Neden Buluşmuyor benimle?

Benim 3 yıllık bir sevgilim var.Kışın ayda bir görüşüyoruz üniversiteye başladı bu sene şehirlerimiz ayrıydı ama okul yaz tatiline girdi geldi şimdi. 3-4 gün önce geldi biz daha 1 kere buluştuk. buluşunca ben dedim yarın AVMye gidelim mi bişey almam lazım diye. O da bakarız param yok vs vs gibi bişey söyledi bende sana bişey ödetmek isteyen yokki dedim bakarız dedi. sonra eve gittik mesajlaşıyoduk ama kavgalıydık başka bir sebepten. ablası evleniyormuş evde işler varmış ona yardım ediyorum dedi mesajlaşmayı bıraktı. akşam mesajlaştık ben sordum yarın buluşucaz mı diye bilmiyorum anneme sorucam dedi bende sor dedim annem evde yok sabah beni kaldır söylicem dedi. sabah 5te kaldıırp sordum buluşamıcaz yarın buluşuruz aşkım dedi. Bu ne ya? neden böyle sizce


0|0
5|6

En İyi Erkek Görüşü

  • soğumuş senden

    0|0
    0|0
    • bişey yapmadım ki sadece bugünlerde biraz fazla sinirliyim

    • Hepsini Göster
    • ama ordayken garip davranmıyoduki gelince mi davranıcak

    • Bi düşün bir farklılık var mıyokmu ? eğer çocuğun kendince haklı sebepleri varsa tamamda bize böyle gözüktü kendini kandırma herkes soğuyabilir sen daha iyi anlarsın gerçeği

Erkekler Ne Diyor 5

  • üniversite hayatı veya arkadaş cevresındeki değişiklik biraz ulaşılmazı oyna degerını anlamasını sagla tekrar eskısı gıbı olur

    0|0
    0|0
    • öyle yapınca daha çok açılıyor aramız :S

    • bak aynısını yenı 2 arkadasım yasadı ayrıl 2 3 gun kaşar kızlarla takılıcak sonra senın boslugunu cıddı bısekılde hıssedıcek ayrılmaya cesaretım yok dıyosan ayrılmadan yap bu ısı ama eksıklıgını hıssetsın o zaman kopegın olur yenıden

  • Muhtemelen uni..hayati yaramamis ona..suan..bi karar asamasijda iliskinizi gozden gecirio..sevene insan parayi veya baska nedenleri bahabe etmez...ustune gitme..olayi akisina birak..bunaltma

    0|0
    0|0
  • yakında suyu çıkar

    0|0
    0|0
  • üniversite akılları karıştırmış olabilir

    0|0
    0|0
  • çocuk soğumuş senden bu ne

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Ayril ondaaaan

    0|0
    1|0
  • bırak gıtsınn

    0|0
    0|0
  • Bu çocuk senden soğumuş .

    0|0
    1|0
  • uzun ilşkilerin hazin sonu..yanlış kişiylesin kardeşim ayrıl.

    0|0
    0|0
  • üniversitede birini bulmuş olabilir..

    0|0
    0|0
    • ama şuan kendi şehrinde

    • kendi şehrine gelmeden önce bulmuş olabilir veya hoşlanıyodur falan üniversite biraz farklı oaraya gidince geride kalanlardan soğuya biliyor insan.

Yükleniyor...