Cevaplar lutfen?

Boks sizce spormu vahşetmi nasi buluyosunuz boks sporunu ben 2 yıldir yapiyorumda😊


0|0
6|3

En İyi Kız Görüşü

  • Ben bulmuyorum açıkçası. burnum catladi aylarca gozum dudagim cenem mor gezmis olabilirim ama bunlar beni eglendiren seyler oldu.

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Valla bende pek bisey yokta 2 yıla yakindir yapiyorum okadar emek sence devam etmelimiyim. Cokmu tehlikesi var boksun

    • 2ay

      Nasıl yaptığına bağlı hobi olarak mı yapıyorsun derecelerin var mı

En İyi Erkek Görüşü

  • Peki vucuda etkisi nedir hocam?

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Insan vucudun direncini artiran en iyi spor usta hem kolalar omuzlar heryer calisiyo en iyi refleks gelistiren spor

Kızlar Ne Diyor 5

  • ilgilenmiyorum

    0|0
    0|0
  • Spor

    0|0
    0|0
  • Spor ruh ve bedenin ortak buluşma noktası resmen çok iyi

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Nasi yani açarmisin biraz rica etsem

    • 2ay

      Yani hem ruhsal açıdan hemde bedensel olarak çok faydalı bir spor bence insana çok şey katıyor konsantrasyon gücü başta olmak üzere

    • 2ay

      Anladim tesekkurler

  • Spor

    0|0
    0|0
  • spor

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • İyidir ben severim

    0|0
    0|0
  • Bence karışık yani hem spor hem de şiddet

    0|0
    0|0
Yükleniyor...