Evde kas yapmak mümkün mü?

Şınav çekerek vs. Tavsiyelerinizi bekliyorum


0|0
2|15

En İyi Kız Görüşü

  • Sinav cek kum torbasi miss

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Evet 5kg bir çift dambıl
    Bir adet barfiks çubuğu
    Bir adet göğüs yayı yeterli.
    Al buda çalışma programın
    www.bodyforumtr.com/.../

    0|1
    0|0
    • 2ay

      Program benimkiyle aynı nerdeyse ama 5 kilo baya az gelir diye düşünüyorum ben kol için çift dambıl 10kg göğüs içinde 14 yapıyorum çokta zorlanmıyorum iyi geliyor

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      @burakk7 evde kas bal gibi yapılıyor sadece bazı özel antrenman aletleri eksik oda profesyonel olmak gibi niyetin yoksa şart değil bu arada kas parçalama olayını da araştır fazla şişme 😏

    • 2ay

      Aynen haklısın. Yok ben kas şişirmiyorum sevmiyorum öyle tüm kaslarım parçalı parçalı daha güzel duruyor kas olduğu belli oluyor diğer türlü sadece iri gözüküyoruz 😄

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 14

  • şınav çekerek var olan kaslarını bir nebze geliştirirsin ama oda zamanla durur cunku agırlık arttmıyor.. ağırlık zamanla arttırlımalı kı gelişim oluşsun.. beslenme cok önemlı yoksa olan kaslarınıda kaybedersin

    0|1
    0|0
  • Şınav barfiks mekik cekersen kas yaparsın ben askerdeyim 250 gündür askerim bunları sürekli yapıyorum ilk başlarda zorla yaptırıyorlardı şimdi istiyerek yapıyorum hayvan gibi oldum giydigim tişörtler kollardan patlıyo memelerim cıktı göbegimde baklavalar var 6 7 tane

    0|1
    0|0
    • 2ay

      İnsana bir askerlik bide evlilik yararmış

  • ilk sene mumkun ama ben senin yerinde olsam spor salonuna yazilirim

    0|1
    0|0
    • 2ay

      Yazilicam ama bir kac ay sonra yazilabilirim

  • Mümkün

    0|1
    0|0
  • 0|1
    0|0
  • evet tabiki mümkün ben hep öyle yapıyom :)

    0|1
    0|0
  • Çok yavaş oluyor hocam

    0|1
    0|0
  • tabi yaparsın kardeş

    0|1
    0|0
  • bende calisiyorum tek basima dambil ile calis kesinlikle olur

    0|1
    0|0
  • Değil.

    0|1
    0|0
  • Ben 2-3 ayda baya bir yaptım yani ama şınavla falan olcak iş değil

    0|1
    0|0
  • Yumurtayla yap içine de az bir süt kat

    0|1
    0|0
  • Evde dersen zor ama spor salonuna gitmek zorunda da değilsin dış ortamda parklarda crossfit tarzı olur

    0|1
    0|0
  • şınavla kas olmaz şınav sadece sıklaştırır ama ağırlık seti alır düzgün bir şekilde çalısırsan olur

    0|1
    0|0
Yükleniyor...