Sizce beşiktaş şu zamanda milli bir duruş sergileyerek Milli Takımın başına Şenol Güneş'in geçmesine izin verir mi?

Sizce beşiktaş şu zamanda milli bir duruş sergileyerek Milli Takımın başına Şenol Güneş'in geçmesine izin verir mi?Özellikle milli takım teknik direktörünün eleştirildiği şu günlerde merak ettim ve sormak istedim. Fatih Terimden sonra özellikle ismi çok dillendirilen biri olduğu için özellikle sordum. Yani demek istediğim hem Milli Takımı çalıştıracak hem de kulubü olan beşiktaşı çalıştıracak. Böyle bir şeye izin verir mi sizce beşiktaş kulübü? Görüşleriniz neler? Eğer cevabınız hayır ise o zaman tam destek yapmamız şart arkadaşlar 'amasız' sizlerin görüşü nedir?

  • Evet izin verir
    33% (1)29% (4)29% (5)Oy Ver
  • Hayır izin vermez
    67% (2)71% (10)71% (12)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
1ay update

0|0
0|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Beşiktaş izin verir de diğer kulüpler razı gelir mi? Ayrıca Şenol Güneş milli takıma Beşiktaş'tan futbolcu seçtiği zaman sürekli eleştirilir. Adam kendi takımının oyuncularına torpil geçiyor derler. Bu yüzden de başarı elde etmesi zor olur.

    0|0
    0|1
    • 1ay

      eleştiri hep var bu ülkede diğer kısma gelirsek diger kulüplerin razı olup olmaması gereken bir durum yok ki yani misal böyle bir şey olsa beşiktaş yönetimi tartışıp bir karar verecek yani o demek istediğin kısmı anlamadım ben :(

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Kardeşim Fatih Terim kendisinin önüne geçebilecek bütün futbolcuları gözardı ediyor. Hiçbirini takıma almıyor. Caner, Gökhan Gönül, Ersan Gülüm, Yalçın Ayhan, Selçuk İnan Nuri Şahin, Alper Potuk, Gökhan Töre vs. Fatih terim bu oyuncuları almadığı için eleştiriliyor. Kendisini herkesten üstün gördüğü için eleştiriliyor. Bir Beşikaşlı olarak değil, bir futbolsever olarak söylüyorum bunu. Hangi kulübün teknik direktörü aynı zamanda milli takım teknik direktörü olursa ekstra eleştiriye maruz kalır.

    • 1ay

      doğru diyorsun bazı eleştirilerinde haklısın katıldığım yönler var

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Siktirlen, adamı zamanında gayet iyi oynatırken milli takımdan 'karizmatik değil yeaa' diye kov, sonra Beşiktaş'da gayet iyi giden düzeni varken kendi takımının işleri yetmiyormuş gibi milli takımı da kurtarsın diye bekle.

    Adam bu yaştan sonra Demirören'le falan uğraşamaz. Dibine kadar siyasete batmış milli takımda da işi olmamalı Beşiktaş'ın hocasının.

    0|0
    0|0
    • 1ay

      milli takımda bir çok teknik adam değişik zamanlarda bir den fazla teknik direktörlük yaptı millitakımda, kovulur icap eder teklif götürülür kabul eder veya etmez bunu çok büyütmemen lazım, dünya 3. lügünü kasdediyorsun sanırım ama 3 olana kadar kaç dünya devini yendi acaba? biraz o dönem eşleşme avantajı falanda yanındaydı bunuda bilmek gerekir ama yine ülkemiz adına güzel bir başarıdır ama dediğim noktayıda göz ardı etmen diyorum

    • 1ay

      O zamanki Senegal falan canvar gibi takımdı.

      Adamı kovduktan sonraki turnuvamız 2008 yılında geldi, onda da olmayan taktikle, tamamen gazla yarı final oynadık, tek iyi oynadığımız ve düzgün hazırlandığımız maç Almanya'ya karşıydı onda da yenildik.

      Ben şahsen istemiyorum Şenol Güneş'in Fatih Terim'in enkazıyla uğraşmasını. Bana ne milli takımdan, şahsen zerre kadar sempati bırakmadılar Milli Takım'a karşı.

  • Hem kulüp hem de milli takim çalıştırmak saçma. Zaten tüpçü basta olduğu surece Terim bırakmaz gibi

    0|0
    0|0
    • 1ay

      örnekleri var düyada hatta yakın zamanda türkiyedede bir örneğini yaşadık aslında ama zorluğu var tabi bu işlerin, aslında bu soryu sormamın nedeni federasyonla terimin uzun süreli yanlış hatırlamıyorsam 4 senelik bir anlaşması var halen insanlar istifa etsin yerine şu geçsin modunda ama artık millet olarak karar vermeliyiz her maçtan sonra böyle istifa etmeli sesleri olmuyor milli takımında enerjisini düşyürüyor bundan dolayı bu soruyu sordum çünkü hem boşta adam yok belki ersun yanal boşa çıkabilir :D ama boşta adam yok digerleride vermez bunu görmek lazım, eksiklerini eleştirelim ama gzü çıkarır gibide olmaz sonuçta kaybeden millitakım olur

    • 1ay

      Eleştire eleştire bir hal olduk :) takimi olan bir hoca da ayrılıp başa geçebilir

  • burda verir derler ama gerçekte vermezler

    0|0
    0|0
Yükleniyor...