Havuz neden bozulmuyor? sizce bozulurmu? Neden Gs ve FB den para kesliyor?

havuz sistemi çok berbat bir sistem bence gs den ve fb den para kesip diğer kulüplere vermelerine iyiki bu kulüpler itiraz etmiş . zaten dekoderlerin en çok olan 2 takım gs ve fb . Aziz Başkanım bu konuda gerekirse çıkarız demişti 1-2 sezon önce ama inşallah çıkarlar.

link


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • adaletli dağılım olmalı

    0|0
    0|0
    • hocam herşey adaletlimi dağılımda adaletsiz olsun ne olcak ki? zaten izlenme oranına göre olursa

    • eşit demedim zaten adaletli olmalı.herkes hakettiği kadar almalı

    • o zaman izllenme oranına göre olmalı

Kızlar Ne Diyor 2

  • veto olsun işte

    0|0
    0|0
  • ya bende şunu hiç anlayamadım havuz ne bu sistem ne bu ne

    0|0
    0|0
    • şöyle bişi var dijitürk yayın gelirlerinin havuz diye atlandırılan aslında olmayan bişiyde tutyo Sistem televizyon gelirlerinin tek bir elden pazarlanması ve adil bölüşümü esasına dayanmaktadır.. Bu sayede gelir dengesinin sağlanması ve rekabetin devam etmesi amaçlanmıştır..


      Aslında bu sistemin kurulmasındaki ilk hareketi, Neuchatel ile oynanan Avrupa Kupası maçında TRT’nin verdiği parayı beğenmeyerek maçı naklen yayınlatmayan Galatasaray başlatmış ve bütün kulüplerin yayınlardan daha fazla par

    • Hepsini Göster
    • sanırım öğrenmesem daha hayırlı olacak teşekkürler

    • yani kısaca söyle anlatayım daha kolay olur şimdi dijitürk lig maçlarını veriyor dimi . bütün lig maçlarını verdiği için bütün lig maçlarından kazandığı parayı atıyom sen bir oda de havuz yerine oraya atıyo . daha sonra ordan kulüplere paylaştırıyor bütün parayı

Erkekler Ne Diyor 4

  • havuz bozulursa anadolu kulüpleri iflas eder ya karşında oynayacak rakip bulamassın büyükler olarak ya da mahalle takımlarıyla mücadele edersin

    0|0
    0|0
  • fenerbahçe ve galatasaray havuz dışında daha çok para kazanırlar.

    0|0
    0|0
    • işte onu diyorum

    • amaç türk futbolunu geliştirmek. Anadolu kulüplerinin gelirleri az havuzda olmasa çoğu iflas eder

    • oda doğru

  • hepimiz işersek bozulur havuz

    0|0
    0|0
  • sen kapat ben arıcam

    0|0
    0|0
Yükleniyor...