En son neye ve nezaman ağladın?

Dün akşam arkadaşımla telefonlaşırken benim sevdiğim adamdan açıldı konu.bana " birbirinizden çok uzaklaştınız,çok dağıldınız " dedi.

Telefonu kapadıktan sonra düşündüğümde ve gerçekten öyle olduğunu anladığımda oturup bir güzel zırladım salak gibi.

Sen en son neye ve neden ağladın?


0|0
9|13

En İyi Erkek Görüşü

  • dolapta duran son kazandibimi misafire vermişler ozaman ağladım geçen hafta içiydi

    3|0
    0|0
    • :) aglamaaaa ben yaparim sanaaaa nolucak ...

    • ama sondu o gidip alamadım bir daha ne umutla o dolabın kapağını açmıştım bir bilsen ne hayllerim vardı

Erkekler Ne Diyor 12

  • Ben her dolunayda aglarım

    1|0
    0|0
  • Hatırlamıyorum

    1|0
    0|0
  • ağlamamayı iyi bir şey sananlar var. hayret vallahi :) gözyaşı ruhun rahatlamasıdır. Mevlana'nın da dediği gibi; "akarsu olan yerde yeşillik olur. gözyaşı olan yerde rahmet olur". aynen öyle.. en son bir habere sinirden ağlamıştım :)

    1|0
    0|0
  • red wedding olayı :(

    1|0
    0|0
  • Sevgilimden ayrıldığım zaman

    1|0
    0|0
  • ben ağlamam gardaşşşş

    1|0
    0|0
  • Baya oluyor ağladım denirse tabi buna iki damla bir yaş geldi..

    1|0
    0|0
  • Şunda hafif bir gözlerim dolmuştu link

    0|0
    0|0
  • Yaklaşık 1-2 senedir hiç ağlamadım.

    0|0
    1|0
  • Dün ya da önceki gün

    0|0
    0|0
  • dedem vefat ettiği zaman 2004

    0|0
    0|0
  • en son dün akşam agladım eski kız arkadaşıma yaptıgım yanlışları hatırladıkça agladım...

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Abimle aram uzun zamandır limoni.Ve abim duygularını pek dile getirebilen bir insan değil.Barışıyoruz sonra yine aramız limoni oluyor .Bundan bir iki gün önce alış veriş merkezinde bir den karşılaştık ve ben sadece merhaba dedim ama o geldi beni kucakladı ve seni özledim dedi.O zaman duygulandım ve ağladığımı hatırlıyorum.Kavga etmicez diye anlaştık. Bakalım ne kadar sürecek :) ve senin içinde inşallah sevdiğin kişiyle barışırsın.

    1|0
    0|0
  • En son ne zaman ağladığım da neye ağladığom da haırlamıyorum.

    1|0
    0|0
  • 14 mayısta ağladım senede bir olur bende

    1|0
    0|0
  • Hatırlamıyorum valla : /

    1|0
    0|0
  • Birkaç saniye önce nasıl bu hale geldik diye ağladım...

    0|0
    0|0
  • Babam bardak firlatti kafama ona agladim

    1|0
    0|0
  • 2 gun once. sevgilimin beni biraz boslaması coksınırlerımı bozdu agladım.

    0|0
    0|0
  • Evlilik planları yattığımız adamın beni öylece bırakıp gitmesine.

    0|0
    0|0
  • severrek mi ayrıldınız ?

    1|0
    0|0
    • Hiç sevgili olabildinizmi diye sorsaydın ya be gizli

    • Hepsini Göster
    • Geçen zamana,onun ilişkimize mani olan hatalarına,başaramadığımız şeylere..

    • hmm özel l-olmazsa ne sorun yaşadınız

Yükleniyor...