Yüzücü kıyafetinden kast ettikleri mayo veya bikini dimi ?

P.tesı yüzme kursuna başlıycam formda yüzücü kıyafetiyle gelincek diyordu bu mayo veya bikini oluyor dimi ?


0|0
6|10

En İyi Erkek Görüşü

  • evet aynen

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Sanırım, ama sen yine de orda yazdığı gibi evde giyip de gitme. Orada mutlaka soyunma kabinleri vardır.

    0|0
    0|0
  • mayo yuzucu mayosu link bikini kayabilir

    0|0
    0|0
  • Öyle bir şey evet ancak profesyonel bir şey ise sürtünmeyi azaltmak için özel kıyafetleri var ( link )

    0|0
    0|0
  • Git bir spor ürünleri mağazasına oradakiler hepsini sana sayar. ben gittim 100 tlye çıktım. bayanların ki daha fazla olabilir. bide ürün farkıda var :D

    0|0
    0|0
  • bone ve altüst için birleşik birşey vardı o olması gerekiyo kıyafeti siyah renk hatta

    0|0
    0|0
  • Google amcaya sor o daha iyi biliyo

    0|0
    0|0
  • bikiniden ziyade mayodur o genelde yüzme kurslarında mayo isterler

    0|0
    0|0
  • mayodur. bikiniden olmaz yüzücü kıyafeti.parçalı olur ama aşağısı slip değil şort olur.

    0|0
    0|0
  • yok mini etek bide askılı giy git

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • evet öyle oluyor ve sana tavsiyem kulaç tıkacı ve gözlük kullanman yoksa zorlanırsın bende yüzme eğitmenliği yapıyorum gözlüksüz bonesiz öğrenci almıyorum

    0|2
    0|0
  • yüzücü kıyafetleri esnek mayolar senin bikinin değil.ha öğrenmek amaçlı değilde öylesine gidiyorsan bikinini giy

    0|1
    0|0
  • evet yaninizdan getirim demek istemistir :) heralde öyle gidemessin orda giyinme salonu var havlunu felanda unutma

    0|0
    0|0
  • istediğini al git bişi olmaz

    0|0
    0|0
  • Yuzucu mayolari var Boyner'de.

    0|0
    0|0
  • Dalış kıyafeti olması mümkün değil :) Evet, mayo veya bikini.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...