Bacaklarım kaç ayda incelir?

Pilates e başladım squat da yapıyorum hergün 40 dk boyunca. Çok yürüyorum bide kaç ayda incelir şu an bacak üzerine çalışıyorum daha snra karın egzersizlerine başlıcam... Bacaklarım kaç ayda incelir??? (Resimli)????

Güncellemeler:
bilmeyenler yazmasın mk saçma sapan cevaplarınızı görmek zorunda değilim... nokta hadi by :D

0|3

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 57

  • Wuawww. Çok iyi ya. :) boyle metalci gibi takilan kizlari severim. Ama bacaklara bakmadim mahrem orasi :)))))

    2|0
    0|0
  • Devam et, zamanla incelecektir.

    1|0
    0|0
  • Düzgün bir programla çalıştıktan sonra en fazla bir ayda bişey kalmaz.. zaten kalın değil bacakların.

    1|0
    0|0
  • Spor yap incelir😊😊

    1|0
    0|0
  • fake olmasa iyiymiş

    1|0
    1|0
  • 1 saate çıkar... hocaları fazla dinleme.. onlar senin üyeliğin uzun sürsün diye yanlış şeyler de söylerler... squat bir noktadan sonra kalınlaştır.. fazla yapma.. daha çok bantta koş... fitness hareketleri falan işte.. ya da step varsa step yap.. step mükemmel bir yağ yakıcı egsersizdir.. bir kaç hareket gösterirdim de pek mümkün değil...

    1|0
    0|0
  • İlk 1-2 ay çok iyi gelişme sağlar sonra yavaşlar biraz ama 3 4 ay içinde isteğin gibi olur.

    1|0
    0|0
  • Simdi insanların aklında 2 soru var

    Bu foto fake mi?
    Gerçekse bacaklar nasıl incelir

    0|1
    0|0
  • bizi kandırıyorsun da kendini bari kandırma.. Sen bu resimdeki kadın gibi olabilmek için kim bilir nelerini vermezdin = ))))

    1|0
    0|0
  • töbebismillah destur geri dur

    1|1
    0|0
  • ic bacak dis bacak , basen bolgelerine agirkik ver. sguat ve deatlif vazgecilmez hareketkerin olsun. az kilo bol tekrar

    1|0
    0|0
    • haa birde bu fotodaki bayanin tas catlasin basenleri kalca 95-100cm arasi gelir. 👍

  • kıyılır mı şuna :)

    1|0
    0|0
  • Keşke benim olsaaaa

    1|0
    0|0
  • Bacak inceltme karın inceltme diye bir ayrım yok yağ yakarsın her yer incelir

    1|0
    0|0
  • gotikler candır bee

    1|0
    0|0
  • Offf böylede iyi gibi ama incelirse fena olucak :))

    1|0
    0|0
  • Brandon Lee'yi tanıyor musun? The Crow diye gotik bir filmin başrolinde oynamıştı?

    1|0
    0|0
  • cıkıcan ustune vurucan kırbacı vburucan kırbacı

    1|0
    0|0
  • 1 sene sürebilir

    0|0
    1|0
  • Foto sana mı ait?

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    37

Kızlar Ne Diyor 11

  • uff baskasinin fotograflariyla gprus almak neden bu kadar hosunuza gidiyor

    3|1
    1|0
  • squat popo bacak inceltmez aksine kalınlaştırır sende kastan çok yağ var önce cardio yaparak yağlarını erit

    0|1
    1|0
    • allahhhhhhhhhhhh herkes yanlış anlamış deli olucam squat 2 ezgersizi var sadece onu yapıyorum gerisi BACAK İNCELTME VE SIKILAŞTIRMA OLAN PİLATES OKY.

  • Az ye tosun

    1|0
    1|0
  • Üst bacak ve iç bacak sorunu yaşıyorsun bol bol yürüyüş squat Lunge özellikle senin için Sumo squat bulunmaz nimet 😊 bu arada medeni cesaretin resmen alkışlamak kadar güçlü tebrik ettik seni 😊

    0|0
    0|0
    • Fotoğraf koyarak buram kötü demek bir medeni cesaret örneği alonee 😜 ahh bu arada taş gibisin azıcık basen ve iç bacaklarin var sporla daha şekilli daha güzel durursun 😊

  • iyi bence canım o yüzden kasma kendini

    1|0
    0|0
  • Şu resimleri atmasanız keşke. Hani belki sevdiğimiz biri vardır falan. Görür içlenir 😒

    1|0
    0|0
  • Süre konusunda bir şey diyemeyeceğim ama squat yaptığı için bacakları kalınlaşan arkadaşım var.

    0|0
    0|0
  • Daha çok spor yapman gerekiyor

    0|0
    0|0
  • Uzun zamanda

    0|0
    0|0
  • Ya squat kas yaptığı için daha kalın bir görüntü oluşur tahminimce

    0|0
    0|0
    • sadece squat yapmıyorum yanlış anlayan derneğine hoşgeldin..

    • Sadece squat yapıyorsun demedik zaten ne bu afra tafra kendini fasulyeden nimet mi saydın başkasının fotoğrafını koyarak.

    • aahahahhahahaha salak kız. :)

  • benimde bacaklar senin gibi. 1 bucuk saat yuruyorum ve bisiklet suruyorum. squat bacaklari kalinlastirir diye duydum ya baslamadim ona

    0|0
    0|0
Yükleniyor...