Babamın işyerindeki 30 yaşında muhasebeci kızla öpüşüyoz :( ama tedirginim çünkü sevgilim var

arkadaşlar 19 yaşındayım... 5 aydır falan ben bu muhasebeci kadınla aramız çok iyi..sadece bana bütün derdini açardı yani burçlarımız uyuyor falan.hep benle iyi anlaşır..vede çok ama çok güzel..167 boyunda ama dul 8 yaşında oğlu var.oğlu babasında kalıyo.bu kadın annesinde kalıyo..çok tatlı ve sevecen biri.bazenleri bana diyo keşke seninle aynı yaşta olsak seninle evlenirim diyo... ilk aylar çok tatlısın diyo hergün yanağımdan öperdi..(eskiden turistik yerlerde çalışmış..şimdi babamın işyerinde çalışıyo Şu an çoğu işi ben yapıyom işyerinde ama) .işte hernese benim sevgilim var ciddi düşüyoz onunla ilk sevgilim zaten o... ama uzakta sadece ayda 1 kere görüyom :( .. bu kadın hep yanaşıyo öptürüyo falan ama bende öpüyom çünkü çok tatlı dayanamıyom napim.. yakalancaz diye ödüm kopuyo zaten... ben yanlışmı yapıyom şimdi :( .. bu kadın hep diyo keşke benim kocam olsan falan.eğerki yalnız bir ortamda bulunsak zina falan yaparım diye korkuyom ben


0|1
20|14

En İyi Kız Görüşü

  • Ya sen nasıl bir insansın. Aslında insan mısın ? Allah'ım lütfen benim karşıma bunun gibileri çıkartma.

    1|0
    0|1
    • Hepsini Göster
    • pişmanım gerçekten çok pişmanım :( kafamı duvarlara vurdum oturdum ağladım .ister inanın ister inanmayın... pişman olmasam buraya konu açarmıydım sence *

    • O zaman düzeltmeye bak git babana söyle anlat her şeyi yaptım bir eşşeklik de. Beni rahatsız ediyor kadın de.

Kızlar Ne Diyor 19

  • sen hem kendini hem babanı o oynaktan koru. biraz adam ol sevgiline sadık ol.

    3|0
    0|0
  • Sadece öpüşüyor musunuz?

    Hacı, sen ya ağır pasifsin ya da ağır kolpacısın. Bence ikincisi daha baskın.

    0|0
    0|0
  • yok tabi kız arkadaşını aldatmakla çok doğru yapıyosun ne de olsa o da seni aldatıyodur :D

    3|0
    0|0
  • Sevgilni gerçekten sevsen aldatmazdın sen o kızı hak etmiyorsun ayrıl bence inşallah sevgilin de öğrenir hak senin gibi erkeklere..yok çok güzelmiş bilmem neymiş demek sen sevgilini değil nefsini seviyormuşsun

    0|0
    0|0
  • aşık insanın gözü ne olursa olsun başkasını görmez. kıza olan aşkında sorun var bence, bu yüzden ayrıl. ya zaten çok gençsin daha bu yaşta ne evlenmesi? hayatını yaşa.

    0|0
    0|0
    • ben şimdi 1 aydır falan sadece öpüştüm bu kadınla ama sevgilimle 1 yıldan fazla çıkıyom :( ben şimdi aklım başıma geldi.sizce kötü bişi olurmu ..ben daha o kadına hiç yanaşmıcam bile :'( benim kız arkadaşım ile iligli sorun çıkmaz dimi

    • Hepsini Göster
    • seviyorumm hemde çokkk.. ama söylersem ayrılır biliyorumm ayrılırrrrrrr :( . ben söylemek istemiyorum... vede bu konuyuda hafızamdan ne olursa olsun silicem sevgilimle kendime yeni bir sayfa açtım bugünden itibaren

  • ne yapıyorsun Allah askına

    0|0
    0|0
    • pişmanım vallah pişmanımmm :(((

  • igrencsin ve hic samimi degilsin haci

    1|0
    0|0
  • gizlican bunlar hep bizans oyunları.Sen gelme bu oyunlara sevgiline de bunu yapma.

    0|0
    0|0
  • Sevgilini belli k isevmiyorsun yoksa başkalarıyla öpüşmezdin bu yüzden kızı aldatma ayrıl.

    0|0
    0|0
  • Sallama gizli.

    0|0
    0|0
  • At kendini bir yerden nolur ya : /

    0|0
    0|0
  • neler oluyor hayatta

    0|0
    0|0
  • Yanlış yapıyosun ciddi düşündüğün bir kızı aldatıyosun .

    0|0
    0|0
  • senden beklerim :D

    0|0
    0|0
  • senin cocuk halinle oynuyor

    0|0
    0|0
    • dul kadınlar hepsi bölemii ?

  • Elizabeth nerdesin onu yapsan daha insani bir hareket olur iğrenç ve ergensin

    0|0
    0|0
  • Dul kadınlar cinselliğe daha daha aç daha susamış oluyorlar şu an o kadar açtır ki önüne gelene vermeyi düşünüyordur.bunlardan biriside baban olucaktır.

    0|0
    0|0
    • hayır bana kafayı takmış :( benim babam yaşlıdır ve çok serttir

  • su mubarek gunlerin hurmetine soyluyorum sana ve senin gibi erkeklere lanet olsun! hadi sevgiliniz yokken katlanilir bu durum ama.sevgikiniz varken yapinca bu sizin karaktersizliginizin gostergesi allah bilsigi gibi yapsin sizin gibi erkelerin allah insallah erkeksi hislerini alir kadinlara karsi hic bir sey hissetmezsiniz amiinnn...

    2|1
    0|0
    • hayırr .ben onu çok seviyom... sadece bu kadın çok güzeldi yani nası desem mankenlerden daha güzel.herkes bu kadınn peşinde vede benimle olmak istemedi yüzünden kur yapıyo..şeytanda sürekli beni dürtüyoo .ne yapabilirimki :( ben namazımı kılan bir insaım.zinadan uzak durdum şimdiye kadar

    • Hepsini Göster
    • aslında evet ama yarı yoldan döndüm ve pişman oldum.allah katında sizce tövbem hiçmi kabul olmaz

    • eger tovbe edip te bir daha yapmazsan tabi ki kabul olur allah affedicidir ama kiz arkadasin ne kadar.affedici o da one.li bu kul hakkina giriyor hemde kul hakkini allah af etmez kula birakir kiz arkadasindan da helallik alman gerekecek ama ikisi ayri kinu birbirine karistirma.

  • 30 yaşındaki KIZla :D o da güzel :D Yanlış yoldasın kardesim, senin kız arkadasın senden habrsizböyle baskasıyla öpüşseydi deliye dönmez miydin, baban öğrense zaten agzına sıcar, iş yerinde diğer calısanlar görse babanın arkasından konuscaklar daha kotu.. kadın işinden olmus olcak sonra... Yanlıs sulardasın... Kız arkadasının, o kadının babanın hakkını alma bosver yol yakınken dön kendine engel ol... bu bir sınav belki de dogru olanı yapmalısın.. vicdanını dinle...

    0|0
    0|0
    • gerçekten çok iyi birine benziyosun... iyiki buraya derdimi açmışım.hepinize çok çok teşekkür eediyorum..ve ben yaptığımdan bin pişmanım . beni yarın gene öpmek isticek biliyom ben şimdi bu kadına hayır daha istemiyom derse ya pislik çıkarırsa :( çünkü beni çok istiyo biliym

    • Hepsini Göster
    • Haberi olmasa bir türlü olsa bir türlü... Öğrense ayrılır bence... Ben olsam 1 dk durmaz ayrılırdım öğrendiğim gibi... Telefonuna sahip çık bu kadın bir delilik felan yapmaya kalkmasın kız arkadasının numarasını alır felan her sey olabilir dikkatli uyanık davran

    • zaten yarın konuşcam artık bu kadınla.sabrım kalmadı gerekirse işten kovarım ben kadını.onun yüzünden sevidğim insandan olmak istemem..

Erkekler Ne Diyor 14

  • Allah onun belasını versin, var böyle insanlar çok rastladım, sabret ve onunla aynı ortamda olmamaya özen göster.

    2|1
    0|0
    • Ha senin sevgilin varmış. O detayı ben atlamışım. O zaman aynı şekilde Seninde belanı versin.

    • Hepsini Göster
    • sağol bilader allah razı olsun .. gerçekten bir daha böyle birşey yapmıyacağıma KENDİEM YEMİN EDERİM...

    • Cümlemizden razı olsun. Fakat sevgilin varken bu tür şeyler yaşaman hiç hoş değil, hoş, sevgilin yokken de doğru değil. Ne diyelim Allah hepimizi affetsin.Tevbe et ve yarın yeni bir başlangıç yap, kafandaki beyninle hareket et..

  • Kadın sübyancı çıktı :/

    0|0
    0|0
  • Çakala bak babana gidip oğlun beni zihti diyecek:/

    0|1
    0|0
  • Evlar telefon nosunu yolla ben hallederim takma kafana bogle seykeri:-)

    0|1
    0|0
  • sen öpmeye devam edersen bu senin peşini bırakmaz valla hem sevgilinden olursun hemde ailen ile aran bozulur

    0|0
    0|0
  • yav dostum çak gitsin...

    0|2
    1|1
  • 19 yaşında beyni bel altında olan her insan

    zina dan korkmaz merak etme yakındır...

    1|0
    1|0
    • ben hiç zina yapmadım yapmamda ama kız hiç korkmuyo zinada :(

  • Vur mala gitsin panpaa.

    0|0
    0|0
  • genclik sevisiyor yaww :))

    0|0
    0|0
    • ne yapacam bilmiyom..mesai bitti en son onunla ben kaldık :( tutturmuş öpüşmeden gitmem.. öpüncede benim elimi alıyo göğsüne falan kalçasıan falan götürüyo okşa falan dermişcesine :( .. ben kurtulamıyom..yüzüne dersem bir daha seninle öpüşmek istemiyom ismimi lekerler diye korkuyom bir yardım edin nolurusnuz...

    • lan kes sesini anlatma bana , ayakli p*rno dergi...

  • yürü be koçummm :D

    0|0
    1|0
  • bir gencin mature hatun fantezisini dinlemiş bulunmaktayız.okuyucu yorumlarını sonra alıcaz sizlerden.

    0|0
    0|0
  • Allah beni kadın işvesiyle sınamasın.Çok zor valla.Erkeğim diyen kolay kolay ben yapmam demesin.

    0|0
    0|0
  • Sayfa 31.

    0|0
    0|0
  • 1-Kız ve kadın farklı kavramlardır :)

    2-Ondan uzak durmalısın çünkü amacı sadece sen olmayabilirsin çünkü şirketin sahibi baban ve senle evlenince aslında şirketle de evlenmiş olacak

    0|0
    1|0
Yükleniyor...