Maymun gözünü acti mi?

Merhaba kızlar 11 aylık bir ilişkim vardı kendimden fazla güveneip değer verdiğim bugün facene girip en yakın arkadaşına benim işim olmaz takılmak istediğin zaman haber verirsen sevinirim diye bir yazıyla karşılaşsanız siz ne yaparsınız hee bu arada facene gizli girdiğimden haberi yok onu can evinden vurmak istiyorum tavsiyelerinize ihtiyacım varr lütfenn :(((


0|0
5|5

En İyi Kız Görüşü

  • öylesinde şeref ve gurur yoktur yani terketsen bile koymaz, karşısnda insan gibi de durmaz bişeycik olmaz. direk aynalama sistemi yapcaksın seni cinsellik gibi mi görüyor, 11 ay içinde elbet aranızda az çok yakınlaşma olmuştur onu can evinden vur beni tatmin edemysn kötü öpşysn vs bel altı gir sonra da başka biri varmış gibi gösterip terket. tabii seviyorum falan yazmışsın ama öyle birinden ne kadar erken kurtulsan iyi... kötü durum umarım üzülmeden atlatırsn

    0|0
    0|0
    • Yaa tabi ki iliski icersinde yakinlasmalar oldu da ben bunu ona yaparsam sence beni o...rspulardan ne farkim kalir farkli bisey hani off ne bileyim malesef seviyorum allah kahretsin aslinda yuzune agzima gelip kufurleri siralayip hakaretleri edip defolup gitmek istiorm o yerden ve mumkunse birdaha asla yuzunu gormek istemiyorm insallah insallah :(

    • canım siz normal şekilde ayrılsanız bile bu seni o. göznle görcek. baksana arkadaşına istediğn zaman takıl demiş, seni öyle görmüş ki elimde şöyle kız var ihtiyacınız oldğunda alın sizin olsun.. ay bak ben sinir oldum ne biçim erkek ya pzvnk insan sevgillisi hakkında nasıl öyle konuşur. ya da dediğim gibi yapmazsan bile ayrıl sil her yerden sonra da bir bak kendine değiş güzelleş elbet seni takipler o içi gitsin pisliğin

Erkekler Ne Diyor 5

  • Kızlar Demişsin ama sana erkekler daha cok yardımcı olur ama öncelikle ne demek istediğini düzgün anlatsan hiçbişey anlamadım çünkü :S

    0|0
    0|0
    • Pardon ya ben daha yeni girdim bu siteye o yuzden direk oyle yazdim kizlar diye 11 aylik bir iliskimdi bu ve en yakin arkadasina benim isim olmaz artik hani senin isin olursa al dio ? Sanki afedersin ama pavyondan sey cikarioda arkadasinin koynuna sokuyo yani sunu demek istiyorum ben ne yapabilirim nasil bir intikam ya da nasil yuzune vurabilirim cunku onun facene girdigimden haberi yok ?

    • Hepsini Göster
    • Yani diyosun ki bu mesaji hic gormemis ve onun muhattabina dusmeden hic bisey demeden benim senle isim bitti deyip iliskiyi mi bitir diyosun ?

    • aynen öyle o ona öyle bir koyar ki :) emin ol alıcağın en heybetli intikam olur :)

  • Sevgilinden şüheleniyorsan

    bence hemen bitir

    güvensiz bir ilişki sadece gübre çuvalıdır

    0|0
    0|0
  • benimle intikam al ondan

    0|0
    0|0
  • İntikam düşünme,unut gitsin değmez emin ol.

    0|0
    0|0
  • ama ilginc degil mi bugune kadar durup 11 ay sonra onun facesine gizli girmen?

    0|0
    0|0
    • En basta da soyledim guvendigim icin hani aldatmadi ya da ne bileyim ben hakkimda cevresindeki insanlara kotu bisey soylemesini dusunmedigim icin ben bakmadim ya da guvenim yavas yavas bitti ki ben boyle bisey yapip baktim iyi ki de baktim konu 11 ay ya da seneler sonra bakmam değil benim onu can evimden vurmam

    • can evinden vurmaksa konu seni sevmesi gerekiyor. baska birine bu mesajı atmıssa acaba ?

    • Baska biri derken ?

Kızlar Ne Diyor 4

  • terket.

    0|0
    0|0
  • Bu tarz insanlar evrimleşmiyor maalesef, ama umarım değişimi kendi bünyesi içerisinde gerçekleştirebilir ve mutlu olursunuz.

    0|0
    0|0
  • Hemen başkasını bul

    0|0
    0|0
  • Benim isim olmaz derken kimi kastetmis seni mi?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...