En son ilişkinizin ''checklist''i...

Lütfen, aşağıdaki formu doldurunuz:

1- ''Tetiği'' ilk kim çekti?

2- Tanışma şekliniz?

3- Ne kadar süre sonra başladığınız?

4- İlk zamanlardaki gidişatınız?

5- ''ilk kavga'' nedeniniz?

6- Barışma şekliniz?

7- 5. ve 6. maddelerin tekrarının sayısı?

8- Bardağın taşmasına yakın olan zamanlardaki fiiller.

9- Bitirmeye karar verdiğiniz an?

10- Bitirme nedeniniz?

11- Karşıdan gelen tepki/davranış?


0|0
7|1

En İyi Kız Görüşü

  • 1. sevgilim

    2. üiversitede

    3 tanıştıktan 2 ay süre sonra

    4 çok iyiydi bana karşı davranışları falan herşeyle kendisi zor bi insan olsa bile

    5 sevgilimin mizacı asabi olduğundan genelde başka şeylere kızıp siniri benden çıkarırdı ama yinede atlatılırdı daha sonra banada kızmaya başladı tabi genelde kız yüzünden

    6 ona her şekilde güveniyordum

    7 kavgalar küçük olduğundan atlatılıyordu

    8.o karar verdi bana bişey düşmedi

    9sevmiyormuş soğumuş anlaşamıyormuşuz

    10 ben ağlıyorum oysa bana beni bi daha arama dedi gidişatın neden böyle olduğunu çözemedim şuan sadece pişman olmasını isteyerek ağlıyorum yinede seviyorum ama o halinden memnun sanırım

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • 1-o

    2- arkadaş

    3-bir hafta sonra

    4-süper

    5-hatırlamıyorum

    6-benim yalvarmalarım

    7-çoookkk

    8-kavga gözyaşı hakaretler

    9-o bitirmişti

    10-onun sacma sapan kıskançlık nöbetleri

    11-dönüşü yok

    sonra ne oldu döndü ama kapı kapanmıştı artık ondan kurtulduguma binlerce kez şükrediyorum

    0|1
    0|0
  • 1- o

    2- arkadaş

    3- kısa süre

    4- romantizm yüklü

    5- kıskançlık

    6- çift bükümlü kablo şekli (sarılma)

    7- beşinci madde tekrar sayısı > 6. madde tekrar sayısı

    8- beşinci maddenin farklı versiyonları

    9- beşinci maddenin tam sürümüyle karşılaşınca

    10- farklı bakış açılarına sahip oluşumuz

    11- "ben aslında böyle değilim"

    0|1
    0|0
  • o çekti.

    Arkadaş

    2 ay sonra.

    O taraf rahat bu taraf tedrgin.Belirsiz bir gidişat.

    Kıskançlık , aşağılama ,saplantılı kişilik.Alaycılık.

    Özür hadi barışalım çümlesi.

    4 yada 5.

    "şusun busun böylesin şöylesin ben harikayım müthişim haketmiyorsun vs vs vs

    "Suratıma yediğim iki tokat bir gırtlak sıkması .Kısaca dayak.Agresif güç gösterileri erkek ya yemişim pabucumun erkeği.

    Nedeni malum psikopatlık egoistlik saplantılı kişilik.İyki yaptım haketmiştin.Suçluydun beni haketmedin. Ben harikayım benim gibisini bulamassın.Sen bunuda haketmezdin ya neyse bak seni düşündüm daha kötüsünü yapmadım o kadar harikayım vicdanlıyım.Sonra barışma isteği gelir ve reddedilince tepki aynen şu neyse seni kullanacaktım ama bunu yapmam.:D

    0|1
    0|0
  • 1. o

    2. ambulans

    3. ne bileyim saymadim

    4. iyi

    5. kiskanclik

    6. sekilsiz barisiyorduk

    7. saymadim

    8. kes,sus,cekil,yikil,defol

    9. parnoyak kiskanclik

    11. nayir nolamaz

    0|1
    0|0
  • Biz, yani daha önce ilişkisi olmayanları neden ezdin şimdi?

    0|0
    0|0
  • İkimiz

    Arkadaştık

    1yıl

    Kötü

    Kıskançlık

    Özür

    Sayısız

    Aşırı bencillik

    Regl dönemi

    Bencillik

    Henüz bir şey yok bir gol bekliyorum.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • 2 yıldan fazla oldu bitireli , sebep yanında iken değer bilmemek .

    0|0
    0|0
Yükleniyor...