Son hafta yoklama alınırmı ?

Arkadaşlar devamsızlığım 17.5 gün son hafta yoklama alınırmı ? Perşembe büyük ihtimal alınmazda çarşamba günü alınır diye korkuyorum gitmek istemiyorum. Sizin okulda alıyolarmı ?


0|0
2|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Son senen ise son hafta yoklama alınmıyor genellikle. Zaten bırakmazlar da. Bence gitme, hocalar bile gelmiyordu ben lisedeyken.

    0|0
    0|0
    • 11.sınıfım bundan önce hiç almadılar yoklama son hafta ama insan korkuyor işte :)

    • Hepsini Göster
    • doğru söyliyon yarın bir yarım gün gidecem duruma göre bakarım.

    • İlk önce test et :)

Kızlar Ne Diyor 2

  • Son hafta yoklama alınır ama işlenmez, geçen sene okula gittiğimizde öyle olmuştu boşuna gitmiştim yani son hafta bende gitmicem

    0|0
    0|0
    • bizede öyle olduydu ama bir ihtimal korkuyo insan.: )

    • Bence endişelenme derim ama garantilemek istiyosan yarın gidip 1 günlüğüne rapor alabilirsin

  • okuldan okula değişir bizimkiler son 3 kala almaz ama korkuturlar yani rapor almayı denesen olmaz mı?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Lisede okulu bile iplemiyordum. Almazlar.

    0|0
    0|0
  • çarşamba perşembe gitme diyer günler git hem ders olmaz makara yaparsın

    0|0
    0|0
    • çarşamba günü alınmaz değilmi ?

    • Hepsini Göster
    • Pzt salıda gitmek istemiyom :D

    • sakata girebilir

Yükleniyor...