Bruma mı Talisca mı?

Gündemi meşgul eden 2 gençten hangisini seçersiniz? Objektif olalım lütfen.

  • Bruma
    62%(5)35%(14)Oy Ver28%(9)
  • Talisca
    38%(3)65%(26)Oy Ver72%(23)
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Talisca Brumanin kramponu olamaz net

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Bruma kim ya? Her zaman oyuna etki eden talisca tabi ki

    0|3
    0|0
    • Tamam.😂Güzel yorum pembeli.😂

Erkekler Ne Diyor 6

  • Talisca

    0|1
    0|0
    • Beşiktaş'lı mısın?

    • Hepsini Göster
    • Valla bekleyip göreceğiz yıllardır beklenilen fiyata satılacak :D

    • Aynen inşallah.😄

  • bruma kardeşim..

    0|1
    0|0
  • Bruma diyen futbolu bıraksın örgü falan örsun. Taliscayi bruma yla kıyaslamam. Bruma nin kadro değeri bile yok. 2 mac oynayıp 20 maç yatmakla topçu falan olunmaz.

    0|1
    0|0
    • Tam tersi asıl komedisin ahaha.😂Talisca diyen örgü örsün Benfica'ya bir frikik attı kral ilan ettiniz şimdi 11'e giremiyor. Bruma 8 maç oynadı 8'inde de etkili oldu. Süper Kupa maçı dahil. Ve her maç iyi oynamasının dışında 6 maçta da ya gol attı ya asist yaptı ya da her ikisini yaptı. Bruma tartışılmaz önde.

    • Sadece benfica ya mi attı? Talisca nin kariyeri daha iyi fiyatida daha yüksek hem boş boş konusma. Asıl bruma bu sene 1 2 gol attı diye yıldız ilan ettiniz git bak bakalim ikisinin kariyerine hangisi daha iyi.

    • Ya komik olma Talisca'nın ne kariyeri var? Hiç yok. Yadırgamıyorum da daha çok genç kariyeri olmaması gayet normal. Ben bu sezona bakıyorum işte resmi maçlarda sadece Benfica'ya frikikten attı başka bir şey yapmadı ama Bruma her maç çok iyiydi. Adam maç başına 6 dribling ortalaması ile oynuyor. Dünya'da 1 numara. Fener'in rekoru 7.😂Onu da Lens kırdı bu sene. Yani adam neredeyse her maç Fener'in rekorunu kırıyor.😂Talisca ise yedek kalıyor.

  • Bruma

    0|1
    0|0
  • Bruma

    0|1
    0|0
  • Aynı mevki değil. Brumayla kıyaslanacak oyuncu Quaresmadır

    0|2
    0|0
    • İlla aynı mevki olmasına gerek yok. Dünya'nın en iyi oyuncusu nasıl seçiliyor?

Yükleniyor...