Sizce bu bı problem olur mu?

Benım ıcın olmaz ama erkekler cok kafaya takar mı yanı?şu anunv 2 ye geçtım sayılır. Lıse 2 deyken lısenın en popı cocugunu sevıyodum butun okul bılıyodu aa melis buragı sevıyo derlerdı herkes bılırdı. neyse unuttum onu sonra cocukta ıstememişti beni.popydı cunku senı uzmek ıstemem demıstı bana. neyse sımdı onunla aynı sınıfta okuyan bı cocuk vardı sessız kendı halınde buda. bu faceımde vardı bızşu ancok ıyı anlasıyoruz.ama bu cocuk zamanında boyle bı olay oldugunu bılmıyo. ama cıkarsak bunuda onun sınıf arkadslarının hepsı bılrıdı kesın soylerler. melis seviyodu falan die. sizce ne olur cocuk duyarsa?


0|0
2|6

En İyi Kız Görüşü

  • böyle böyle bir durum mu vardı der. sende evet ya cocukluk iste hoslanmıstım dersin ne var bunda bence sorun olmaz

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • neyin kafasını yaşıyorsun sn kızım çocukluk de geç çok kfaya takarsa bırak

    2|0
    0|0
  • melis takma kafana boş ver duysun hiç bir şey olmaz geçmişte yaşanan geçmişte kalır senin geçmişinden rahatsız olacak olan zaten seninle yola çıkmasın,

    1|0
    0|0
  • hiç ilişki yaşadınmı onla ne geçti aranızda

    0|0
    1|0
  • Bir şey olmaz. Sanki o daha önce kimseden hoşlanmamış mı? :)

    Rahat ol dostum.

    1|0
    0|0
  • arkadaş bu ne yav çocuk liselimi ne problem olcak

    1|0
    0|0
  • Başkasından duymadan sen anlat kabul ederse zaten eder gerisi de kimseyi ilgilendirmez.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Geçmiş geçmişte kalmıştır .

    0|0
    0|0
Yükleniyor...