Bir kızda gülüşünün güzelliği ne kadar önemlidir?

şimdi bir kız var gerçekten güzel ve tatlı bir yüzü var hafifte tavşan dişleri. çok doğal, sempatik, iyi kalpli, fiziği güzel ve zeki :D gülüşü normal yani böyle insanın içini ısıtan çok tatlı bir gülüşü yok. nötr işte. fikrin ne olur? beğenir misin?


0|0
6|14

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 13

  • eksisi pek yok ama gülmenin yakışmasının artısı çok. gülüşüne aşık olunabilir hele gamzesş varsa bide erkeğin aklına geldiğinde gülüşüyle hatırlamak ister ama gülüşün değilse de takma fazla profil güzel fizik güzel daha ne bide gülüşü güzel olan kaçta kız varki... bide şöyle düşün belki sen kendi gülüşünü pek beğenmiyor olabilirsin ama ya ı çok begeniyorsa. ŞUNU DA SÖYLEYEYİM BUGÜNE KADAR GÜLMENİN YAKIŞMADIĞI KİMSE GÖRMEDİM. kendi kendine triplere giriyo olabilirsin.. GÜLMEK GÜZELDİR.. ;-)

    0|0
    0|0
    • ayy teşekkürler teselli oldu :) ve evet abartıyorum biraccıcık şuana kadar çok çirkin bile olsa gülüşü güzelse hep etkilemiştir beni bu yüzden merak ettim başkalarını :)

  • Bana göre gülüş önemli buna Olly Murs' ün Heart Skips A Beat klibini izledikten sonra karar verdim öncesinde takmazdım çoğu şeyi.

    0|0
    0|0
    • yav boşuna sonuna kadar izledim hani nerede o muhteşem gülüş :D

    • Hepsini Göster
    • cidden o kadar beğendin mi yaa :) benim gülüşüme çok yakın istersen inanma :D diş yapısından dolayı gülerken üst dudak biraz geride onu pek sevmiyorum :) işte buda benim istediğim gülüş :) link

    • gerçi gözlerim büyük ama gülünce bu kız gibi çizgi oluyo bana çinli diyolar ^ ^ yinede o kadar tatlı gülmüyorum

  • Şimdi bir kız var :D

    0|0
    0|0
  • Hey Allahım göğe çek :D

    0|0
    0|0
  • ronaldinho gibi gülerse olay bitmiştir arkadaş

    0|0
    0|0
  • karekterli olsun yeter

    0|0
    0|0
  • güzellik pavyondaki orosbudada var karakteri insanlıgı önemli :)

    0|0
    0|0
  • bence en önemli sey

    0|0
    0|0
  • Karakter abi en önemlisi karakter gerisi boş :)

    0|0
    0|0
    • karakter sağlamdır yani tepkiler öyle :)

    • Hepsini Göster
    • profil resmimde gülümsemiyorum kii :)

    • Tühh ya bende öyle bir resim vardır die hayal etmiştim :) Kader :D

  • gülüş herşeydir benim için

    0|0
    0|0
  • 7 yıl önce, hiç tanımadığım bir kızın gülüşünü hala unutamadığımı biliyorum.

    0|0
    0|0
  • incitici olmak istemem ama diş yapısından ziyade diş temizliği çok önemli bayanlarda da erkeklerde de sapsarı dişler iğrenç bir görüntü veriyor uzaklaştırıyor karşısındaki insanı tabi nefes kokusuda önemli biraz dikkat etmek lazım yakın mesafede yani :) çok büyük kahkalardan sa minik tebessümler daha çekici oluyor bayanlar için yakışmıyor kahkaha atmak bence

    0|0
    0|0
    • dümdüz ve beyaz dişlerim var bakımlıyım o ayrı bişey :) ve bence her insana kahkaha çok yakışır

    • maşallah diyelim dişlere nazar değmesin :) kahkaha olayı aslında ortama göre değişir yabancı çok insan varsa yanlış intiba bırakma şansın fazlalaşır :)

    • anladım evet bazı ortamlarda evet

  • gülüşü güzel olması onemlı ama herseyde gulebılmesı daha onemlı..sırf gulusum guzel olsun dıye kendını kasma yanı

    0|0
    0|0
    • kasmıyorum tabiki aslında gülüşümü beğenen varda ben beğenmiyorum

Kızlar Ne Diyor 6

  • kendimizi biraz beğeniyoruz zaten aaa pardon bir kız var sahi :D gülümsemek çoğu kişiye yakışır ama bazılarına daha çok özellikle bir kız varr... :D :D

    3|0
    0|0
    • anladım sana gülümsüyorsa güzeldir dimi :)

    • Hepsini Göster
    • yaa daha fazla yerin dibine sokma araya nokta koymayı unutmuşum işte :)

    • tamam bişey demedim benim kafada yerinde değil o noktayı tahmin etmem lazımdı benim hattam :D neyse uzaklaşıyorum sessizce :D

  • gülüş önemlidir

    1|0
    0|1
  • Güldükçe oturur o ya :)

    0|0
    0|0
  • Güleryüzlüyse beğenilir elbette.

    0|0
    0|0
  • vala ben de tavşanım ama gülüşümle hayran bırakırım..

    0|0
    0|0
  • Güzel gülsün (dişler de düzgün olsun) canımı alsın :)

    0|0
    0|0
    • aslında kötü gülmüyomuşum ya :) hiç bişeye gülerken aynaya bakmamıştım baktım :D sadece çok çok aşırısı tatlı istiyorum çok aç gözlüyüm

    • Hepsini Göster
    • yok sen sağ ol :) güzellik karşidaki kişiye göre değişir zaten iyi günler :)

    • :) şakaydı (belirtmek zorunda hissettim ) teşekkür ederim iyi dileklerin için sana da iyi günler

Yükleniyor...