Beyler cok sevdıgınız kız...

BeylerCok sevdığınız bir kız var ama sevılısı var sızde bunu biliyorsunuz daha once kızın size olan ilgisni anlamiştınız ancak fazla bir araya gelemedınız diyelim smdi ne olursa olsun kıza bir sekılde sevdıgnzı belli edip ayrılması ıcn aklını çelmeye çalişirmıydınız? Surekli ona bakarmıydınız?


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Onurlu ve gururlu bir erkek asla böyle bir şey yapmaz. Kızı zaten gerçekten seviyorsa onun mutluluğuna çomak sokmaz.

    1|0
    0|0
    • Onursuz ve gurursuzsa ne yapardı? Sen onun yaptgnı yapsan ne dusunrdun

Erkekler Ne Diyor 6

  • Erkek adama yakışmaz ama erkeğim diye gezen birisiyse o yapabilir :) ayrılması için uğraşan adamdan hayır gelmez zaten, çok görüyorum çevremde böyle zararlı tipleri :)

    1|0
    0|0
  • henüz o kadar şerefşmş KAYBETMEDİM...!

    1|0
    0|0
  • Hayır Kesinlikle Yasandı Ve Bitti Ye Bayılırım ..

    0|0
    0|0
  • yok sevgilisi varsa uraşmam ben olsamm

    0|0
    0|0
    • Yani dıyelım bu tarıf ettıgm erkegın yerıne kendını koy? Amacn ne olrdu

    • Hepsini Göster
    • Bunun için gozu dönmüş bir erkek mi olmk lazm yoksa her erkk yaparmı

    • gözü dönmüş olmaya gerek yok ama her erkek yapmaz empati kurabilen böle bişe yapmaz

  • kısacası gitmem peşinden ama bazıları kaşınıyor

    0|0
    0|0
    • Kaşınıyor derken neyi kastediyorsunuz

    • Hepsini Göster
    • Korktun heralde niye gızlısn vurucu ;)

    • Korkmadım da gereksiz yere şikayet ediyorlar, şikayet butonu kalkarsa bakarız.

  • ne çelcem onu seçmişse. Seks istiyorsa vurur geçeriz o ayrı .

    0|0
    1|0
    • Sevmekten bahsedıyorum terbıyeszleşmeyın aklınız fkrinz seks olmş yazık

Kızlar Ne Diyor 1

  • Kimse yapmaz bunu yapmamalı.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...