Kızların yanındaki tavrım ve davranışlarım neden böyle?

Arkadaşlar ben 23 yaşımdayım bazı ortamlarda bazı kızların yanında oldukça rahatım ve onlarla çok rahat şakalaşbiliyorum ve iltifat edebiliyorum... ama bazı bayanların yanında ise bu olmuyor sizce bu nedendir ? ben böyle olmasını istemiyorum neden oluyor anlamıyorum

Güncellemeler:
Teşekkürler arkadaşlar sizden ricam lütfen soruma tam puan verirmisiniz söz bende sizin sorunuza tam puan vericem :)) biraz geç oldu ama k. bakmayın artık

0|1
3920

En İyi Kız Görüşü

  • bazı kızlar o rahatlığı vermez ondan olabilir

    0|0
    1|0
    • neden ama ? ilk defa hayatımda bu kadarı oldu hanii yakışıklıda biriyimdir..

    • karakterle alakalı bu bişey diyemezsin ki mesela ben de öyleyimdir okuldaki erkekleri görüyorum kızlarla içine düşcekmiş gibi konuşurlar ama benimle konuşurken gayet saygılı davranırlar o kız da kişiliğini ortaya koyuyor demekki

    • yok öyle değiş ya bu hoşlandığımda bir kızdı ama ilk defa böyle oldu

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 38

  • Bu durum, insanın karşısındakinin kendisine olan tavırlarını kontrol edebileceğini gösterir... Mutlaka onların sana 'O kadar da rahat olma, sınırlarını bil' şeklinde oluşturduğu bir psikoloji vardır davranışlarıyla. Bir insan herkesin yanında aynı hali tavırda olamaz, karşısındakinin izin verdiği ölçüdedir rahatlık katsayısı...

    1|1
    1|0
    • yaa bu ortmda çok farklı oldum fena özgüven problemi oldu bende eridim bittim arkadşım

    • Hepsini Göster
    • bak benim mevzu bu zahmet olmasssa okursan ve cevaplarsan sevinirim

      link

  • karşıdakinizin size vermiş olduğu rahatlıktan ve güvenden kaynaklanabilir..rahat olmadığınız kişiler size pozitif değillerse nihayetinde sizinde rahat olmamanız muhtemel gibi ..aslında böyle olması normal, herkesin yanında aynı rahatlıkta olmamız pek mümkün değil malum :)

    1|1
    1|0
  • Herkesle aynı dalga boyunda olamazsınız ki

    Bir insan sizinle aynı şeylere gülüp, aynı şeylere odaklanıyor, aklınızdan geçenleri kelimelere dökebiliyorsa onu kendinize daha yakın hissedersiniz ve daha çabuk yakınlaşırsınız.

    Çok güzel, cekici, zeki vb bir bayan ise kafanızda o bana bakmaz şeklinde senaryolar kuruyor olabilirsiniz farkında bile olmadan.

    Yani dalga boyu + tanımadan önyargı aklıma gelen :)

    0|1
    0|0
    • yaaa aslında öyle değil arkadaşm bizimn kurs 8 aylık kurs 3 ay sonra doğru dürüst konuşmaya başladık kimse gelmiyor veee harem selamlık oluıyordu kurs...

    • Hepsini Göster
    • aynen öyle ztn bu seneki kurstakiler geçen yılda beraberlermiş .

    • Yanılmamışım :)

  • normal bir durum bende herkesin yanında aynı değilim ki...

    0|1
    1|0
  • beğeniyorsundur o yüzden tutukluk yapıyorsundur.

    0|1
    1|0
    • amam hoşlandımda bu kadarı fazla oldu burda bu kadarı çok oldu daha öncede fena aşık olduğum hoşlandığım bayanlar oldu bu kadar olmadı tutulmadım yani...

  • Bir kere bayanın duruşundan ve tavrından ona nasıl davranabileceğini veya davranamayacağını anlarsın demek ki iltifat edemediklerin sert, ağır başlı bir tavırda :D

    0|1
    1|0
    • bilmiyorum vallahiii nasıl yapıcaz o zaman bu bayanlara karşı ?

    • Hepsini Göster
    • hoşlandığım var ztn ...

    • ağır kadınsa doğru seçim zor seçim derim sana kolay gelsin illa ki muhabbet kurucaksan gösterip de vermiyo taktiğini dene ilk mesajı sen at sonra biraz mesaj atma baktın uzaklaştı tekrar at ta ki o sana dönene kadar

  • adamına göre muameleme yapıyorsun işte ne güzel.

    0|1
    1|0
  • yezaten sordugunuz soruda bunun ceabını vermıssınız bazı bayanların yanında dıye bazı bayanlarla demekkı anlaşamıyorsunuz beyınlerınız uyusmuyuyor

    0|1
    1|0
  • bu tamamen insanların kişilikleriyle alakalıdır. kimileri gevsek olmayı sever kimileri bu durumdan nefret eder sana o tavizi vermemesinden kaynaklanıyor senin istemenle değilde karsı tarafın istemesiyle alakalı :)))

    0|1
    1|0
  • Biraz senin utangacligindan biraz da karsindaki kişinin yaydigi hava sana engel oluyodur ,herkese aynı samimiyeti gösteremezsin ki

    0|1
    0|0
  • kızlarla alakalı bir durum bazılarında rahatsın bazılarında kasıntı yapıyorsun bu kızların sana karşı davranışlarından kaynaklanıyor herkesin yanında rahat olamazsın bunun öz güvenle bir alakası yok

    1|1
    1|0
    • ama kızlarda öyle ayar kızlrda değil yanii normalde suskun bir kızın yanında da rahat konuşurdum hani diyorlarya rahat konuştuğun kızda rahat kızdır diyee alaksı yok yani...

  • bazı bayanlar senin görmedgn ama hssettgn bir duvar örer aranza bu yuzden davranslarında tabıkı değişir yani bu dogrudan kısının sana yaklasımından kaynaklanan bir durum

    0|1
    0|0
    • aslında öyle değil be arkadaşım ben suskun bayanlarlada konuşuyordum yanii onlarla birazda uyumlada alakalı hanii illaaa rahat bir kız olacak benim rahat olmam için demiyorum yani..

  • genetik sorun herkezde oluyor benım sevgılımde öyle diyor bana benım yanımda rahatmıs baskaalarının yanında sessizz utangac

    0|1
    0|0
  • Bayanlardan kaynaklı sanırsam çünkü sıkıntı sende olsa hiç bir bayanla iletişimin iyi olmazdı.

    0|1
    0|0
    • yok bu sene bir ortamdaydık 8 aylık kurs 3 ay sonra konuşmaya başladık doğru dürüst gelen yok birde harem selamlıktı kurs..

  • o kızla arandaki iletişime bağlı yaa :D elektirik diyolar ya öyle hani :D sonuçta arkadaş olduğun kıza rahat davranırsın istediğini dersin benimde hep öyle arkadaşlarım başka bir kız girince ortama onlarda duruluyo yani normal bişey :)

    0|1
    0|0
    • ama hoşlandığım kıza nasıl itiraf edicemki bunu yanında böyle tutuluyorum rahat olamıyorum

    • ayy benmde bir arkadaşımda şuan aynı sorun var gidin diyin ya bir söz var istiyenin bir yüzü kara vermiyen zenci :D tabi bunu böyle al ver kötü oldu ama ne olacak git de erkeksin sen aaa :D rahat ol bir kız arkadaşına açılmayı den önce sanki oymuş gibi falan :D

    • arkdaşım ztan belli ettim bak benim mevzu bu zahmet olmasssa okursan ve cevaplarsan sevinirim link

  • Özgüvenle alakalı olabilir ya da onların sana karşı tutumu seni psikolojik yönden etkiliyorsa ona göre de şekillenebilir hareketlerin diye düşünüyorum .

    0|1
    1|0
    • ama hoşlandığım bir kız var yanında hiç rahat olamıyorum 8 ay oldu yok hala konuşuyoruz ama yine bazı yerlerde tutuk kalıyorum

  • sanırım biraz özgüven eksikliği var. ama aman dikkat özgüven sahibi olmak patavatsızlık değildir

    0|1
    1|0
  • Karşıdaki kızında o şakayı kaldırabilirmi sanan verceği tepki ne olur bildiğin için olabilir. Hani suskun bir kız diyelim gidip şakalaşamazsın. Yani kendini ona göre rahat olduğuna inanman gerekiyor

    0|1
    1|0
  • Çok rahat olma kızlar efendi erkekleri severler ama güzel espiriler yapmayıda unutma.Soruna gelince her insan öyledir.Bi bakarsın açılamadıklarına açılmışsın diğerlerine kapanmışsın

    0|1
    1|0
  • fazla rahatta olma kadınlar kızlar hemen yanlıs anlarlar kendılerıne yontarlar :)bnce yapma ama bazı kızlar fazla kasıntı belkı sumugunu bıle atmazsın ama havalara gırerler boyle olmasını ıstemyrsn ınsanına gore davranmaya devam et:)

    0|1
    1|0
  • Kızlar Devam
    18

Erkekler Ne Diyor 20

  • çok normal demekki bazı kızlardan dah açok etkileniyorsun insanlar etkilendikleri şahısların yanında çokda rahat olamazlar

    0|1
    1|0
  • Dostum hangi ortamda ne kadar rahat olduğundan çok her ortamda doğal olabiliyormusun bunu dikkate almalısın. Kendinden taviz vermediğin sürece , çok şakalaştığın zamanlarda olur , çok güldüğün zamanlarda olur çok resmi olacağın zamanlarda olur. Çünkü her bayanın tavrı aynı değildir. Kimisi ciddiyeti sever , kimisi gülmeyi sever. Kendine evham yapma.

    0|1
    0|0
    • yaa zatn nasılsam öyle oluyorum samimi olduğum arkadaşlarada söyledim ben alışamadım buraya diyee 8 aylık kurs 3 ay sonra konuşmaya başladık harem-selamlıktı kurs..

    • Hepsini Göster
    • yaniii yaa birde bir işe girdim ben oda mahvetti beniii çok yorucuydu o halde çıkp akşam kursa geliyordumm

    • Onunda etkisi olur elbette. Yorgun bir bünye ile adım atmak zordur.

  • 1-) İnsanlar arası fark

    2-) Tanımadığpı insanlara karşı gösterilen sabit tavır.

    3-) Her kuşun eti yenmez diye tabir edilen birne denk gelmişsindir. :-)

    0|1
    1|0
  • aynen ya bendede aynı galiba şakalaştığım kızlara saygı duymuyorum ben rahatlıkla bel altı şaka yapıyorum hayatımda olsada olur olmasada olur diyorum ama yanında rahat olmadıklarım bir şekilde hoşlandığım kızlar oluyo o yüzden rahat olamıyoruz

    0|2
    1|0
    • hani bana en iyi cevap aynı şeyi yaşıyoruz işte :D yanında rahat olduklarına saygı duymuyosun işte bu :D

    • Hepsini Göster
    • +1 aynı durum kardeşim :D

  • Bu samimiyete bağlıdır birde kızın senden daha üstün olduğunu düşünüyor olabilirsin bunun içinde rahat davranamaya bilirsin.

    0|1
    0|0
    • aynen öyle kardeşim o oluyor ama herkeste değil hayatımda ilk defa bu kadarı oldu çok fazlaydı yanii fenada özgüven problemi yarattı bende...

    • Hepsini Göster
    • yaniii hoşlanmıştım ama bu daha kötü olacağı varsada olmuyor olmazda bu şkilde..

    • Bak işte hemen ümitsizliğe kapılmışsın olup olmayacağını denemeden bilemezsin önce dene.

  • zamana bırak. Kendini kasma. Belki muhabbet sarmıyordur. Ama belli bir süre sonra daha samimi olunca dilin açılır merak etme.. çok normal yani...

    0|1
    1|0
    • yok be hocam bir kere alışmadınmı olmuyor tutuk kalıyorum ama sonra açıldık bayağı..

    • valla bendede oyle bişey var, ama her insanın yanında kendini aynı derecede rahat hissetmemen gayet normal. Bende bazı insanlara ısınamıyorum.. Sürekli aynı ortamda bulunsak bile bir şekilde uzak duruyorum onlardan... Karakter meselesi. Buna düzeltilmesi gereken birşeymiş gibi bakıpi bir sorun olarak algılarsan dahada komplike bir hal alır.. Sadece kendin ol..

    • kendim olmaya çalışıyorum zaten

  • Kızın koyduğu mesafe yüzünden. Her kız mesafe koymaz Mesafe koyanları tebrik ederim Senin gibi elemanlara pek hoş gözle bakılmadığınıda belirtiyim halk tabiriyle hepimiz sövüyoruz genelde

    0|0
    0|1
    • ne alakası varrr arkadaşım bilip bilmeden konuşuyosun ben kendim neden böyle oluyorum diyorum sen kendine söv bana değil...

  • Kızlarında sana olan tavrı ve tutumundan ileri gelen birşey bu mesela şaka yapmaya kalkacağın kişi güler yüzlü ise rahat olursun ama karşındaki sert biri ise ısınamazsın şaka ya da ne bileyim yakın olamazsın :)

    0|1
    1|0
  • İnsanların bir enerjisinin olduğunu düşünürüm. Bu gayet normal.

    0|1
    1|0
  • onlarla fazla samimi degilsindir ondandır

    0|1
    1|0
  • bendede öyle olyor :) takma geçmez :D

    0|1
    0|0
  • Çok havalıdırlar sanırım.

    0|1
    0|0
  • hacı ortamdan kızdan kıza değişir sende sıkıntı yok o hepimizde oluyor

    0|1
    1|0
    • ama kızıda nasıl tavlıyacamki ? zorlanıyorum kasıyorum

    • Hepsini Göster
    • hacım işte o bazı dediklermin yanında rahat olsam olacak

    • o zaman yanında güvenilr samimi arkadaşın olacak o sana pas atıcak pas atıcak dediğim senin iyi bildiğin konuları açıçak ya da bir konu açtı senin espiri yapabileceğin yani kısa paslaşmalar olacak aranızda

  • Bence o kızlara karşı iyi veya kötü bir şey vardır aklında...

    0|1
    1|0
  • şakalaşabilecegin konusabilecegin tek rahat insan annendir emin ol .

    0|1
    1|0
  • karsındaki kisinin ezici bir tipi ve konusması varsa ve bide güzelse o zaman kork ondan kardes :D

    0|1
    1|0
  • senle alakalı degıl bu karsındakı kısının hal ve hareketlerınden kaynaklanıyor.

    0|1
    1|0
    • ama bak bir bayan vardı hoşlanıyordum ondan ama hayatımda ilk defa bir hatunun yanında bu kadar tutuk kalmıştım çok fenaa bir şeydii yanii acayip özgüven problemi yarattı bende..

  • güzel kızların yanında utanındur buyuk ıht ya da cıkma ıht. olabıldın kızların yanında utanıondur ..

    0|1
    0|0
  • Cünkü yanında rahat oldukların buyuk ihtimal arkadas öbürleride hoslandıkların

    0|1
    1|0
    • ama yoksa nasıl feth edicez nasıl ayarlıycz kızı

    • Hepsini Göster
    • Benimde bazı kızların yanında rahatım ama onun yanında yaptıklarım falan degisiyor rahat olamıyordum gittim konustum o da sporcuymus falan baya konustuk su sıralar ne olduysa iki yabancı gibi oldukk

  • ben nerdeyse hiç kızlarla işim olmaz ama olursa da ortamda çay felan içerim tıkınırım, kolay kolayda konusmam niye iltifat edeyim?

    0|2
    2|0
    • ama samimi olmak için vede gönlünü feth etmek için birazda ...

    • bunların gölnünün fetolduğu yok egolarını tatmin ediyor bazıları, rahat ol milyarlarca karı kız var.onlar iltifattan anlamaz birde.kro sert olacaksın onu severler..çoğu sert krolarla oldukları için

Yükleniyor...