AKP'nin yaptıkları az seyler mi?

Nankör milletiz,adamların sayesinde çocuklarımız beleş okuyor harçlar kalktı sövdüğünüz tayyibin sayesinde hepinizde çift çift telefon hatta bir çoğunuzda ipohone her kapıda araba açlık sınırı diyonuz avm ler hınca hınç dolu allahtan belanızımı istiyorsunuz 10 yıl önce ekonomi çökmüştü borç gırtlaktaydı baba oğluna tl borç vermiyordu,elinizi vijdanınıza koyun.. Simdi tekrar soruyorum Akp'nin yaptıkları az seyler mi ?


0|0
9|18

En İyi Erkek Görüşü

  • akp den onceki turkiye yi dusunun turkiye super guc olma yolunda ama ke mal kilicdar ve devlet bahceli gibi sapiklar var oldukca turkiye nin isi biraz zor pkk nin ve fransanin sag kolu ke mal var oldukca

    1|1
    5|3

Kızlar Ne Diyor 9

  • Harbi cehalet böyle bir şey..

    4|7
    5|1
  • ne bedava okicam be? daha okulu bitirmeden devlete 15 binlira borçluyum; hem de beyaz eşyaya endeksli şekilde. boş boş konuşma.

    5|2
    3|1
  • Cebimize parayı,telefonu Tayyip koyuyo mk sanki.

    4|5
    5|4
  • Carlos Menem döneminde %35 ekonomik kalkınma ve %45 oy oranıyla başkanlık bilmem sana ne anımsatıyor ama sonunda heba olan bir ömür.

    aynı sonu temenni ediyorum.

    4|4
    1|1
  • soru güzelde bunları düşünmek için kafa lazım .. e malum o da herkeste yok !

    3|1
    1|0
  • hıı hıı.

    0|1
    1|0
  • Senin sorunu şikayet ettim.

    1|0
    3|2
  • cep telefonu zaten cebe sigdigindan itibaren en fazla on yillik bir icat akp ne zamandir iktidarda farkinda degilsin. Bak soyle bir ornek vereyim yurt disinda emekliler senin aldigin maasi alsalar dielim ki doktor maasi (ordaki degeriyle) sokaga cikip isyan ederler sen tamam allaha sukret evet ama akpye asla.

    4|0
    1|0
  • Haklısın ülkeyi satmak,keyfi diktatörlük bunlar az şeyler değil.yandaş olursan kapına araba da koyarlar her haltı yaparlar.bu arada vijdan değil vicdan.akp sana türkçe öğretsin bir zahmet

    4|0
    1|1
    • Dinsizlikten iyidir Türkçeyi öğrenmemek !

    • Bu yorumunla zeka seviyenin düşündüğümden de vahim durumda olduğunu anladım.lütfen öğrenme senin gibi insanların fikirlerini duymamış oluruz bak çok büyük sevap işlersin

    • İçki yasağına karsı cıkıp Kürtaj hakkımızdır diyen siz Ahlak dışı Mahluklarla muhattab olmam bile yanlıştı aslında Kapiş ;)

Erkekler Ne Diyor 17

  • Evet hiçte az şeyler değil.Mesela Bunları tek tek sattı;

    1-TAKSAN,

    2-GERKONSAN,

    3-SEKA Afyon Isletmesi ,

    4- SEKA Balikesir Isletmesi,

    5- SEKA Çaycuma Isletmesi,

    6- SEKA Kastamonu Isletmesi,

    7- SEKA Aksu Isletmesi,

    8- SEKA Tasucu Tersane Alani,

    9- SEKA ya ait 4 tasinmaz,

    10- TZD Sakarya Isletmesi,

    11- THY USAS,

    12- TDI Trabzon Limani,

    13- TDI Dikili Limani,

    14- TDI Kusadasi Limani,

    15- Sümer Holding’e Ait Merinos Hali Fabrikasi,

    16- SÜMER HOLDING’E Ait ERYAG,

    17- SÜMER HOLDING’E Ait Adiyaman Isletmesi,

    18- SÜMER HOLDING’e ait 117 adet tasinmaz,

    19- KBI’ye ait 103 arsa, 89 lojman,

    20- EBÜAS-MEYBUZ,

    21- EBÜAS’a ait 54 tasinmaz,

    22- TEKEL Kaya Tuz,

    23- TEKEL’e ait 30 tasinmaz,

    24- ESGAZ,

    25- BURSAGAZ,

    26- ETI BAKIR,

    27- ETI GÜMÜS,

    28- ETI KROM,

    29- ETI ELEKTROMETALURJI A.S,

    30- Çayeli Bakir Isletmeleri A.S,

    31- KBI Samsun Isletmesi,

    32- KBI 65 adet tasinmaz,

    Daha çok var da neyse.

    7|3
    2|1
  • kemal dervişin ekmeğini diyoruz Allah razı olsun.Tayyibin ülkede satılmadık şey kalmadı.Cepten yiyorsun haberin yok.dış borç türkiye tarihindeki en yüksek düzeyde.bir diğer konuya gelirsek kendini İlah sanan bir adamdan bahsediyorsun dostum.Haddini bilmesi gerekti ve bilecek.kimse kimseye ne yapacağını söyleyemez !

    2|1
    1|1
  • VAY BENİM SAFTİRİGİM,başbakanına inanmışta gelmiş buralara millete nankör der :) La oğlum bu ülkenin durumu konumu yüzünden hep iyiydi bu ülkeyi Adam eden biri varsa Atatürktür git o dincilere söyle,ayrıca senin gözler kör olmuş galiba göremiyon fakirleri ayrıca avm ye giren herkes zengin mi sanıyon cebinde 2 lirayla oraya gezmeye gelenler var ne saçmalıyosun sen,dinsiz olmak iyidir Ben Atatürkü seviyorum bazı türbanlılar diyor ya Atatürkü sevmiyorum diye bende Muhammedi sevmiyorum,bu ülke için emek veren Tek insan Atatürktür

    1|1
    3|1
    • Muhammed ,Atatürk ayrımı yapmayalım arkadaşlar ikiside allahın sevgili kulları sonuçta ikisininde yaptıkları bu ve öbür dünyada ödenmez halkı böldü zaten dinciler iyice

  • Yerinde olsam hiç durmam ve hesabı silerim.

    Öyle kapak cevaplar gelmiş ki üff ben üzüldüm lan senin adına.

    2|3
    3|1
  • 2|3
    1|0
  • Benim iki değil bir telefonum var o da i phone, galaxy falan değil bildiğin düz telefon. Tespitlerin çürüdü gitti şimdi tespit sıçıcısı.

    2|1
    3|1
  • padişahım çok yaşa!

    3|2
    1|0
  • Tayyip olmasa telefonsuz ,arabasız kalacaktık. iyi ki var.

    4|4
    3|1
  • Yoo ben harç ödüyorum halen. Ne alaka lan , millet kölesi olmuş tüketimin. Adam asgari ücret alıyor cebinde s3 var. Bankalara muhtaç, kredi kartlarının kölesi olmuşlar. Sen nerede yaşıyon dayı

    3|2
    1|0
  • Senin gibi evlat besliyceğime sanal bebek beslerim daha iyi

    4|3
    3|0
  • evde zor tutuyolar seni galiba :)

    3|2
    2|0
  • 1|0
    0|0
  • hmm bir bakıym...

    0|0
    0|0
  • evet kürdistanı kuruyor adam mutlumusun?

    1|2
    2|1
    • Pkk Çekiliyor bundan Rahatsız olup İçki yasağına karşı çıkıp kürtaj hakkımızdır diyen zihniyetin insanları bence en iyisi susun

    • git caminde yat kalk sabaha kadar o zaman vatan haini herif


      biz namazımızı kılalım da ister türk ister amerikan bayrağı sallansın üstümüzde farketmez diyen zihniyet insanı sen kapat çeneni

    • What ? Saçmalık dilim olmadığından saçmalıkllarını okuyamıyorum

  • hayır tabiki daha fazlasını yaptı

    yanlış yaptı

    1|0
    0|0
  • Çoban uçakta geliyor meee

    2|0
    1|1
  • herkes yaptıklarını söylüyo amk nasıl bunları yapabildiğini kimse sormuyor vatan toprağı namustur satılmaz kardeş bunu öğren

    4|1
    1|0
Yükleniyor...