Erkekler geleneklere bağlı olmayan kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kariyerli, eğitimini yüksek bir seviyede tamamlamış, 30'undan büyük ve ilk evliliğini yapacak bir bayanla evlenmek üzeresiniz diyelim. Ve bu bayanın sizden düğün, söz, nişan, yüzük, nişan-düğün bohçası, istemeye gelme gibi istekleri yok. Sadece sade bir nikah, sadece en yakın dostlarla yenilen az kişik,sade, şık bir yemek ve ardından baş başa yurt dışında bir yerde balayı istese ne düşünürsünüz?

Güncellemeler:
Kariyerli, eğitimini yüksek bir seviyede tamamlamış, 30'undan büyük ve ilk evliliğini yapacak bir bayanla evlenmek üzeresiniz diyelim. Ve bu bayanın sizden düğün, söz, nişan, yüzük, nişan-düğün bohçası, istemeye gelme gibi istekleri yok. Sadece sade bir nikah, sadece en yakın dostlarla yenilen az kişilik, sade, şık bir yemek ve ardından baş başa yurt dışında bir yerde balayı istese ne düşünürsünüz?

0|0
1|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Tam benim kafam derim, kabul ederim ama istesede hakkıdır derim gücüm yettiğince yaparım bir şeyler.

    1|0
    0|0
    • Gelenekler gereği hala sürdürülen şeylerin gereksiz, yorucu ve masraflı olduğunu düşünüyorum. ayrıca düğün vb. organizasyonlar esas olarak gelin ve damat eğlensin diye yapılır. Ama bizim kültürümüzde kimsenin kimseyi tanımadığı düğünlerde sıkıcı, alaturka ve yorucu geçiyor.

    • Sonuna kadar hak veriyorum ama işte ailelerde kendi istekleri olsun diye baskı yapıyorlar onlarında isteklerini kıramıyorsun. Aile faktörüde var yani.

    • Hmm, şanslıyım ki öyle bir problemim yok ailemle de aynı fikirdeyiz. :)

Erkekler Ne Diyor 11

  • bende böyle bir şey istiyorum zaten Allah gönlümüze göre verir.

    Nişanlarda ve düğünlerde çiftlerden çok yakınları eğleniyor :))

    1|0
    0|0
    • Balayı Bosna hersek düşünüyorum :))

    • Ben Amsterdam, İtalya ya da Amerika da bir yerde düşünüyorum. Amsterdam'ı çok beğenmiştim, romantik bir yer :)

    • İlk balayı Bosna olsun da sonrası hep o karar versin :))

  • benim tarzım da bu zaten, ama kalabalık bir kokteyl le, ideal bir yerde yapılan bir nikah töreni.. balayı da zaten en güzel yurtdışında olur.. magandalara mı tatil yapıcam?

    1|0
    0|0
  • Olması gerektiği gibi

    1|0
    0|0
  • Öyle geleneklerim yok zaten. Sorun olmaz.

    1|0
    0|0
  • gayet normal zaten öyle bir bayan ya da erkeğin aynı dili konuşuyor olmaları gerekirrki evlensinler

    1|0
    0|0
  • gelenekten kastın nedir ama her erkek ister hanımı evi emizllesin yemek yapsın evi cekip cevirsin, ailesine ii davransın bunalrı yparsan zaten pek sorun olmaz kariyer gelenenk vsvsvs

    0|0
    0|0
  • ben düğüm müğün oynamayı sevmediğim için hazzetmem ;ama ailem illa ki ister

    0|0
    0|0
  • bu kadının kesin benden önce kötü bir geçmişi vardır derim

    0|0
    0|0
    • Böyle düşünmendeki sebep nedir peki? Genelde ilk kez evlenen kızlardaki rutin şeylerin olmaması mı?

    • Hepsini Göster
    • Herkes herkesin hayatında ilk, son ya da en olmak ister, insan doğasında, egosunda vardır bu. Fakat bazı beyler kabullenemiyor ama bu devirde kimseyle birlikte olmamış insan aramak saçma, olmadım diyen varsa da yalan söylüyordur. Tabii ki vardır ama çok az, bence bu kadar da üstünde durmamak lazım.

    • nede olsa o benim çocuklarımın anası olacak kötü bir mazisi varsa kesinlikle onunla evlenmezdim ve ben nasıl birisini istiyorsam öyle olmam lazım ki benim elime kız eli değmedi daha ve ilk öpeceğim ve ilk tenine dokunacağım kişi evleneceğim kişi olacak herkes keşke böyle düşünse. ve bu saçma değil dinimizde evlilik öncesi ilişki ve sevişme gibi o tür şeyler haram kılınmıştır ve yaptıklarının hesabını çok çetin bir azabla öbür dünyada ödeyeceksin

  • benden uzak dursun öyle bir hatun

    0|0
    0|0
  • olmaz öyle ne ya evcilik oyunu gibi örf ve adetler ne gerektiriyorsa onu yapardım

    0|0
    0|0
  • Allah Derim ..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • bence de olması gereken bu o senin bahsettiklerin milattan önceki adetler

    1|0
    0|0
Yükleniyor...